Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy tylko u mnie ale ja widze tylko 2 krecace sie koleczka zamiast zdjec.
Opublikowano

piękne auto, piękny kolor,

ja bym emblemat zostawił - jest dość dyskretny i nie gryzie się z ogólnym designem

Opublikowano
Zostaw. Ja u siebie też zostawiłem a reszte zdjąłem. Te małe "M" dodaje charakteru a jak chcesz jeszcze bardziej podkręcić wygląd to zamontuj wydech MP bo końcowki wyglądają znacznie lepiej niż seria szczegolnie jak masz "czysty tyl". Jutri wrzuce fotke...
Opublikowano
Nie wiem czy tylko u mnie ale ja widze tylko 2 krecace sie koleczka zamiast zdjec.

 

u mnie to samo. nie widać zdjęć tylko dwa kręcące się kółka

:roll:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Opublikowano

Cholera to nie wiem;( u mnie dziala i u czesci widze, ze tez... moze wina polaczenia internetowego, bo zdjecia moga byc duze. robione s8 na wysokich detalach. nie wiem czy sa kompresowane przez strone.


Kolor to carbon schwarz (standardowa paleta tylko w m pakiecie) tyle ze robiony w lampach do detailingu i niezle go podkreslilo mimo ze auto cale usyfione po transporcie...

Tak z drugiej strony pod lampy- dalej widac, ze nie jest czarny

my941s.jpgATzmIy.jpg[

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pieknie wyglada. Juz nie moge doczekac sie swojej. Kuba czy to dealer bedzie robil ci detailing? Co bedziesz nakladal na auto?
Opublikowano

Na autk idzie Echelon ( malo znana niemiecka firma).

Robi diler ze wzgledu na fakt, ze nie mam czasu oddawac auta na ceramike po odbiorze, a jezdzic do wrzesnia bez niczego nie usmiecha mi sie.

Po rozmowie z osobami ktore akurat tam to robia plus po obejrzeniu miejsca (interesuje sie tym troche, wiec podpatrzylem jak to robia i czym) zdecydowalem, ze jest to wyscie dla mnie. W kazdym innym wyladku bez rozmowy i ogedzin gdzie pracuja plus jakbym mial mozliwosc zajecia sie tym -oddalbym poza dilerem.

Powod koszt (ponad tysiac za nic), pewnosc ze zajmuja sie tylko tyn a nie sa z lapanki jak to u niektorych dilerow bywa. Sa dilerzy ktorzy maja klitke obok wyjazdu gdzie jest przeciag i maja doslownie jedna lampe i mowia ze to jest profeska.... wszystko zalezy od tego jak robia u danego dilera i czy chcesz przeplacic za to samo. Ja niestety musze, ale to jiz kwestia losowa.


W Wawie np mozna przebierać w studiach i jedno nie jest gorsze od drugiego chociaz sa i takie mocno srednie. W innych miastach nie wiem;)

Opublikowano

Koledzy, mam pytanie , dlaczego wybraliście G30 , a nie któregoś z obecnie modnych suwów? np. X3, X5 CZY X6?

Zastanawiałem się przed zamówieniem G30 nad różnymi modelami BMW i tak wybrałem , ponieważ najlepiej mi się jeździło w tym samochodzie, ale wielu znajomych mówi ,że kupili by tylko suwa i się dziwią ,że tak wybrałem.

Opublikowano
KubaTfb , TO BĘDZIE JEŹDZIŁO ! jak patrzę na twoją brykę to widzę jej potencjał z tym silnikiem, piękna sprawa. Gratuluję ci samochodu! :)
Opublikowano

Ja też mam Carbona i rzadko kiedy jest on czarny więc ta nazwa dosyć odbiega od efektu końcowego. Piękny lakier i daje mase różnych odcieni w różnym świetle a ceramika jeszcze bardziej podkręca efekt. Masz 540i więc MP wydech aż się prosi :cool2:

Co do SUVów to nie lubie ich do końca i zawsze wolałem sedana. Nie ide za modą jaka teraz obowiązuje. Jeździłem SUVami i jakoś nie są dla mnie.

Opublikowano

Dzieki;) emblemat zdejmuje bo jakos mi zaburza calosc.

