Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dużo ciekawych informacji o nowej 5-tce

http://www.autoevolution.com/pdf/news_attachements/2017-bmw-5-series-g30-unveiled-with-new-engines-modern-looks-and-tech-112101.pdf

 

Z ciekawostek, w pakiecie driving assist plus jest funkcja evasion Aid, w razie zagrożenia auto szybko zmieni pas ruchu i w razie nadsterownosci skontruje aby wyprowadzić auto z poślizgu.

 

Cała jednostka napędową że skrzynia biegów będzie zabudowana (Synergy Thermoacoustic Capsule), efektem ma być cicha praca oraz wysoką szczelność termiczna.

Opublikowano
A ja mam właśnie odwrotnie. Nie wiem ile musiałbym mieć kasy, żeby na wyposażenie samochodu dać 100tysi ;)

Przy odsprzedaży 90% wydanej na wyposażenie się nie odzyska, bo liczy się rocznik i przebieg.

To ja Ci powiem. X6 kupiłem z rabatem za 395tys, z czego 110tys było dodatków. Przy odsprzedaży okazało się, że w sumie to mam tak połowę opcji i nie poszalałem tak jak mi się wydawało przy zakupie, ale za to miałem wiele fajnych przydatnych rzeczy, jak webasto, navi, hak, komforty, jakies drobne typu kamery surround view. Chciałbyś dzisiaj kupować auto typu X6 bez navi? :D Sprzedawca w salonie mi mówił, że przy autach typu 3/5 to najważniejsze co się liczy przy sprzedaży to automat, navi i xdrive. To realnie pomaga sprzedać auto.

 

Za to przy 650ix wydawało mi się też że poszalałem, w sumie wziąłem prawie wszystko, łącznie z bzdurami typu night vision, z droższych rzeczy tylko brakło mi audio BO, bo wg mnie HK jest ok. I potem spotkałem kumpla z 650ix coupe i w zasadzie miał wszystko co ja, bo jak wydajesz na auto kilkaset tysięcy to serio, 100tys w tą czy w tamtą to nie jest jakaś przepaść, a lepiej dołożyć niż potem przez kilka lat pluć sobie w brodę, że się zaoszczędziło 1000zł na racie pięciocyfrowej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze jedna informacja z wcześniejszego pliku, mianowicie wszystkie diesle mają mieć AdBlue.
Opublikowano

 

 

kurna ja nie wiem jak można kupować takie auto z wyposażeniem rzędu 30k. Przecież nic tam nie będzie. Zawsze mnie zastanawiało po co ludzie kupują gołe auto, 100 razy bardziej wolałbym kupić gorsze auto na wypasie niż lepsze gołe...

A ja mam właśnie odwrotnie. Nie wiem ile musiałbym mieć kasy, żeby na wyposażenie samochodu dać 100tysi ;)

Przy odsprzedaży 90% wydanej na wyposażenie się nie odzyska, bo liczy się rocznik i przebieg.

 

 

Aha... To ja nie kupuje auta z myślą że nie odzyskam za wyposażenie tylko dlatego że spędzę w komforcie kilka tysięcy godzin, ciesząc się tym :cool2:

 

Pemek, co wziąłeś a czego nie weźmiesz teraz? Ja nie wyobrażam sobie nie mieć m paka, komfortow wentylowanych (!), harmana, dostępu komfortowego, dużej nawi, domykania :mrgreen: aktywnego układu kierowniczego, head upa, ledow oczywiście itp. Jedyne co jest mega ale to mega słabe w f10 to masaż fotela. Dramat. Nie wezmę teraz też aktywnego tempomatu, co do którego działania mam zastrzeżenia...

