Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Stare kombi produkowane będzie do wiosny, więc pewnie wtedy rozpoczną produkcję lub przynajmniej przyjmowanie zamówień na nowe. Tak samo na wiosnę mają dodać nowe silniki, ale w tym sensie że teraz są cztery i produkcja startuje w lutym, więc pewnie nowe silniki zaczną produkować od czerwca.
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tyle, że zdaje się spryskiwacze już będą za dopłatą...

A po co komu spryskiwacze w LED?

Jadę wolniej ale na 20-tkach.

Fan Mercedes z dwoma BMW ;)

Opublikowano

Ja dostałem dziś ofertę na G30 od jednego z Warszawskich dealerów, także polecam meilować i pisać interesujące nas wyposażenie, jeśli ktoś się na coś konkretnego nastawia, moja wyszła prawie 280k ( mpakiet, duża navi, szyber, sportowe fotele, skóra, harman-kardon ), ciekawe jaki rabat się ugra :) ps. cena wyjsciowa 520D z automatem 209,300

 

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Tyle, że zdaje się spryskiwacze już będą za dopłatą...

A po co komu spryskiwacze w LED?

 

przepisy homologacyjne. jesli moc jest wieksza niz ileś tam lumenów to nie ważne czy masz tam xenon, led czy pochodnie musi byc stabilizacja automatyczna i spryskiwacze.

 

zapewne argumentowane jest bezpieczenstwem zeby nie oslepiac tak mocnym strumieniem swiatla innych kierowców.

Opublikowano
Byłem wczoraj w salonie. Skonfigurowałem 530i z xDrive wyszło 305 tys. Po rabacie 290 tys., czyli 5% rabatu. Dodatkowo nie mają żadnego promocyjnego leasingu, więc leasing wyszedł 114%. Przedstawiłem materiały z Audi, gdzie na A6 dostałem bez negocjacji 24%. Pani w salonie dostała wytrzeszczu oczu i pełna zdziwienia i niedowierzania odparła, że tych samochodów nie można porównywać^^ Bardzo chciałem Panią przekonać, że wolę BMW od Audi, ale niestety nie ugrałem nic więcej. Cóż padnie na S4 Limusine, które może i jest mniejszym autem od BMW 5, ale jeździć z pewnością będzie lepiej. Pozdrawiam
Opublikowano

Kupując nowy model nigdy nie dostaniesz rabatu takiego jak gdzie indziej . Nowy model jest drogi bo jest nowy , poczekaj parę miesięcy i dostaniesz 10% .

Pamiętam jak konfigurowałem f10 po jeździe próbnej w Sikora BB , 520d wyszło jakieś 240k i w tym już miałem darmową skrzynie automatyczną . Dwa lata później wziąłem f11 528i za 220k zł lepiej wyposażoną .

 

Szpan nową furą kosztuje , i tu nie mówimy o szpanie na sąsiedzie pod blokiem, furą z giełdy :mad2:

 

 

S4 fajna furka, ale poczekaj trochę i weź przynajmniej jazdę próbną g30 . W Sikorze mikołów jest możliwość zamówienia auta i wynajem go jako demo , dają do tego rabat fajny .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
210 tys to z automatem, manual będzie pewnie 199 tys. Mercedes ma tylko automat czy ręczną, bo nie pamiętam.
Opublikowano
Panowie, spokojnie, będzie oficjalny cennik to można dyskutować. Spekulować to nie ma sensu. Sam jestem ciekawy jak to wszystko cenowo wyjdzie, choć na pewno nie zamierzam składać szybko zamówienia. Wyjdą nowe silniki, poprawią to i tamto, rabat większy będzie można dostać...warto być cierpliwym :cool2:
Opublikowano

W stosunku do F10 to i tak prawie 15k drożej, jeszcze kilka miesięcy temu można było skonfigurować F10 2.0d z automatem za 195tys.zł.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Panowie dostałem ofertę od select-automotive S4 370 tys na 250 tys brutto plus 12k prowizji. A przypominam, że S4 to nowe auto, niedawno się pojawiło w przeciwieństwie do A6, które to już trochę na rynku jest. Nie porównywałbym też S4 do M3, bo do M3 to można porównać RS4. Jak jednak porównacie S4 do np. serii 4 - dostałem ofertę w salonie na 4 Gran Coupe 237 tys, było to 430i. Od brokera dostałbym coś w okolicach 215/220 tys., mimo wszystko wybieram S4, gdzie konfiguracje za 370 tys, mam za 250. A jeździ to jednak zdecydowanie lepiej, nawet obecne e92 335d myślę, że bije charakterystyką i liczbami.
Opublikowano
Na s4 nie dostaniesz takiego rabatu jak na a6, bo a6 to schodzący model. Czy s4 pojedzie lepiej niż 530i xDrive? Szybciej napewno, ale czy "lepiej"?

