Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja generalnie za sumami nie przepadam. Czasami polatam x5, ale uważam, ze to duży ciężki kloc z przeciętnym komfortem jazdy. Dylemat miałem natomiast z GLC63, bo wizualnie nawet jak na suva to mi się podoba. Brzmienie silnika po prostu bajka. I tutaj zalety się kończą. Auto pomimo pneumatyki - cholernie twarde nawet w trybie komfort. Układ kierowniczy niby precyzyjny i sztywnie zestrojony, ale ma się wrażenie jakby auto ważyło 2,5 tony i poruszało się na 4 kapciach 295mm. Wykończenie wewnątrz, multimedia i opcje wydają się trochę słabe jak na auto za 500k. Wybor padł na g30 - zobaczymy czy to dobry strzał.
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zobaczymy co pokaże nowa X5-tka serii G, która będzie prawdopodobnie jeszcze w tym roku oficjalnie pokazana.


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Artic ja też myślałem nad GLC dość intensywnie ale jazda samochodem znajomego i potem jazdy testowe skutecznie mnie zniechęcily do SUVów i tylko potwierdziły moje preferencje do sedanów. Tak patrze na sąsiadów i każdy dumny bo ma SUVa a tak na prawdę to nie mają żadnej przewagi nad sedanem jeżdżąc głównie po mieście. Ja nigdy nie miałem problemu z krawężnikami w mieście podczas parkowania. Dla mnie wyższa pozycja za kierownicą to akurat minus :duh:
Opublikowano

G30 ma duży prześwit - jak widzę, na jaki krawężnik można n[. tyłem się wsunąć, to czasem się dziwię


Co do SUVów to zwolennicy piszą o tym, że więcej widzą - a ja im odpowiadam - a jak jedzie SUV przed Tobą to też ? :) Poza tym w G30 można dać fotel naprawdę wysoko :)

Opublikowano
Artic ja też myślałem nad GLC dość intensywnie ale jazda samochodem znajomego i potem jazdy testowe skutecznie mnie zniechęcily do SUVów i tylko potwierdziły moje preferencje do sedanów. Tak patrze na sąsiadów i każdy dumny bo ma SUVa a tak na prawdę to nie mają żadnej przewagi nad sedanem jeżdżąc głównie po mieście. Ja nigdy nie miałem problemu z krawężnikami w mieście podczas parkowania. Dla mnie wyższa pozycja za kierownicą to akurat minus :duh:

 

Mi również bardziej pasuje niższa pozycja za kierą :)

Opublikowano

Jako posiadacz prawie SUVa czyli F25 ostatnio zastanawiałem się czemu go kupiłem i czemu ogólnie są one modne. Mój wniosek to taki że największy wpływ na takiego auta ma ta osoba w rodzinie która będzie wozić dziecko. Bo fotelik, bo wózek, bo bezpieczniej przy np miejskiej kolizji bocznej z prędkością 30-40km/h (oczywiście dopóki sedany będą w zdecydowanej większości). W rodzinach na zachodzie posiadających więcej niż jedno auto bardzo często widzę model, sportowy pocisk u faceta i SUV u kobiety.

Na koniec dodam że być może się mylę i dane sprzedażowe mówią zupełnie co innego :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Generalnie w stanach wsrod nieco zasobniejszych rodzin faceci na codzień głównie jeżdżą średniej wielkości sedanami typu bmw 5, kobiety suvami i to często tymi największymi przez co suv są czesto okreslane jako soccer mum cars a dodatkowo w garażu stoi sportowe auto typu 911, m2 m3 etc... pomijam tu temat pickupow które też są mega popularne. Zachód Europy natomiast mam wrażenie ze się powoli wycofuje z posiadania samochow na rzecz wynajmu krótkoterminowego. W sumie jest w tym sporo wygody jeśli ktoś mieszka w dużym mieście i przez korki i duże opłaty parkingowe na codzień korzysta z komunikacji miejskiej na wakacje lata samolotem a przez parę dni w roku kiedy samochód jest mu potrzebny wynajmie sobie według potrzeby i upodobania i na pewno w ogólnym rozrachunku wyjdzie go to sporo taniej
Opublikowano

Czy jest w G30 funkcja przypominania o ładowanym telefonie?

