Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Patrząc na zegary g30 (swoją drogą takie same są w g11) zorientowałem się, że pod obrotomierzem nie ma już wskaźnika chwilowego zużycia paliwa.

Czy orientujecie się, czy w g11 można tak ustawić zegary, żeby takowy się pojawił.

Może czepiam się szczegółów, ale dla mnie to profanacja. Generalnie nie podobają mi się nowe zegary. Uważam, że najlepszym kompromisem są zegary o rozszerzonym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

Czy orientujecie się, czy w g11 można tak ustawić zegary, żeby takowy się pojawił.

Może czepiam się szczegółów, ale dla mnie to profanacja. Generalnie nie podobają mi się nowe zegary. Uważam, że najlepszym kompromisem są zegary o rozszerzonym zakresie.

 

Można i wygląda to fajnie, jednocześnie wskazuje chwilowe i średnie zużycie.

Zauważyłem, że w wersji demonstracyjnej G30 pomimo pozornie takich samych zegarów jak w G11 grafiki były jednak inne, także w iDrive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie te ledy od spodu to porażka , w M-paku też one są ?

Kształt głównych ledów też mnie nie przekonuje.

Pamiętam jak byłem na etapie zakupu X5 to sprzedawca

w salonie opowiadał jak to BMW słynie z pewnych znaków rozpoznawczych

marki gdzie na pierwszym miejscu były sławne ringi wokół świateł.

Ciekawe jaka teraz będzie wersja :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są halogeny / przeciwmgielne . I mają one jakieś dodatkowe funkcje z połączeniem z Adaptive Led . Nie są to światła DRL , do tego są ringi.

 

Jak dla mnie te ledy od spodu to porażka , w M-paku też one są ?

Kształt głównych ledów też mnie nie przekonuje.

Pamiętam jak byłem na etapie zakupu X5 to sprzedawca

w salonie opowiadał jak to BMW słynie z pewnych znaków rozpoznawczych

marki gdzie na pierwszym miejscu były sławne ringi wokół świateł.

Ciekawe jaka teraz będzie wersja :D

 

Bardzo podobają mi się te nowe angellights :cool2: Te z e90 wyglądają jak w starym golfie z lampami depo z allegro. W f10 juz się trochę to ratuje przez Led i moc ale tych mocnych na allegro też jest pełno i tak kolega ma jakieś ledy z całą paletą kolorów w swoim e38 , które są mocniejsze jak w moim f11 :mad2: i do tego może zmienić barwy :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

My tu gadu-gadu, a te samochody coraz większe

 

E39 miało rozstaw osi 2830 i 4775mm długość

G30 ma rozstaw osi 2975 i 4936mm długość

 

Czy wszyscy tak rosną, że potrzebujemy większych aut?

 

 

E39 i F30

http://i.imgur.com/da8tFq5.png

 

A G30 prawie dogoniło,a nawet przegoniło E38, bo rozstaw osi ma większy

 

http://www.bimmerboard.com/members/robink/original/DataSheet-e38-1995-01.jpg

 

Czyli trzeba kupować F30, żeby poczuć jak w sportowej limuzynie pokroju E39. Kupując G30 idziemy w kierunku statecznej i nieporęcznej siódemki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moim zdaniem nie powinniśmy niczego innego oczekiwać niż komfortu i limuzyny od serii 5.

Od mniejszych, "zwinniejszych" aut masz serie 1/2/3, wiec zostawmy juz tą 5tke i 7mke jako nieco mniej dynamiczne auta.

Tak ja to widzę. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli trzeba kupować F30, żeby poczuć jak w sportowej limuzynie pokroju E39. Kupując G30 idziemy w kierunku statecznej i nieporęcznej siódemki.

Co jak co, ale bazowe F30 prowadzi się niewiele zręczniej niż G01, a do tego zazwyczaj jest 3er wolniejszy ;) Jakoś ciężko mi tu o nieporęczność, chyba że mówisz o parkowaniu pod bierdonką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę na codzień e92 335d i właśnie robię mały rekonesans w poszukiwaniu wygodnej limuzyny. Byłem w salonie BMW i za cenę ok. 250 tys zaproponowali mi 4GC, no i wiadomo, że mam zamiar poczekać na nową 5. Problem jest jednak taki, że mimo tego, że chciałem poważnie pomyśleć o nowej 5, to Audi przedstawiło mi ofertę na nowe A6 - konfiguracja 302 tys. - cena ostateczna 247. To jest 24% rabatu bez żadnej nawet negocjacji, w BMW maks 10/12%. 4GC to jednak klasa niżej niż A6, a na nowe BMW zapewne rabaty będą skromne. Dylemat wielki, może ktoś z forumowiczów posiada BMW i Audi i może coś o tych autach więcej powiedzieć:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę na codzień e92 335d i właśnie robię mały rekonesans w poszukiwaniu wygodnej limuzyny. Byłem w salonie BMW i za cenę ok. 250 tys zaproponowali mi 4GC, no i wiadomo, że mam zamiar poczekać na nową 5. Problem jest jednak taki, że mimo tego, że chciałem poważnie pomyśleć o nowej 5, to Audi przedstawiło mi ofertę na nowe A6 - konfiguracja 302 tys. - cena ostateczna 247. To jest 24% rabatu bez żadnej nawet negocjacji, w BMW maks 10/12%. 4GC to jednak klasa niżej niż A6, a na nowe BMW zapewne rabaty będą skromne. Dylemat wielki, może ktoś z forumowiczów posiada BMW i Audi i może coś o tych autach więcej powiedzieć:)

 

A6 to schyłkowy model. Pod koniec przyszłego roku pokażą nowy model. Jeśli teraz udasz się do BMW dostaniesz nawet większy rabat na BMW F10/11. 4GC musisz porównać do A5 Sportback.

Jeśli cenisz właściwości jezdne BMW, jeśli jakość wykończenia Audi. W 2012 przesiadłem się z a6 c6 do f10. Od tego czasu moje serce jest w Monachium. Świadomy niedostatków jakościowych we wnętrzu, wybieram właściwości jezdne i dopracowany idrive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.