Co do wydechu - jak znajde czas i kogos z takim wydechem albl u diler to najpierw sprawdze jak glosny jest i uciazliwy. Ale to w pazdzierniku:) Narazie potrzebuje bardziej spokojnego cichego i nie rzucajacegol sie w oczy ( o ile to w ogole mozliwe w tak pieknym aucie).

Matula moja jezdzi x6 i jak dla mnie super silnik spoko auto ale komfort bez porownania do limuzyny, jazda autostradowa jak dmucha - latam miedzy dwoma pasami.. doslowne jak dmuchnie potrafi zniesc na drugi pas i nawet nie zareagujesz.... porecznosc - wydaje sie wielkie i trudni tym parkowac a wielkosc prownhwalna... widocznosc tez dramat. I cena porowg walnie wyposazone plus 40-50 tysiech a bez 40d bym nawet nie bral i sie meczyl w tej wadze. Nie mowiac ze w miescie lali 9 ale od 140km/h od 13 do 18... warszawa gdansk 3/4 baku to na luzie... dlaczego suv bo to duze ladne i tak soe wygodnie wsiada i duze to bezpieczne;) kazdy dobiero pod siebie:) ja wole wziac passata niz x6 w wiekszosci sytuacji oprocz trasy ze wzgledu na brak mocy w passku no i prezencja nieporownywalna.;) a i najwazniejsze - wielkie auto, mniej miejsca w srodku szvzegolnie tylna kanapa a i bagaznik szeroki ale krotki... w 3 osoby sie spakowac nie sxlo jak bierzesz jedzenie. Moj passat miesci mimo wszystko to samo co x6 i niby ma duzo mniejszy bagaznik - 100 litrow jest pod podloga... fajny schowek no ale nie upchas. Tam wszystkiego.

Opublikowano

Oglądałem test nowej A6, dziennikarz powiedział coś ciekawego: "BMW drives perfectly, Audi drives ... OK"


Narzekali na słabe czucie układu kierowniczego - czekam na jakieś lepsze porównanie, ale wychodzi na to, że dobrze, ze się wybrało G30.


Brakuje mi tylko obsługi głosowej - angielski się zna, ale to, ze konkurencja od lat ma język polski, strasznie jest wkurzające ...

Opublikowano
Od 2 dni jeżdżę 530 i z wydechem Performance. Wcześniej miałem 3 SUVy: Forester, X3, X5. SUV-y mi się już zwyczajnie przejadły, tym bardziej że wszystkie miałem w dieslu i chciałem poprobowac benzynki. Pojeździłem kilka miesięcy MINI żony (swoją drogą fantastyczne auto) i efekt był taki że częściej wybierałem na krótkie trasy Mini niż X5 (choć uważam że X5 jest absolutnie fantastycznym autem) i stwiwerdziłem że niższe auto lepiej sie prowadzi. G30 prezentuje się i prowadzi naprawdę super. Póki co nie wyobrażam sobie powrotu do SUVa
Opublikowano

Dwa dni to trochę mało,że by zobaczyć różnicę i porównać, jak pojedziesz za miasto pobiegać albo do lasu i nie będziesz mógł zjechać z asfaltu, pomyślisz ,że prześwit mógłby być ciut większy :)

w mieście też chyba lepiej siedzieć wyżej? np x3 do miasta?

Opublikowano
Póki co nie wyobrażam sobie powrotu do SUVa

 

Każdy, kto jeździł SUVem i limuzyną to powie - a z drugiejs trony ludzie "pędzą w stronę SUVów"; ot, taka moda

  • Moderatorzy
Opublikowano
Drogi coraz lepsze a ludzie kupują coraz wyższe auta, którymi w dodatku nigdy nie wjadą w teren. Nigdy tego nie zrozumiem.
Opublikowano
Dwa dni to trochę mało,że by zobaczyć różnicę i porównać, jak pojedziesz za miasto pobiegać albo do lasu i nie będziesz mógł zjechać z asfaltu, pomyślisz ,że prześwit mógłby być ciut większy :)

w mieście też chyba lepiej siedzieć wyżej? np x3 do miasta?

