Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Tu więcej zdjęć.

http://www.autoexpress.co.uk/bmw/5-series/91353/new-2017-bmw-5-series-revealed-specs-and-pictures

 

Co ciekawe, na wszystkich zdjęciach przedpremierowych jest dokładnie ta sama wersja, która była pokazywana w PL na pokazach zamkniętych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Obecne 5GT jest hejtowane, bo powiedzmy sobie szczerze... wizualnie wyszło im średnio :wink:

Myśle, że w nowym 5GT opartym na G30 (jeśli powstanie) nie popelnią już tego błędu.

 

Co do jakości, moim zdaniem w serii 3 nigdy nie bedzie takiego wykonania co w serii 5.

Zabieg celowy. Coś, oprócz wielkości, musi przemawiać na korzyść 5er, zeby klienci byli skłonni zapłacić więcej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nieco rozczarowany... pierwsze wrażenie po ujrzeniu zdjęć na netcarshow.com --> co to, lifting ?? (jako pierwsze popatrzyłem na boczne ujęcie)

Poza tym:

- wiem, że jest unifikacja modelowa ale ... zbytnio pachnie mi to siódemką (E klasa - pachnie S i tego też nie pochwalam).

- tył zależy z jakiego kąta patrzymy ale "nie zabija" zwłaszcza, że przywodzi na myśl podobieństwo do Azjatów - nie wiem czemu trąci mi troszkę Lexusem.

Dla odmiany żeby nie było "tylko hejt":

środek bardzo ciekawy i fajny (chociaż wydaje się być starym dobrym znajomym - pewne akcenty zostały zaczerpnięte z F10). Zdecydowanie lepszy niż Mercedes E. Miałem okazję jeździć przez kilka dni E z niemal topowym wyposażeniem (jak z foldera ;) ) i nie urzekła mnie ta historia.

wersja w M-pakiecie i tym szarym kolorze wygląda zacnie.

 

Ogólnie:

- regularne wersje, ze szmatami na fotelach szału nie będą robić. Gdybym miał wybierać oczami między MB a BMW --> BMW 5 wybrałbym tylko i wyłącznie M-pakiecie z dobrym wyposażeniem. O Audi nawet nie myślę ani nie wspominam gdyz to nie moja bajka.. :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mi nie pasuje wytłumaczenie inżynierów z BMW, że zrobili podobny samochód bo ludzie przyzwyczaili się do tego stylu. To fakt jest to piękny samochód ale zmiany jak dla mnie niewielkie. Wyszedł lift

 

https://www.youtube.com/watch?v=PGE540vN1VA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

540xi 4,7 sekundy 0-100km, to nawet lepiej niż moje obecne auto. :D

Osobiście tył mi sie podoba, rurki tez, środek ekstra.

Nie podobają mi sie te felgi, grill jakiś przerośnięty, ledy z przodu no i ta łyżwa.

Ale ogólnie fajnie, auto jak z pokazu zamkniętego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jak dla mnie to nie nowa seria 5 tylko LCI - szkoda bo brakuje takiego pazura jak zawsze BMW robił ci co maja obecne serii5 powinny się cieszyć bo nie odbiegają od nowej:). MERC i zapowiadane Audi A6 przejmie parę procent klientów od BMW -szkoda. aaa jeszcze jest nowa Panamera oj ciężko będzie dla nowej 5-ki. Pemek teraz na twoim miejscu bym kupił nową panamere....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze specyfikacji w US i DE wynika, że opcja samościemniających się lusterek nie dotyczy już lusterka po stronie pasażera... To jakiś absurd :duh: W salonie stwierdzili, że to dla oszczędności. Jaka to oszczędność, skoro i tak trzeba dopłacać do tej opcji?? To niby z troski o tych, co dopłacają? :mad2:

Mniejszy zbiornik paliwa, niż przez ostatnie 3 generacje też nie napawa mnie zachwytem...

No i ciekawostka: zdaje się, że chrom na obramowaniach wokół szyb teraz będzie opcją. Shadowline też, więc ciekawe, co w podstawie. Brak obramowań? :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W podstawie będzie Hammerite ;)

Zbiornik paliwa jak wszędzie mniejszy.

Zaskoczenie dla mnie: wersja 530i z 2.0 pod maską :)

* liczę że w końcu niebawem zaczną seryjną produkcję samochodów na prąd lub wodór - unikniemy kompromitacji 1.6 i 6x turbo :D + audio imitujące V8

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa kierownica M-Sport też szału nie robi... taka 'ulepszona' na siłę... jak cała ta nowa 5-tka. Ogólnie brakuje jakiegoś przewodniego pomysłu w tym projekcie, ale może się uleży ;)

Z cała pewnością nie jest to samochód, na którego widok szybciej bije serce – przynajmniej moje... zachowawczo podeszli do tematu, trochę jak w Audi – u nich nowe modele też cieżko rozpoznać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F10 odniosła taki sukces że zrobili po prostu duży lift zresztą z 7er było podobnie. Ta kierownica z 7er jest dużo fajniejsza jak dla mnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z cała pewnością nie jest to samochód, na którego widok szybciej bije serce – przynajmniej moje... zachowawczo podeszli do tematu, trochę jak w Audi – u nich nowe modele też cieżko rozpoznać ;)

Pełna zgoda.

E60 budziła skrajne emocje. Można było ją uwielbiać lub nienawidzić za oryginalny design.

 

Dzisiaj unifikacja modeli zabija emocje. Przypuszczam, że seria 3 też będzie upodobniona do pozostałej gamy, więc powiemy "Już to gdzieś widziałem. To już było". Wypuszczenie nowego modelu nie spowoduje szału i nie wywoła aż takich emocji....

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi wytłumaczy dlaczego BMW nie umie/nie chce zrobić ustawnego bagażnika ? Przecież ten bagażnik vs bagażnik z Audi to jakaś przepaść pod względem ustawności na korzyść Audi..

Dokładnie, rozważałem jeszcze przez chwilę jako auto rodzinne, ale po zobaczeniu tego bagażnika, odpuściłem momentalnie :) Mimo, że litrażowo spory, to ta podłoga to jakiś żart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czemu obniżenie masy G30 , którym się chwali koncern cyt : ,,Wersja z 2-litrowym silnikiem benzynowym waży od 1540 do 1595 kg wg. normy DIN, zależnie od rodzaju układu napędowego '' nie przełożyła się na czasy przyspieszeń 0-100 kmh . F10 528i ma także katalogowo 6.2 sec. a masę 1700 kg .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest lift. Jeździłem nową 7er i widzę, że wnętrze prawie że 1:1 przeniesione, więc mogę powiedzieć, że to duży skok w stosunku jakościowym - może tego nie widać na zdjęciach, ale na żywo wnętrze robiło robotę. Że na zewnątrz niewiele się zmieniło... A co miało się zmienić? Mieli skrzydła dodać? Doszliśmy do momentu, w którym 1000 inżynierów optymalizuje kształt auta pod kątem pojemności/opływowości/użyteczności - nie da się w tej kwestii wiele zmienić, jeśli nie zmienią się materiały - toteż poniekąd, wszystko co mogło być wymyślone póki co mamy do kupienia. Myślę, że to czas się już pogodzić z tym, że rewolucji w autach nie będzie w takiej formie, jak ewoluowało E28->E34->E39->E60.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.