Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chciałbym poruszyć jeszcze temat nawiewów w nowej 5. Nie zauważyłem aby ktoś o tym pisał. Miałem poprzednio X3,X5 i nie miałem problemów z odpowiednim ustawieniem nawiewów i ich głośnością. Tutaj po 3 tygodniach użytkowania cały czas mam z tym problem-albo za zimno, albo za ciepło albo za mocno i za głośno dmucha. Może ja jestem taką ofiarą losu i nie umiem tego właściwie ustawić ale w poprzednich modelach oraz autach innych marek nie miałem z tym najmniejszego problemu. Macie podobne obserwacje?
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ustaw sobie na Auto PLUS ustaw ręcznie skalę nadmuchu, aby dostosować szybkosć schładzania - ja mam cały czas 1kę ustawioną, chyba, że przekracza temperatura 30 stopni, wtedy wentylator zmieniam ręcznie na 2 :)
Opublikowano

Miałem aktualizację a mam też dziwne objawy. Potrafi nagle zacząć dmuchać ciepłem w tułowie mimo, że nie dość, że jadę pod słońce to na zewnątrz jest 25 stopni.

Objawy najczęściej pojawiają się po ponad godzinnej jeździe, więc w serwisie słyszę: "muszę to zobaczyć".

Opublikowano
Miałem podobne wrażenia z klimą, cały czas ustawione to samo, raz robiło się gorąco, raz dość chłodno. Ustawione miałem na coś koło 20 st C i miałem wrażenie że tak głupiała jak z tyłu córka ustawiała sporo więcej.
Opublikowano

Ostatnio ktoś pisał, że mając HUD widać na zegarach wskazówki nawigacji bez konieczności wyłączenia HUD.

To nieprawda - aby wskazówki były na cyfrowych zegarach HUD musi być wyłączony - dzisiaj to sprawdziłem z ciekawości, bo jeżdżę cały czas z HUD i już zaczynałem się zastanawiać, po cholerę te cyfrowe zegary :)

Opublikowano
Jak wyłączyć hud?

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano

W jaki sposób montowany jest tylny dyfuzor od mperformance? Czy trzeba coś demontować ze zderzaka mpakowego czy po prostu się go w jakiś sposób wczepia?


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
:mad2: :mad2: :mad2: Koledzy czy możecie się wypowiedzieć na temat 518d w edycji biznesowej? Nie chodzi mi o osiągi, ale o trwałość jednostki napędowej oraz to czy z napędem na tył da się żyć :) Wydaje się, że do tej mocy powinien sobie poradzić. Chcę zrobić przesiadkę z F25 2.0D Xdrive na G30 518d (taka sytuacja życiowa) i zastanawiam się czy nie będę mocno rozczarowany i czy nie lepiej poszukać jakieś lekko używanej 520d xd lub X3 2.0d niż pakować się w nowe 518. Jest w ogóle jakaś szansa, żeby to godnie sprzedać po zakończonym leasingu? :mad2: :mad2: :mad2:
Opublikowano

I po co te negatywne emocje? Może kolega się napalił i napina a może np dostał propozycje na takie auto służbowe, tego nie wiemy. Jako użytkownik 530xd powiem tak, na pewno da się tym jeździć i będzie komfortowo tylko mała rada - nigdy nie wsiadaj do wersji mocniejszej i będziesz zadowolony :)