 

dobrych pare miesięcy z Mini pozwoliło mi już na to stwierdzenie, wcześniej auto tez wzialem od dilera do testów. odpowiedz sobie na pytanie jak często jeździsz w miejsca gdzie potrzebny jest wyższy prześwit.... jeśli rzeczywiście jest to często to SUV jest dobrym rozwiązaniem, w każdym innym limuzyna będzie bardziej komfortowa w jeździe codziennej.

Opublikowano (edytowane)
To jest właśnie siła mody teraz panującej czyli robienie ze wszystkiego pseudo terenówek albo takich, które nawet już nie udają offroadu czyli tzw. Crossoverów nadających się tylko do... w sumie nie wiem czego bo dużo z nich ma niewiele większy prześwit niż nie jeden sedan klasy średniej. W prawie 80% SUVów wjazd w lekki teren może się skończyć tragicznie. Opony skutecznie redukują już i tak słabe właściwości "terenowe". Na grzyby do lasu można jechać ale lepiej zostawić autko na drodze. Mój teść kupuje SUVa bo mu się wygodniej wsiada ale on ma 60 lat więc się nie dziwie :mrgreen: aaa i na Ukrainie czy w Rosji posiadanie dużego auta to pokaz siły na drodze a i wpadnięcie w 15cm głębokości dziurę w jezdni to norma i prawdziwy SUV to wytrzyma... ledwo co ale jednak. :lol: Edytowane przez Lukasmat
Opublikowano
Moj szef jezdzil 4 lata x5 4.0d i byl podjarany ale teraz go namowilem na 540i i po miesiacu stwierdzil ze stracil 4 lata zycia;) SUVy tak napisal przedmowca sa dla emerytow do spacerowej jazdy po miescie
Life's too short to drive boring cars!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zarówno suv jak i sedan maja swoje zalety. Ja przez ponad 4 lata jeździłem suvem, podczas gdy moja żona miała w tym czasie sedana. Suv jest fajny do miasta głównie ze względu na parkowanie przy krawężnikach. W niskich samochodach często zdarzało mi się przytrzeć przodem parkując prostopadle do krawężnika. Mało tego w niskim samochodzie muszę takze uważać na drzwi parkując rownolegle ponieważ czasami można trafić na jakiś naprawdę koślawy krawężnik lub murek. Fajna w suvie jest tez wyższa pozycja siedzenia i związana przez to łatwość wyprzedzania ze względu na lepsza widoczność. Wsiadanie tez jest wygodniejsze, dostęp do bagażnika łatwiejszy a lądowanie dziecka do fotelika to bajka. Na tym zalety suva się koncza. Wjazd do lasu to jest ściema z folderów reklamowych. Sedanem tez wjadę do lasu jeśli tylko leśna droga jest przyzwoitej jakości. Jeśli droga jest kiepska to suvem tez strach wjechać. 5 cm różnicy w prześwicie w stosunku do sedana to jest niewiele z poziomu widoczności kierowcy i bardzo ciężko ocenić czy występująca koleina lub kamień jest bezpieczna dla naszego suva. Do tego dochodzą duże modne ostatnio aluminiowe koła które są podatne na pogiecie. Mój bilans z posiadania suva to urwana osłona pod silnikiem i pogięte alusy, a offroadu żadnego nie próbowałem. Ot kilka razy wjechałem na polna drogę. W rodzinie mam tez kilka Suvow, których właściciele od kiedy kupili suva stwierdzili ze już innego nie kupią. Suva tez bardzo lubią kobiety. Odnośnie suvow w rodzinie to są to nikogo nie urażając mocno brzuchaci panowie, którym suv mocno ułatwia wsiadanie i wysiadanie. Ja natomiast wybieram sedana ze wzgledu ze glownie podrozuje na dluszdluzszych trasach, czesto na autostradach a wtedy sedan jest duzo bardziej komfortowy, cichy, stabilny przy wyzszych predkosciach, oszczedny no i daje duzo wieksza I przyjemnosc z jazdy. Jadac trase 3 5 lub 10 godzin wole spedzic ja w wiekszym komforcie a Jesli chce isc pobiegac to zaparkowac pod lasem I do lasu 20 m dojsc, niz walczyc z wiatrem stabilnoscia i halasem, podskakivac jak wor ziemniakow na nierownosciach I czesciej marnowac czas tankujac w Suvie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.