 

Naprawdę chcesz powiedzieć, że 530i xDrive będzie lepiej jechało niż S4? Nie będzie i to zdecydowanie. Po pierwsze 5 jest ciężka, po drugie to tylko 252 km, a po trzecie i chyba najważniejsze quattro jest dużo lepsze niż xDrive. Napęd na tył tylko BMW, napęd na 4 nie widzę konkurenta dla Audi. Kolejna kwestia to wnętrze, nie mówię tu o 5, bo jej nikt nie widział live. Natomiast 4 to jest trochę kpina z klienta wykładającego bądź co bądź niemałe pieniądze. Jeżdzę tak jak napisałem e92 335d, auto jako nowe w 2008 roku kosztowało 320 tys. a w środku jest conajmniej przeciętnie. Żadna rewelacja, nawet jak na tamte lata. Inna sprawa, że jeździ się tym kapitalnie:)

Opublikowano
Zresztą s4 to można z bmw m3 porównywać, a nie 5. Z 5 porównuje klasę e merca. Nie mam ciągle cennika na G30 i wyposażenia standardowego, ale wygląda na zdecydowanie droższa od Mercedesa. Ktoś wspomniał o 520d podstawa 210k. Mercedes 195.

 

W G30 w standardzie jest nawigacja, oświetlenie ambientowe i kilka innych rzeczy których nie ma w podstawie Mercedesa E. Mercedes wcale nie jest taki tani.

Opublikowano
W stosunku do F10 to i tak prawie 15k drożej, jeszcze kilka miesięcy temu można było skonfigurować F10 2.0d z automatem za 195tys.zł.

 

Pzdr

 

W G30 jest kilka rzeczy które trzeba było obowiązkowo dokupić do F10 - podwyżka wynosi ok. 5 tys. zł - nawigacja Business, oświetlenie ambientowe, światła przeciwmgielne - więc nie jest tak źle.

Opublikowano
Panowie dostałem ofertę od select-automotive S4 370 tys na 250 tys brutto plus 12k prowizji. A przypominam, że S4 to nowe auto, niedawno się pojawiło w przeciwieństwie do A6, które to już trochę na rynku jest. Nie porównywałbym też S4 do M3, bo do M3 to można porównać RS4. Jak jednak porównacie S4 do np. serii 4 - dostałem ofertę w salonie na 4 Gran Coupe 237 tys, było to 430i. Od brokera dostałbym coś w okolicach 215/220 tys., mimo wszystko wybieram S4, gdzie konfiguracje za 370 tys, mam za 250. A jeździ to jednak zdecydowanie lepiej, nawet obecne e92 335d myślę, że bije charakterystyką i liczbami.

 

Nie dostałem jeszcze od Select-Automotive oferty która przebiłaby to co mogę dostać od dealera - czy to nowe czy używane. W przypadku Audi zwróć uwagę że wiele rzeczy jest spakietowanych a oferta z SA traktuje to jako dodatkowy rabat. Dodatkowo to nie jest samochód z polskiego salonu, więc spróbuj to potem sprzedać.

Opublikowano
Na s4 nie dostaniesz takiego rabatu jak na a6, bo a6 to schodzący model. Czy s4 pojedzie lepiej niż 530i xDrive? Szybciej napewno, ale czy "lepiej"?

