Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

te chromy w środku są masakryczne :( kierownica identyczna jak w oplu astra 2011 chromy i przekombinowana

tylne światła w limuzynie od

mazdy 6 w wersji kombi znacznie fajniej. tłumiki w zderzaku jak w nowym passacie ale może być. może silniki a może właściwości jedne oczarują bo stylistyka bez charakteru. ech gdzie te czasy i efekt wow lub szoku dla niektórych kiedy pokazano e60 to był szok. dzisiaj na parkingu na trasie Litwin na lawecie miał e60 emke ze świetnym pakietem zewnętrznym. żadne druciarstwo. przechodząc obok prawie odkręciła mi się głowa.... czy f10 lub g30 bedzie budzic takie emocje po 13 latach od premiery... ?:))))

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

te chromy w środku są masakryczne :( kierownica identyczna jak w oplu astra 2011 chromy i przekombinowana

tylne światła w limuzynie od

mazdy 6 w wersji kombi znacznie fajniej. tłumiki w zderzaku jak w nowym passacie ale może być. może silniki a może właściwości jedne oczarują bo stylistyka bez charakteru. ech gdzie te czasy i efekt wow lub szoku dla niektórych kiedy pokazano e60 to był szok. dzisiaj na parkingu na trasie Litwin na lawecie miał e60 emke ze świetnym pakietem zewnętrznym. żadne druciarstwo. przechodząc obok prawie odkręciła mi się głowa.... czy f10 lub g30 bedzie budzic takie emocje po 13 latach od premiery... ?:))))

 

Zgadzam sie z kolegą w 101 proc.

Nie tak dawno miałem szczeście napotkać w małej miejscowości pod Raciborzem e39 M5 :) Po prostu piekna :roll: Nowe auta walone wszystko na " jedno kopyto "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
na 99% będzie wyglądała tak jak nowa BMW z serii 7 tylko w pomniejszeniu zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Zaskoczeniem, nowością pewnie będą nowe jednostki napędowe

PARTNER BMW AG


POLSKIE MENU BMW NAWIGACJA E60 E61 E70 E71 X5 X6 E90 F01 F07 F10 F25 F30 G01 G05 G11 G20 G30 KONWERSJA USA EUROPA


KODOWANIE, PROGRAMOWANIE, NAPRAWA NAWIGACJI CCC/CIC/NBT, AKTUALIZACJA, CARPLAY


telefon +48 504384405


http://menupolskie.pl/foto/bmw/baner.gif


http://www.menupolskie.pl/polskie-menu/bmw.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wielu z Was pisze po co kupować skoro wygląd niewiele się zmieni. Ja uważam, że w wyglądzie nie bardzo jest co zmieniać w każdym nowym modelu. Golf prawie wcale się nie zmienia, a jednak go ludzie kupują. Przy nowej piątce zasadnicza będzie masa ok 100 kg mniejsza no technologia. Oczywiście każdy ocenia sam co dla niego ma znaczenie i czy to wystarczający powód do zakupu. Dla porównania podam prosty przykład. F10 wersja podstawowa, manual ze "szmatami" vs tzw full wypas to 2 różne auta...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zgadzam się z Krisem. Pamiętajmy, że nie da się w nieskończoność wszystkiego zmieniać, bo zwyczajnie... zabraknie wariantów. Kiedyś dawno każdy z daleka widział, czy to BMW, Mercedes czy Audi, nie musiał być wielkim znawcą motoryzacji. Przy dzisiejszych ilościach marek, modeli i klientów wszystko się zaczyna zlewać w jedno, to proces nie do uniknięcia. O ile jeszcze typowe ("stare") marki premium mają swoje stylistyczne zasady, tak reszta zaczyna ściągać z tego bez żadnych oporów (vide: tzw. zagięcie Hoffmeistera - niegdyś zarezerwowane wyłącznie dla BMW, a w XXI wieku pojawiły się m.in.: Peugeot 607, Opel Insignia, no i najnowszy Passat, który z boku jest żywcem zerżnięty z BMW - nie tylko to chromowane obramowanie, ale nawet przetłoczenia na blachach wzdłuż nadwozia, przechodzące przez klamki. Co ciekawe - ten sam Passat na rynek USA wygląda, jak ewolucja jego dawnych linii i przez to nadal jest typowym VW).

