Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeszcze jedna dziwna sprawa, końcówki wydechów na zdj oficjalnych maja taki trapezoidalny kształt, a w konfiguratorze wygladaja jak zywcem wyjete z 550i :?:
Opublikowano

Trapezoidalny kształt wydechów będzie chyba tylko w 540i.

I dobrze, bo te końcówki kiepsko wyglądają.

Te ala 550i są ładniejsze.

Opublikowano
To jest raczej błąd, p0sitiv dobrze pisze o trapezach. Wg 'międzynarodowych' (oraz dilerskich) informacji, okrągłe wydechy są w 520d/530d/530i
Opublikowano

Nie wszędzie jest.

Ale wystarczy zastosować pewną sztuczkę - kliknąć na konfigurator F10 prawym przyciskiem ("kopiuj adres") i zamiast F10 wpisać G30. Działa :lol:

Opublikowano

Udało się wygooglować.

I miałem rację, 530xd przebiło 300 tysi...

Opublikowano
Końcówki, które są w m packu w 520d/530d mają inny kształt (ładniejszy), niż w 540i. Mam nadzieję, że to nie błąd i takie zostaną...
Opublikowano
Byłem wczoraj w salonie. Skonfigurowałem 530i z xDrive wyszło 305 tys. Po rabacie 290 tys., czyli 5% rabatu. Dodatkowo nie mają żadnego promocyjnego leasingu, więc leasing wyszedł 114%. Przedstawiłem materiały z Audi, gdzie na A6 dostałem bez negocjacji 24%. Pani w salonie dostała wytrzeszczu oczu i pełna zdziwienia i niedowierzania odparła, że tych samochodów nie można porównywać^^ Bardzo chciałem Panią przekonać, że wolę BMW od Audi, ale niestety nie ugrałem nic więcej. Cóż padnie na S4 Limusine, które może i jest mniejszym autem od BMW 5, ale jeździć z pewnością będzie lepiej. Pozdrawiam

 

A6 to paździeżowy, schodzący model który muszą wypchnąć a konkurują z nowym Mercedesem E i teraz z BMW 5. Przy czym do tego rabatu zaliczają też obniżki w ramach pakietów dodatkowych, a BMW nie. Jeździłem ostatnio kilka dni A6-tką i nawet nie umywa się do starej piątki, nie mówiąc o nowej. A4 to dwuosobowy samochód, więc to nawet nie ten sam poziom - ale podobno dobrze jeździ.

Opublikowano
Powiem tylko tyle: ci, którzy liczą, że G30 będzie miało wewnątrz geny 7er, zawiedzeni nie będą :)

Przednie fotele są (jak już od wielu lat, dotyczy najlepszej wersji) żywcem wyjęte z 7 (z kilkunastoma programami masażu i zupełnie nowym wykończeniem), zaś kilka elementów jest nawet lepszych, co zresztą przyznaje nawet samo BMW - np. ekran centralny w G30 ma wyższą rozdzielczość i jeszcze większą głębię kolorów. Wspomniane wyżej poczucie luksusu jest na odpowiednim poziomie. Nawet nad zapachem materiałów w środku cały sztab pracował.

Żeby jednak nie było, że idealizuję - fotele komfortowe w G30 wydają się być trochę za miękkie, nie wiem, czy to dobre rozwiązanie jak na BMW...

 

Miesiąc temu były pokazy nowej piątki i rzeczywiście środek wyglądał jak w siódemce - wnętrze jest o niebo ładniejsze niż do tej pory. Dlatego bez obaw zamówiliśmy nową piątkę - potwierdzili mi produkcję w pierwszym tygodniu produkcyjnym, więc na początku lutego :lol:

Opublikowano
Wy tu się brandzlujecie wykończeniem nowej serii 5, a ja wczoraj zaglądnąłem w Katowicach do salonu porsche i zakochałem się w macanie turbo tak na zewnątrz jak i w środku ... oj, BMW musi jeszcze trochę popracować!

Takie gadanie. Po przesiadce z 650i w individualu wnętrze Porsche nie robi wrażenia... Pamiętaj, że Porsche jest dużo droższe, jak tą kasę dołożysz na individual to wyjdzie podobnie.

Opublikowano
Dyskutowanie o gustach prowadzi do nikąd, jakkolwiek Porsche nie słynie z ładnych aut. Macan może wygląda dobrze porównując do średniego X3, ale do X6 sie nie umywa IMHO :) Ładny SUV z takich małych to dla mnie Evoque np.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Na stronie bmw.pl nie ma konfiguratora...

 

http://i.imgur.com/JvjSorc.png

 

Swoją drogą to nie wiem ile kasy bierze ktoś kto prowadzi im stronę ale mega słabo to wygląda. Jak wersja robocza, wrzucone "G30", obok BMW Serii 5..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Link do konfiguratora jakby ktoś nie mógł znaleźć:

 

https://www.bmw.pl/pl/ssl/configurator.html#/modelRange=

 

Ten opis G30 to raczej tylko dla takich najwierniejszych fanów, trochę właśnie w wersji roboczej. Dlatego też mało kto może to znaleźć wchodząc przez główną stronę.

 

Powinieneś napisać, że super, że już udostępnili a nie marudzić :)

 

W miarę rozsądny config zrobiony przy 540i i 4 stówki pękły, jednak jeśli akcyza by zeszła o 40-50k plus za rok dwa rabat rzędu 25% to jest to już całkiem dobra oferta. (broker)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja nie kumam dlaczego w tym konfiguratorze jest osobno G30 z automatem do wyboru na start, a potem za 10k skrzynia biegów automatyczna. Chyba to jakaś niedopracowana wersja testowa.

 

Swoją drogą to nie wiem ile kasy bierze ktoś kto prowadzi im stronę ale mega słabo to wygląda. Jak wersja robocza, wrzucone "G30", obok BMW Serii 5..

 

Obsługa ich strony www od kiedy pamiętam woła o pomstę. Zdarzają się im ciągle fakapy z niedziałającym konfiguratorem, z brakiem plików, martwymi linkami. Straszna amatorszczyzna na jakby nie patrzeć poważną firmę.

Opublikowano

Znów każą dopłacać do adaptacyjnych amortyzatorów.

F11 525d xdrive zaczyna się od 245k.

G30 520d xdrive startuje od 233k.

Czyli jest wyraźnie drożej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Udało się wygooglować.

I miałem rację, 530xd przebiło 300 tysi...

 

Poczekaj do konca roku, moze zniosa akcyze. (3000PLN)

Na bmw.co.uk 530xd SE (Dakota, PDC, Navi Prof, LED) zamowisz za 230 tys PLN.

U brokera bedzie jeszcze taniej.

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.