 

Napęd na tył tylko BMW, napęd na 4 nie widzę konkurenta dla Audi. Kolejna kwestia to wnętrze, nie mówię tu o 5, bo jej nikt nie widział live. Natomiast 4 to jest trochę kpina z klienta wykładającego bądź co bądź niemałe pieniądze. Jeżdzę tak jak napisałem e92 335d, auto jako nowe w 2008 roku kosztowało 320 tys. a w środku jest conajmniej przeciętnie. Żadna rewelacja, nawet jak na tamte lata. Inna sprawa, że jeździ się tym kapitalnie:)

 

Jeździełeś kiedyś Audi 4x4? Pojedź na Narodowy do miasteczka Audi i zobacz jak testują tam Quattro dla klientów - ja spaliłem im sprzęgło w tym Quattro bo okazało się że nie można dodawać gazu tylko trochę - albo wcale, albo do podłogi. Smierdziało potem w środku przez kilka minut. Quattro to wielka ściema - dołącza się dopiero po chwili jak komputer zgłupieje, a tak to cały czas jeździsz na tylnym napędzie. Nie ma porównania do xDrive. Zresztą wystarczy wziąć jakikolwiek test z Auto Świata czy innego periodyku i w każdym teście xDrive rozwala wszystko - Toyotę, Merca czy Audi.

Opublikowano

@staszek101

Można lubić BMW, można Audi. Ale nie warto popadać w "fanbojizm".

Quattro się włącza późno? Ciekawe, toż to stały napęd (od A4 w górę).

Jakie sprzęgło Wasc spaliłeś w quattro? Może suche sprzęgło w Stroniku? Albo Haldexa w A3? Bo klasycznego mechanizmu międzyosiowego quatro nie uszkodzisz tak łatwo, jak xDrive w BMW. Użyteczność obu napędów jest porównywalna, ale to audi bije bmw trwałością swojej konstrukcji. Znam wiele osób po naprawach skrzyni rozdzielczej xDrive, i nikogo po naprawie torsena. Mam tez podejrzenia ze xDrive daje większe opory (duża utrata osiągów do RWD).

 

Samochód to nie tylko napęd. Częstym grzechem audi jest podsterowność. "Przewaga dzięki technice" traci w poważnych usterkach - historie z olejem w 2.0 tsi, rozrząd w dieslach v6. Dlatego kiedyś było audi, a dziś BMW. Także za sprawą wnętrza - ja zachwytów jakościowych nad audi nie rozumiem. Jakość jest powiązana z klasą - nie znam nowej a4, ale poprzednia, jak i f30 są wewnątrz dużo gorsze od klasy E/5/A6. G30 znam tylko z opisów i zdjęć, ale dotykanie 7er daje wyobrażenie czego się tu spodziewać.

 

@wojtaszka, Ja bym A6 nie skreślał. Po facelift to dobry samochód. Czuć, ze lżejszy od F10, jeździ pomiędzy f10 a f30 w moim subiektywnym odbiorze. Komfort też jest gdzieś pomiędzy. Mam do nadrobienia jeśli chodzi o A4/S4 - nie dotykałem żadnego. Ale między S4 a G30 spodziewałbym się przepaści w komforcie i wyciszeniu na korzyść G30, i większej dynamiki i poręczności na korzyść S4. To zupełnie inne auta i warto najpierw zdecydować się, na czym Ci najbardziej zależy. Za to i w S4 i w G30 masz nowego rodzynka na ulicy.

Opublikowano
@staszek101

Można lubić BMW, można Audi. Ale nie warto popadać w "fanbojizm".

Quattro się włącza późno? Ciekawe, toż to stały napęd (od A4 w górę).

Jakie sprzęgło Wasc spaliłeś w quattro? Może suche sprzęgło w Stroniku? Albo Haldexa w A3? Bo klasycznego mechanizmu międzyosiowego quatro nie uszkodzisz tak łatwo, jak xDrive w BMW. Użyteczność obu napędów jest porównywalna, ale to audi bije bmw trwałością swojej konstrukcji. Znam wiele osób po naprawach skrzyni rozdzielczej xDrive, i nikogo po naprawie torsena. Mam tez podejrzenia ze xDrive daje większe opory (duża utrata osiągów do RWD).

 

Samochód to nie tylko napęd. Częstym grzechem audi jest podsterowność. "Przewaga dzięki technice" traci w poważnych usterkach - historie z olejem w 2.0 tsi, rozrząd w dieslach v6. Dlatego kiedyś było audi, a dziś BMW. Także za sprawą wnętrza - ja zachwytów jakościowych nad audi nie rozumiem. Jakość jest powiązana z klasą - nie znam nowej a4, ale poprzednia, jak i f30 są wewnątrz dużo gorsze od klasy E/5/A6. G30 znam tylko z opisów i zdjęć, ale dotykanie 7er daje wyobrażenie czego się tu spodziewać.