Z innej beczki - linie stylistyczne w ramach poszczególnych marek też się robią bardzo podobne (Audi, Merc - trudno czasem odróżnić, który to model). BMW się zarzeka, że G30 będzie jednak mocno inne niż "7", mają być jakieś stylistyczne smaczki, które mają za zadanie nie pozostawić wątpliwości, że to jest "5" (np. grill, reflektory oraz boczne przetłoczenia i załamania - na renderach tego nie widać, ale tam będzie zupełnie nowa koncepcja, takie jakby przełamanie na dwa w poprzek, trochę to widać spod kamuflażu na niektórych ujęciach). Jeśli zaś chodzi o wnętrze, to ci, co już widzieli prototyp twierdzą, że to coś pomiędzy obecnymi 7 i X5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy, że znam... ich przemyślenia :8)

 

Konsola będzie optycznie lżejsza, bez płynnego połączenia (jak teraz) z tunelem środkowym, będzie w tym obszarze więcej miejsca. Przyciski aluminiowe. Zestawienia kolorystyczne i materiały raczej w kierunku "7", większe możliwości personalizacji, niż dotychczas.

Z plotek - laserowe reflektory w opcji (LED-y w standardzie), z tyłu światła OLED (organiczne LED) w M5, nie wiem, czy przed liftem będą dostępne za dopłatą w innych wersjach. System autonomicznej jazdy ma być bardzo zaawansowany (ruszanie, zatrzymywanie, wyprzedzanie), pewnie do tego pilocik w kluczyku za dopłatą.

Generalnie to, co zwykle - czyli najpierw wchodzi 7er, a potem mamy 5, która pozwala czerpać z dobrodziejstw większej siostry w trochę ciaśniejszym, bardziej dopasowanym opakowaniu (tak było z E32/E34, E38/E39, w trochę mniejszym stopniu E65/E60 no i oczywiście F01/F10). Podobno czepianie się opinii publicznej nowej 7 ma znaleźć odzwierciedlenie w 5 - wszystko ma być na cacy, jak przystało na premierę w 100-lecie marki (chociaż oczywiście i tak będą lamenty, bo zawsze są - wszystkim się nie dogodzi...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie o tym, że część wnętrza (np fotele i słupki) do G30 i G31 jest/będzie produkowana w Polsce - niedaleko Bielska-Białej? ;)

 

PS- zresztą też produkują do nowej siódemki :)

 

do f10 szyby są w chinach robione a kierownice obszywane pod Wałbrzychem

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze parę ciekawostek:

- niektórzy się martwili chromem na przyciskach - nie będzie chromu na plastiku, one mają być aluminiowe, więc patera z nich raczej nie odpadnie po kilku latach :wink:

- światła z tyłu nie będą małe, raczej większe nawet niż w F10, bliższe z formy ponoć do M4 niż 7er albo coś pomiędzy

- premiera oficjalna w Paryżu (jesień), ale mają się pojawić pierwsze fotki w czerwcu/lipcu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre pytanie. Wszystko jest możliwe, ale jeśli tak, to nie wiadomo która, a zresztą być może Business pójdzie do lamusa już... Zobaczymy. Sądząc po konkurencji, to może być różnie - proponuję sobie obejrzeć wyposażenie standardowe nowej klasy E - niektóre rzeczy, będące w standardzie chyba jeszcze w E39, są... za dopłatą!! Za to nie są to zbyt wygórowane kwoty i jest sporo pakietów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeżutkie fotki z zaprzyjaźnionego forum, po zrzuceniu kolejnej porcji kamo:

http://g30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1068137&page=9

Post nr 198, na dole strony.

Tak pacze i co ja widze? Czyżby jednak czarne przyciski zamiast aluminium? Czy może poszli po całości, i w M-pakiecie oprócz innych czarnych akcentów, teraz także przyciski będą inne? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

nowa seria 5 będzie z wyglądu przypominac nową 7-kę - ale będzie zgrabiejsza

 

http://i112.photobucket.com/albums/n186/wojciechmatysik/anigif_zpsau2eu3yf.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.