Niestety często zapominam go zabrać z samochodu :)

Opublikowano

Panowie ktoś się orientuje na temat rozmiaru tarcz hamulcowych?


330mm w 20d

348mm w 30,40d/i

374mm rowniez w 40d oraz 50i/d


Wychodzi na to ze w 40i/d były montowane 2 rożne rozmiary?


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Niebieskie zaciski wystepuja w tarczach w rozmiarze 348 ( wg realoem 525,530,540 ) oraz 374 ( wg realoem 540,550 )


Teraz pytanie czy w 540 jest 348 czy 374, bo akurat wymieniam hamulce na te niebieskie i sie zastanawiam jaki rozmiar bedzie miala tarcza

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Jakiej apki uzywac na Androidzie? Mam jakas ale pokazuje tylko zasieg i spalanie bez mozliwosc fotek itp... chyba ze jeszcze trzrba pgarnac cos w aucie?
Opublikowano
Pewnie masz podstawowy pakiet usług i potrzebujesz dokupić remote services, jak wejdziesz na swój profil w BMW Connected to w sklepie są płatne jednorazowo około 350pln. Dopiero wtedy pojawi się opcja lokalizacji i podglądu. Miałem to samo ;).
Opublikowano

Akurat to sie zgadza z zamowieniem, wiec mam tylko trzeba wejsc na strone i te kody z autka ogarnac:) dzieki za pomoc;)

Btw lokalizacje mam, ale podgladu nie...

Opublikowano
Ok. To musisz bezposrednio w samochodzie w idrive albo w connected drive w ustawieniach prywatności włączyć przesyłanie danych albo opcja remote 3D czy jakoś tak, chyba ostatnia pozycja na liście pod ochroną danych. Skoro lokalizację Ci wyświetla to masz ją włączoną w samochodzie. Ja po dokupieniu usług remote musiałem uaktywnić obie funkcje w komputerze samochodu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kuba jak ogólnie wrażenia z użytkowania samochodu? Pewnie jeszcze za wcześnie żeby o tym pisać, ale może masz już jakieś przemyślenia z których gadżetów jesteś zadowolony, a które wydają się zbędnym bajerem? No i jak wrażenia z jazdy po opadnięciu pierwszych emocji?
Opublikowano

Hmm mam az 470kmow, woec bez szalu;D

Narazie moge napisac, ze hud dla mnje bajka i nie aptrze na zegary chyba ze wlaczam i ustawiam tempomat bo musze zobaczy ktory przycisk do czego to blkzej na zegary:)

Automatyczne kierowanie plus tempomat na autostradzie spoko chociaz zanim to zacznie przyspieszac to mi na dupie migaja jak porabani na a2 ale to norma w sumie. W wawie tez mam takie problem ze auto zjezdza mi z pasa a ten dalej uparcie jedzie 30 km/h zanim sie obudzi ze mozna sie ruszyc. Na autostradzie jechalem na dwie kreski odleglosci, w miescie na jedna. Wybralbym lepsze radio chociaz hi fi bo to ujdzie i tyle, ale co poradze... silnik po dieslach brzmi przyjemnie, na rozruchu super glosny potem przyjemnie sie wycisza. Przy przyspieszaniu przyjemne brzmienie plus torpeda nawet w porownaniu do 40d. Jedyny minus to 13.7 l zakladajac 60% z tych 470 to wawa odcinki po 3-5kmow reszta autostrada. Tam mialem okolo 11.7 ale jezdze dynamiczne (nawet bardziej niz potrzeba) nie utrzymujac obrotos ponizej 2k tylko staram sie aby wkrecal soe na 3-4 tak aby silnik troche sie obciazal. Raz wyleciał do 5 przez nieuwage i tam juz jest glosny. Tak na szybko z doskoku jal zrobie kilka tysiecy to moge powirdziec wievej bo narazie nie bylo czasu nawet zbytnio poczytac o funkcjach czegos wiecrj.

Opublikowano
Bo nie radze sobie jeszcze z ustawianiem go. Tu przycisk tu kuzwa cos mi gledzii, a tu mi komunikat daje... potrzeba troche kmow abym mial automatyzm w dzialaniu, a glupio byloby to nagle wylaczyc i wjebutac sie komus w dupe twierdzac ze sam zahamuje:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.