Czasem lepiej nie wiedzieć

Opublikowano
FUX, relax :) Sytuacja życiowa jest taka, że nie chcę wydawać 200tyś kolejny raz, bo mam już dwa inne auta w domu i plany na małe nieruchomości. Poduszkę (backup) mam, Pan z ubezpieczeń doradził, ale dziękuję za rady. Po prostu mam teraz taką pracę, że dojeżdżam codziennie 32km do pracy, bo zachciało się mieszkać w malowniczych terenach ładną drogą, asfaltową bez dziur itp i pomyślałem, że taka 5tka w zupełności wystarczy, tym bardziej, że jestem już po etapie jazdy w rajdach, motocyklach itp, a pozostałe dwa auta mają zacięcie sportowe. W salonie od razu powiedzieli, że mogą zrobić program za 5 tyś, bez utraty gwarancji, ale przyśpiesznie w tej 518 jest praktycznie takie jak miałem w 184km X3, więc może nie być potrzebny. Wyprzedaż jest teraz mocna, bo auto dobrze wyposażone z asystentami kierowcy, navi, półskórami, sportowym, podgrzewanym fotelem, rozszerzonym pakietem lusterek, ambientem, itp bajerami jest z 227 na 160 tyś. Pojeździłem suvem x3 4 lata i było super, tylko mega ciężko było mi sprzedać x3 (nie wiem czemu, chyba za dużo z USA tego), a po drugie chciałbym zobaczyć jak jest w limo. Nigdy piątki nie miałem. Wiem, że to trochę takie Januszowanie, dlatego chciałem podpytać o wasze spostrzeżenia na ten temat i na temat tego silnika. Nie pytam o moc, raczej o sam tył napęd i zimę oraz o trwałość 5tki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widzę kolejny amator okazji. Sorry ale cena jest adekwatna do auta i nie jest to jakaś okazja. Co do napędu na tył to,kolega nie ma co,się obawiać. Ta 518 ma tak mało mocy ze nawet nie zauważy ze naped jest na tył wiec można brać śmiało. Co,do obawy o awaryjność to nie wyobrażam sobie żeby przy aucie za 160k nie dopłacić pare złotych i nie dokupić rozszerzonej gwarancji na okres użytkowania aby spać spokojnie. Zastanawiające jest jednak to ze miałeś problemy ze sprzedażą x3. Te auta sprzedają się bardzo dobrze ale może był to golas z najsłabszym silnikiem w cenie podobnej do lepiej wyposażonych dlatego sprzedaż słaba. Jak ktoś kupuje używkę za około 100 kilo albo więcej, to tez oczekuje jakiegoś standardu a nie biedy kompletnej gorszej od aut klasy niższej. Z ta 518 będzie podobnie za 3 lata. Nikt nie da np 100 tys za używkę 518 kiedy za 110 lub 120 będzie mógł kupić 520 lepiej wyposażona. Chip nic nie zmieni bo 520 po gwarancji za niecałe 2 tysiące można wiele lepiej zachipować. Wiec cena sprzedaży będzie musiała pójść znacząco w dół. A i ta cena to żadna okazja. Rabat raptem 40 tysięcy od ceny katalogowej bo to co kelga mowi to jest golas z rabatem business edition z pakietem sport, plus coś tam jeszcze. W zeszłym roku były rabaty 50 k flet edition z 250 na 200 dla 520d, rabat do uzyskania dla auta przy własnej konfiguracji to około 18 procent. Trzeba tez pamiętać ze Services inclusive w tym roku z ceny wypadł. Nie wyobrażam sobie serii 5 bez wzięcia przynajmniej tego podparcia lędźwiowego oraz lakieru metalic i rozszerzonej gwarancji. Nawigacja w środku w wersji biznes to tez biednie wyglada. Przeglądy w BMW tez są drogie, około 2 tysiaki za przegląd i kolega musi je wliczyc, bo jak będzie na tym oszczędzał to te auto będzie mega ciężkie w sp4zedazy, chyba ze sprzeda za pół ceny. Ten samochód ani nie będzie jeździł ani dobrze wyglądał, No ale znaczek na klapie będzie, Sasiad mozebyc zazdrosny. Oczywiście chip można dokupić, ale to,kolejne 5 koła i cena wyjdzie nieco więcej. To już lepiej bodajże dołożyć te 10 do 20 tysięcy co przy cenie samochodu nie jest duże i poszukać z poprzedniego roku lub skonfigurować rozsądnie 520d, które już w miarę jeździ i bedzie wiele latwiej#ze do sprzedania niż kupować gniota którego w przyszłości będzie trudno sprzedać. Ja bym albo zwiększył budżet do tych minimum 200 kilo albo poszukał gdzie indziej. Jeśli jest ciśnienie na Premium to może zejść nieco klasę niżej do aut klasy serii 3 lub spojrzeć na auta typu mazda 6, passat, skoda superb i skonfigurować tak żeby auto dawało przyjemność oraz się podobało bo za 160 kilo można kupić już naprawdę fajne auto.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeszcze taka jedna refleksja to przy takim budżecie jesli Sie lubi suvy to warto spojrzeć na Hondę crv lub toyote rav4.za ta cenę można kupić naprawdę fajnie skonfigurowane auto które w przyszłości łatwo się sprzeda. Przynajmniej u mnie w przeszłości tego typu auta schodziły w kilka dni.
Opublikowano