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Kłopot że jak się weźmie fajne opcje to i tak się robi prawie max, w 7er jest sporo mało potrzebnych spraw jak ktoś jeździ głównie sam. Komforty z wentylacją, Navi Prof, Head UP, HK, M Pak, Szyber, grzane stołki z kiera, hamulce M skrętna tylna oś to taka sztywna podstawka dla mnie. Porażką dla mnie jest to że domykanie bagażnika nie jest w standardzie :duh:. Zastanawiam się czy prać adaptive drive czy po prostu zwykłe zawieszenie albo zwykłe M Pakowe. Mam adaptacyjne w 1er i w ogóle nie jest to używane.
Opublikowano
Kłopot że jak się weźmie fajne opcje to i tak się robi prawie max, w 7er jest sporo mało potrzebnych spraw jak ktoś jeździ głównie sam. Komforty z wentylacją, Navi Prof, Head UP, HK, M Pak, Szyber, grzane stołki z kiera, hamulce M skrętna tylna oś to taka sztywna podstawka dla mnie. Porażką dla mnie jest to że domykanie bagażnika nie jest w standardzie :duh:. Zastanawiam się czy prać adaptive drive czy po prostu zwykłe zawieszenie albo zwykłe M Pakowe. Mam adaptacyjne w 1er i w ogóle nie jest to używane.

 

 

Adaptive drive w 1 ? Niweluje przechyły nadwozia ?

 

Chyba na temat działania systemów można bardziej wnioskować na podstawie 7 niż f10.

 

Czy skrętna tylna oś czy adaptive drive ? Niestety wzajemnie się wykluczją.

Opublikowano
Tak, na wiosnę, bodajże 231KM

A skąd to źródło? Bo w oficjalnych dokumentach następne wersje silnikowe w marcu 2017 r. Hybryda, 550 i 20 ED. Ale 25d nie ma.

Opublikowano
Kłopot że jak się weźmie fajne opcje to i tak się robi prawie max, w 7er jest sporo mało potrzebnych spraw jak ktoś jeździ głównie sam. Komforty z wentylacją, Navi Prof, Head UP, HK, M Pak, Szyber, grzane stołki z kiera, hamulce M skrętna tylna oś to taka sztywna podstawka dla mnie. Porażką dla mnie jest to że domykanie bagażnika nie jest w standardzie :duh:. Zastanawiam się czy prać adaptive drive czy po prostu zwykłe zawieszenie albo zwykłe M Pakowe. Mam adaptacyjne w 1er i w ogóle nie jest to używane.

 

 

Adaptive drive w 1 ? Niweluje przechyły nadwozia ?

 

Chyba na temat działania systemów można bardziej wnioskować na podstawie 7 niż f10.

 

Czy skrętna tylna oś czy adaptive drive ? Niestety wzajemnie się wykluczją.

 

Sądząc z konfiguratora Adaptive Drive w G30 ma tylną oś skrętną w pakiecie no wkrótce się dowiemy, miałem na myśli zawieszenie adaptacyjne w 1er, auto jeździ w 99% na comforcie czyli normalnym ustawieniu.

Opublikowano

Skonfigurowałem sobie 540i xdrive, które zamierzam kupić w przyszłym roku.

Wziąłem tylko moje masthewy czyli Mpak, dakotę, czarne felgi 19' (wg mnie rewelacyjne są), ogrzewane komforty i przyciemniane szyby - jestem bardzo mało wymagający jeśli chodzi o wyposażenie. Miłym zaskoczeniem jest duża nawigacja w standardzie.

Wyszło 365kpln. Wziąłbym jeszcze wentylację foteli ale konfigurator jest niedopracowany - nie pozwala tego wziąć gdy zaznaczony jest mpak.

Wg mnie auto wygląda rewelacyjnie i osiągi tej wersji to jakiś kosmos - 4,8sec do setki to tyle ile miało moje e92 m3.

Opublikowano
Skonfigurowałem sobie 540i xdrive, które zamierzam kupić w przyszłym roku.

Wziąłem tylko moje masthewy czyli Mpak, dakotę, czarne felgi 19' (wg mnie rewelacyjne są), ogrzewane komforty i przyciemniane szyby - jestem bardzo mało wymagający jeśli chodzi o wyposażenie. Miłym zaskoczeniem jest duża nawigacja w standardzie.

Wyszło 365kpln. Wziąłbym jeszcze wentylację foteli ale konfigurator jest niedopracowany - nie pozwala tego wziąć gdy zaznaczony jest mpak.

Wg mnie auto wygląda rewelacyjnie i osiągi tej wersji to jakiś kosmos - 4,8sec do setki to tyle ile miało moje e92 m3.