 

@wojtaszka, Ja bym A6 nie skreślał. Po facelift to dobry samochód. Czuć, ze lżejszy od F10, jeździ pomiędzy f10 a f30 w moim subiektywnym odbiorze. Komfort też jest gdzieś pomiędzy. Mam do nadrobienia jeśli chodzi o A4/S4 - nie dotykałem żadnego. Ale między S4 a G30 spodziewałbym się przepaści w komforcie i wyciszeniu na korzyść G30, i większej dynamiki i poręczności na korzyść S4. To zupełnie inne auta i warto najpierw zdecydować się, na czym Ci najbardziej zależy. Za to i w S4 i w G30 masz nowego rodzynka na ulicy.

 

Kolego to co napisałeś to jest kwintesencja tego co powinno tu zostać napisane. Ja pewnie jestem z tych młodszych na forum, ale już wyrosłem z bycia fanboyem jednej marki dla zasady. Próbuję patrzeć krytycznie na wszystkie opcje, bo każde z aut ma tyle zalet, że łatwiej mimo wszystko skupić się na wadach. Co do napędu to nawet szkoda komentować - napęd quattro to pionier i myślę, że jednak dużo większe doświadczenie w tworzeniu napędu 4x4 niż xDrive. Widziałem ostatnio filmik na youtube, gdzie auta robiły slalom pomiędzy pachołkami na nawierzchni pełnej śniegu. Xdrive i 4Matic mega wyjeżdzały, Audi natomiast zgrabie pokonywało slalom blisko pachołków.

 

Co do wnętrza to uważam, że Mercedes porównywalnie z Audi i za nimi mimo wszystko BMW. Siedziałem czy to w X6M, czy X5 czy też wypasionej BMW 5, moim zdaniem jak za takie pieniądze to nie czuć tam przepychu - nie wspominając już o 4 Gran Coupe. Oczywiście wszystko na swoim miejscu, luksusowo, ale chyba akurat w Mercedesie E jak siedziałem to czułem, że jestem w zupełnie innym miejscu, w którym wszelkiego rodzaju dodatki są wysmakowane. Mimo wszystko miało się wrażenie, że siedzimy w aucie, które jest autem luksusowym. Myślę jednak podobnie, że BMW 5 będzie nawiązywało do 7, a jeżeli tak będzie i jakość materiałów będzie podobna to chapeau bas dla konstruktorów nowej piątki.

 

Co do ostatecznego wyboru, auto w 90% na trasy, zatem benzyna uzasadniona w pełni. Rocznie 15/20k więc nawet większe spalanie w S4 spokojnie do przeżycia, chociaż sam zastanawiam się ile to może spalić;) Praktycznie kilka razy w roku jacyś pasażerowie z tyłu, co przekonało mnie jednak do S4 zamiast A6. Komfort z przodu zapewne podobny, a nie jest mi zwyczajnie tak wielkie auto potrzebne. Nie ukrywam też, że jest nutka adrenaliny na myśl o świetnie brzmiącej jednostce V6. Wg wielu brzmi to lepiej niż M4, więc czego chcieć więcej. Tak nawiasem rozmawiałem z kolegą na codzień zajmującym się tuningiem najlepszych fur w kraju - z silnika 2.0tfsi w Audi 252hp da się programem od ABT wyciągnąć 320hp. WOW to chyba najlepsze określenie, to jednak silnik benzynowy. Na plus S4 działa też fakt, że jest to jednak model nowszy od A6 czy BMW 4.