Tylko nie nawigacja „kiepski business”, sam o mało tego błędu nie zrobiłem i bym teraz musiał pisać posty w stylu „czy ten android z china express będzie spoko”.

Co do sprzedaży X3 to też mi się rzuciło w oczy, F25 strasznie trzyma cenę w PL bo jest kupa chętnych. Mój F25 był pewniakiem więc sprzedawałem go 2 dni i jeszcze się jeden kumpel obraził że to nie jemu sprzedałem.

Opublikowano
Jeszcze taka jedna refleksja to przy takim budżecie jesli Sie lubi suvy to warto spojrzeć na Hondę crv lub toyote rav4.za ta cenę można kupić naprawdę fajnie skonfigurowane auto które w przyszłości łatwo się sprzeda. Przynajmniej u mnie w przeszłości tego typu auta schodziły w kilka dni.

 

Z ZF na CVT? No nie wiem.

Opublikowano

Ja miałem X3 F25 jeszcze na gwarancji, którą kupiłem w salonie z rozszerzoną gwarancją 5lat/200tyś, do końca sierpnia tego roku, skonfigurowaną na 220tyś. Auto zakupione 09.2014, a produkcja 12.2013. W salonie zeszli do 180tyś za nią. Wyposażona naprawdę dobrze, skóry, sporty siedzenia, profi nawi, lusterka, szmery bajery. Bezwypadek, pierwszy właściciel i 140tys przelotu. Plus nowe koła letnie i zimowe z fakturą na 10 tyś. Wystawiłem za 87, nikt nie zadzewonił, po 3 tyg na 84, zadzwoniła jedna osoba ze da 80. W końcu sprzedałem za 79. Był problem, bo nie miałem faktury tylko umowe k-s bo wyprowadziłem z firmy.

Pytanie czy na konfigurowane auta np x3 w M edition będą jakieś rabaty, bo na razie w salonach twierdzą, że leasing 100% plus ten tani pakiet m edition to promocja i nic nie dają, ani procenta. Jakby za takie m edition z 220 tyś dali 18% to biere w ciemno...

Ale na razie nic nie ma, 520d xd są teraz po 200-210 tyś, czyli 40 tyś więcej niż 518d którą mogę kupić. No i ta ma jeszcze 5 lat darmowych przeglądów bo to 2018r wyprzedaż.

Trochę dziwi mnie odsyłanie do VW, czy skody, miałem passata na wypasie i nie był tak fajny jak x3, a przecież x3 to naprawdę toporne auto było.

Opublikowano
Dokladnie, odsylanie do Skody dziwi bardzo. Kiedys kupilem chlopakom do firmy na dluzsze trasy superba, niby mocny, niby na wypasie, ale to tylko Superb, wolalbym 518d. Co do Suvow, to moze kiedys jak bede stary i niedołężny. Suv sucks.
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

Rynek rozeznałem - Rav4 hybryda selection 169 po rabaciex wyje jak glupia, ale 2% rabatowania to max jaki się uzyska.

Camry na max wypasie 220 hybryda 150 tys po rabacie, ale gdzie to auto do bmw?

Passaty sensowne tez sa po 150. Ja mialem juz passata, nie chce. Sprzedal sie w 5min, ale komenatrzy jak go mialem smiechowych sie nasluchalem hehe

Jak superb to tylko sportline 272 w dragon skin a to juz 172tys.

Moze robie blad ze biore w klasycznym leasingu a nie wynajmie?