 

Jeśli się potwierdzi nowa akcyza 2017 dla tego silnika na poziomie 3000 zł oraz dojdą rabaty dealerów/brokerów to powinieneś się zmieścić w naprawde niezłych pieniądzach :cool2:

Opublikowano
Nie wiem czemu tyle pozytywnych opinii tutaj, moim zdaniem auto z zewnątrz wygląda gorzej niż F10, mega nieustawny bagażnik, brak pełnej pneumatyki co wobec Merca E i nowej A6 będzie przepaścią w komforcie jazdy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dlatego każdy ma wybór - nikt nikogo nie zmusza do zakupu nowej 5-tki.

 

Brak pneumatyki ale za to lepsze prowadzenie, zauważ, że wiele osób na forum wyrzuca standardowe zawieszenie na rzecz twardszego gwintu i jeszcze zakładają duże koła 19-20'

Nie każdy chce mieć kanapowca a wygląd to rzecz gustu. Jakby każdemu podobała się jedna marka to inne przestałyby istnieć ;)

Opublikowano
Nie wiem czemu tyle pozytywnych opinii tutaj, moim zdaniem auto z zewnątrz wygląda gorzej niż F10, mega nieustawny bagażnik, brak pełnej pneumatyki co wobec Merca E i nowej A6 będzie przepaścią w komforcie jazdy.

 

 

I to jest, widzisz, kwestia gustu. Wg mnie auto jest naprawdę super, zmiany w stosunku do f10 ewolucyjne a nie rewolucyjne. Klimat BMW ze sportowym pazurem i świetnymi osiągami. Do tego powrót do wyraźniejszego pochylenia konsoli środkowej w stronę kierowcy co zawsze w BMW mnie zachwycało.

Opublikowano

Panowie,

 

Wielu konfigurowało G30 stke z M-pakietem i chcialbym poznac Wasza opinie oparta na doswiadczeniu (wielu z Was smiga F10 i ma wieksze doswadczenie za co warto doplacic za co nie). Zostawmy tutaj kwestie silnika chodzi o dodatkowe opcje...

Np:

- Klimatyzacja automatyczna z regulacją 4-sferową - glownie dzieciaki z tylu wiec nie trzeba

- Kamera cofania czy tez Parking Assistant - mysle ze czujniki w standardzie na spokojnie wystracza do parkowania

- Zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound - jak najbardziej TAK

 

itp i itd... wiem ze w duzej mierze jest to podejscie indywidualne ale jestem pewien ze okolo 70% opcji dodatkowych bedzie sie pokrywac i beda moim pewniakiem przy zakupie:) Podzielcie sie Waszym konfigiem mysle ze temat warty do klikania.

Opublikowano

computing, pytasz o rzeczy kosmicznie subiektywne.. Ja E39 bez czujników parkowałem tak ciasno, że raz wychodziłem tylnymi drzwiami bo przednimi sie nie dało. Ale dzisiaj... to kamer zawsze biorę komplet, surround view bardzo pomaga parkować w liniach na ciasnych parkingach marketowych :D

 

Fotele na pewno warto brać, audio HK też jest warte ceny. Durne asystenty zmiany pasa są durne. Radar wspomagający hamowanie jest fajny, ale nie wiem czy to opcja czy standard. Night Vision rzadko używam.... choć we mgle jest fajny :D Klima 2 strefowa automatyczna, rzeczy na tył rzadko się przydają, nawet kiedy wożę dziecko z tyłu. Wentylacja foteli nic nie warta. Soft-close to mój ulubiony zbędny bajer, uwielbiam go, bo sprawia, że auto daje poczucie klasy wyższej.. za każdym razem kiedy wsiadasz/wysiadasz. Ten cały Polski pakiet co kiedyś był, teraz są inne - business class np. albo first class są spoko. Te całe concierge są durne i teleserwisy, bajer czasami jest, ale rzadko czy wręcz wcale nie używam. Smartfon w sumie Ci zastępuje dużo tych "innowacji".

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

- Klimatyzacja automatyczna z regulacją 4-sferową - glownie dzieciaki z tylu wiec nie trzeba

 

Dużo ładniejszy jest panel klimy w wersji 4 strefowej,

Chyba w całości dotykowy

Opublikowano

Tak wiem ze subiektywne, indywidualne itp ale juz w drugim akapicie cos sie dowiedzialem i o takie cos mi chodzialo...

W M-pakiecie sa fotele sportowe - czy naprawde sa tak tragiczne ze wszyscy pisza ze warto doplacic do komfortow?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.