 

Do staszek101, tak jak napisałem Audi S4 kosztujące w salonie dokładnie 374 tys. wycenili mi na 250 tys brutto plus 12k prowizji. Myślę, że komentarz jest zbędny vs 5% na nowe Bmw 5;)

Opublikowano

Powiem tylko tyle: ci, którzy liczą, że G30 będzie miało wewnątrz geny 7er, zawiedzeni nie będą :)

Przednie fotele są (jak już od wielu lat, dotyczy najlepszej wersji) żywcem wyjęte z 7 (z kilkunastoma programami masażu i zupełnie nowym wykończeniem), zaś kilka elementów jest nawet lepszych, co zresztą przyznaje nawet samo BMW - np. ekran centralny w G30 ma wyższą rozdzielczość i jeszcze większą głębię kolorów. Wspomniane wyżej poczucie luksusu jest na odpowiednim poziomie. Nawet nad zapachem materiałów w środku cały sztab pracował.

Żeby jednak nie było, że idealizuję - fotele komfortowe w G30 wydają się być trochę za miękkie, nie wiem, czy to dobre rozwiązanie jak na BMW...

Opublikowano

Filmik o którym piszesz kiedyś widziałem. IMO ordynarnie zmanipulowany. Kierowca w 5 i E objeżdżał zbyt daleko pachołki, potem agresywnie próbował wrócić. Podsterowne rzekomo BMW w jeździe po okręgu było już nadsterowne.

 

Co do jakości, to zgodzę się ze w C klasie Mercedes konkurencji odjechał. Ale przewagi Audi nad BMW nie widzę. Za to widzę przebajerowane konturowe fotele, mimo to odstające od komfortowych.

 

Oj coś mi się zdaje ze wątek zdryfowal. Wiec wróćmy do serii G30. Jest jedna cecha tej klasy: to pierwsza klasa dla 4 dużych pasażerów. I nie chodzi mi o cm bo tu wygra superb. Chodzi o komfort tylnej kanapy dla osoby dorosłej o wzroście rzędu 180cm. Konsekwencją jest także to, że dzieci przesiadające się z fotelika mają zbyt głębokie siedziska, zbyt wysoko pasy. A poza tym - jeśli kupujesz takie auto przed 40stką, to co kupisz za 10 lat ;) ? I tu w nikogo nie strzelam - sam kupiłem F11, superkombi. Ale po dłuższych jazdach X4 doszedłem do wniosku, ze X4 to może gorszy samochód, ale byłby lepszy dla mnie w mojej obecnej sytuacji. Więc rozumiem wybory różnych klas i marek. Z jedną uwagą - jeśli chodzi o auto na trasę, seria 5 ustępuje tu tylko serii 7 :norty:

Opublikowano

Co do cen katalogowych i rabatów.

Jeśli ktoś liczy na większy rabat na G30 to musi poczekać. Nigdy na początku produkcji nowego modelu nie ma potrzeby udzielania rabatów, bo klienci stoją w kolejce.

Z doświadczenia. Kiedy w 2012 (czyli 2 lata po premierze) kupowałem f10 520d skonfigurowane na 260k, kupiłem za 213k. (trochę pojeździłem między dilerami)

W grudniu zeszłego roku kupiłem prawie wszystko mającą f11525xd z premium selection (5 miesięcy, 15 tys. przebiegu.) skonfigurowany 360k, kupiłem za 220k. Wiem auto używane, ale rabat ogromny.

Wynika to głównie z faktu, że model był już wtedy w fazie schyłkowej oraz końcówki roku (dilerzy mają pełne parkingi i muszą wyrobić progi aby złapać bonusy).

Wniosek 1:lepiej poczekać, aż minie efekt świeżości (dodatkowo pojawi się więcej wersji silnikowych i usunięte zostaną wady wieku dziecięcego).

Wniosek 2: samochody lepiej kupować pod koniec roku.

Rada: ja bym poczekał co ostatecznie wymyślą miłościwie nam panujący odnośnie akcyzy. Może w okolicach 300k, będzie można kupić całkiem dobrze wyposażone g30 z 6 cylindrami zamiast 520d.

Opublikowano (edytowane)

Chłopaki,mozna juz konfigurować G30

Zrobilem pierwsza konfiguracje, nie jest zle cenowo, na poczatku straszy ale duzo jest w podstawie,dodatkowo w m pakiecie dostajemy zaciski sportowe, skorzana tapicerke. Skorzana decha np kosztuje 3 tys a kosztowala 5, adaptacyjne LEDy tez prawie dwa razy mniej...Na szczescie zeby dostac dotykowy panel wystarczy wziac 4 strefowa klime, nawigacja prof 3 koła.

Edytowane przez andystrus

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.