Chcialem wziac stelvio w wynajmie ta 280 konna, bo mega oferta w keasplan - 2 lata jezdzenia, opony, przeglady, ubezpieczenie za 2600brutto miesiecznie z zerowa wplata. Tylko jak zobaczylem umowe z leasplane to rece opadly.

Co innego w cenia 160tysi? Cena jak najbardziej znlozona do 150 zeby odliczyc, bo nie usmiecha mi sie wydac 200 i od 50 tys nic nie odliczyc. Nie jestem vatowcem.


Bambaryla- jak przesiadka z f25 na g31?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupując auto Premium marki BMW trzeba się pogodzić ze strata miedzy 45 a 55 procent po 3 latach, a po kolejnych 3 proporcjonalnie podobnie. Podsumowując. Kupiłeś auto za 180 sprzedałes 6 letnie auto za 80. Odliczyłeś w firmie za auto ze 40 tysięcy czyli auto realnie kosztowało cię 60 tysięcy dzielić to na 6 lat auta kosztowało cię to około 10 tysięcy rocznie. Czyli za niecały tysiac miesiecznie jeździłeś przez 5 lat autem Premium. Wybacz nie da się jeździć nowym samochodem z salonu za darmo i to jeszcze BMW a Twój przypadek to jest bardzo dobry wynik szczególnie ze nie wydałeś ani złotówki na przeglądy a opon to nie licz bo zakup 2 kompletów przez 5 lat to nawet w pandzie musiałbyś kupić nie mówiąc o ciężkim suvie i to normalny element eksploatacyjny. Wracając do rabatów na x3 oprócz pakietu m edition dodatkowo można około 12 procent do 14 rabatu uzyskać. Zachęcam do zajrzenia na forum x3 g01. Według mnie x3 ze względu na modę na suvy będzie trzymała wartość minimalnie lepiej i będzie łatwiejsza w sprzedaży. Zakup tego golasa g30 o którym pisałeś to żadna okazja. Mniej wydasz to za mniej sprzedasz a jeszcze ludzie nosem będą kręcić i po pięciu nie wiem czy ktoś za takiego golasa 518 60 kilo zechce zapłacić. Zauważ tez ze te 520d za 200 kilo z zeszłego roku są na pewno lepiej wyposażone bo w tej 518 masz tylko pakiet sport warty około 10 tysięcy. Czyli kupisz auto za 160 do tego dodasz 5 na program wzmacniający moc oraz 5 na przeglądy, czyli za 30 tysięcy mniej jeździsz totalnym golasem. Przy sprzedaży pewno sporo odzyskasz czyli za 10 - 20 tysięcy masz przez 5 lat auto golas. Czy warto odpowiedz sobie sam.
Opublikowano

Wyposażenie opcjonalne :

2TE Automatyczna skrzynia biegów z łopatkami zmiany biegów

320 Rezygnacja z emblematu modelu

494 Ogrzewanie foteli przednich

4UR Oświetlenie ambientowe

575 Dodatkowe gniazdo/gniazda 12V

5AC Asystent świateł drogowych

5AS Systemy asystujące kierowcę

24W Obręcze kół ze stopu lekkiego Double Spoke 634 M, 18 cali

255 Kierownica sportowa, skórzana

346 Stylistyka zewnętrzna Chrome Line

481 Sportowe fotele przednie

4LU Listwy ozdobne czarne błyszczące z listwa akcentowa w perłowym chromie

4T8 Expanded exterior mirror package

5A1 Diodowe reflektory przeciwmgielne

534 Klimatyzacja automatyczna

6NS Zestaw głośnomówiący Bluetooth o rozszerzonym zakresie funkcji Office


Pakiet serwisowy Service Inclusive - 5 lat / 100.000 km.


Auto skonfigurowane na 227tyś.


Nie taki golas znowu. Kolejny raz piszę, że przeglądy są. Gwarancja przedłużona za 6900brutto (odliczę to w kolejnym miesiącu, bo mam na nią 90dni). Świetne informacje, że dają rabat na m edition, to otwiera mi trochę możliwości...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.