Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odnośnie nawigacji to moim zdaniem z RTTI działa nieźle. Drogę do Warszawy pokonałem ledwie 3 minuty szybciej niż wskazywała na początku, powrót podobnie. W niedzielę do Poznania przyjechałem co prawda godzinę szybciej (1,5 h z Wrocławia) ale to była wyjątkowa sytuacja i nie można tego odnosić do normalnej jazdy :twisted: Powrót na spokojnie co do minuty. W połączeniu z HUDem pokazuje nie tylko pas, na którym się trzeba ustawić ale i dokładną wizualizację skrzyżowania/rozjazdu bez konieczności odrywania wzroku od drogi.

 

BTW: przy naprawdę mocnej jeździe Wrocław-Poznań wyrzuciło mi w G31 520d 8,8 l/100 km a średnia razem z normalnym powrotem to 7,6 l/100km. Także spalanie więcej niż przyzwoite.

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mnie ciekawi spokojna jazda przt G 30 530i - oglądałem kiedyś filmik na YT i 528i potrafi być, przy spokojnej jeździe, bardzo oszczędna :); więc 530i musi być jeszcze bardziej

 

Ktoś podzieli się swoimi doświadczeniami?

Opublikowano

G30 z mojego info od produkcji sierpniowej mają pójść w górę po ok 2-3tyś

btw wnerwia mnie fakt że do 520d z mpakiem nie da się w żaden sposób domówić lepszych hamulców a już w 530i idą z automatu

Opublikowano
Po co Ci lepsze hamulce w budżetowym konkurencie Skody? :D
Opublikowano

Jakoś tak zawsze wyznaje zasadę że jak mogą być lepsze hamulce to robię tak aby je mieć, generalnie bezpieczeństwo lepsze zresztą sam to wiesz doskonale :mrgreen:

W 530i jak już pisałem są z automatu i dziwi mnie że nagle do 520d nie można zamówić a do 316d tak :norty:

Opublikowano

Krzysiek,

 

może to jakiś element procesu produkcji nie pozwala na montaż tych hamulców.

 

Moim zdaniem szkoda czasu na gdybanie - pewnych rzeczy nie przeskoczymy :)

Opublikowano
Jakoś tak zawsze wyznaje zasadę że jak mogą być lepsze hamulce to robię tak aby je mieć, generalnie bezpieczeństwo lepsze zresztą sam to wiesz doskonale :mrgreen:

W 530i jak już pisałem są z automatu i dziwi mnie że nagle do 520d nie można zamówić a do 316d tak :norty:

 

Dosyć długo jeździłem 520d w e60 4 lata i 4 lata w f10 i mogę potwierdzić ze te hamulce to tak średnio bym powiedział. Po szybkiej jeździe autostrada się grzeją

Hmmmm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Krzysiek,

 

może to jakiś element procesu produkcji nie pozwala na montaż tych hamulców.

 

Moim zdaniem szkoda czasu na gdybanie - pewnych rzeczy nie przeskoczymy :)

Może mniejsze koła a może po prostu taka polityka... zawsze można potraktować mocniejszy silnik z lepszym hamulcem jako pakiet...

 

Sent with handy.

Opublikowano
Chciałem dzisiaj złożyć zamówienie na swoją G30 i dowiedziałem się, że produkcja sierpniowa ma już nowe ceny, wyższe niż te, które są w oficjalnym cenniku. Niby różnica niewielka, ale szlag mnie trafił. Czy ktoś spotkał się już z podobną sytuacją?

 

W przypadku M550i Xdrive cena wzrosła z 412 na 418 :evil: :mad2:

Sprzedam:

- Przednia nakładka M Performance carbon - BMW G30

- Nakładki lusterek M Performance carbon - BMW G30


Info priv.

Opublikowano
Odnośnie nawigacji to moim zdaniem z RTTI działa nieźle. Drogę do Warszawy pokonałem ledwie 3 minuty szybciej niż wskazywała na początku, powrót podobnie. W niedzielę do Poznania przyjechałem co prawda godzinę szybciej (1,5 h z Wrocławia) ale to była wyjątkowa sytuacja i nie można tego odnosić do normalnej jazdy :twisted: Powrót na spokojnie co do minuty. W połączeniu z HUDem pokazuje nie tylko pas, na którym się trzeba ustawić ale i dokładną wizualizację skrzyżowania/rozjazdu bez konieczności odrywania wzroku od drogi.

 

BTW: przy naprawdę mocnej jeździe Wrocław-Poznań wyrzuciło mi w G31 520d 8,8 l/100 km a średnia razem z normalnym powrotem to 7,6 l/100km. Także spalanie więcej niż przyzwoite.

 

Te g31 masz w M-packu? Pochwal się fotkami.

Swoją drogą, nikt z posiadaczy g30-31 nie wrzucił jeszcze fotek.

Opublikowano

Panowie hamulce rzeczywiscie w 520d sa slabiutkie, ale mnie to nie rozczarowalo, bo wiedzialem ze takie beda, jest fajny komplecik z performance, ale na Leebmannie kosztuje 11k, a w salonie 15, ale zapewne będzie lepszy niz nawet fabryczne sportowe m-pakowe.

 

Pzdr

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżdziłem 530e i naprawdę super, elektryk ma mocnego kopa a benzyna dołącza się w ułamkach sekundy, wygląda to trochę tak jakby dołączała się mega turbina. Cisza w środku jest również dużym plusem :)

Przy zasięgu ok 30km normalnej jazdy na elektryku jest to ciekawa alternatywa. Jednak w trasach dłużych nie sądze aby sprawdziła się taka wersja.

Opublikowano

Jak zrobią "lepszą Teslę", która przejedzie 1000 km na baterii to będzie można kupić - ale to pewnie za kilka lat, nie szybciej

 

Poza tym moim zdaniem kupowanie ciężkiego auta z napędem tylko na tył jest bez sensu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolega wyżej napisał dobrze - wszystkie elektryki czy hybrydy będą dobre za kilka lat. Te auta są dobre tylko do miasta. Testowałem kilka aut w mieście spokój i ekologia oraz ekonomia ok ale po za miastem auta palą strasznie dużo nawet 530e ( dodatkowa masa ) i zasięg na baku mniejszy bo i mniejszy bak. tak więc do miasta oferta super ale na trasy beeee :nienie:
Opublikowano

W niemieckim konfiguratorze pojawilo sie troche nowych pakietow i opcji, jezeli ktos chce zerknac.

Sa tez nowe silniki i G32 (na razie cenniki / prezentacja)

Opublikowano

Jestem po rozmowie z BMW Polska - kilka ciekawych informacji:

 

- AppleCar Play - będzie dostępne niedługo, negocjują warunki z Apple;

 

Jednak patrząc się na to, co umożliwia na razie 7ka na Samsungach 8

 

https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/mobile-devices/bmw-connected-drive-compatibility.html

 

a czego nie ma Apple to jednak zostaję przy Androidzie

 

- Remote 3D View - nie mają informacji, kiedy będzie, ale w salonie powiedziano mi, że podobno w sierpniu ta opcja ma być dostępona

Trzeba mieć VIN

 

- Jak ktoś ma ogrzewanie, to ma i nawiem, ale bez klimy - podobno wzglęzy zdrowotne sprawiły, że auto ma być tylko przedmuchane, a klime włączamy dopiero po wejściu do srodka

 

Pojawiła się opcja hotspota - do tej pory działało to do 5 km/h - ma działąć teraz bez ograniczeń, co sprawia,. że mirror będzie też cały czas działał na wyświetlaczu

 

Jest dobrze :)

Opublikowano

Coz, dla mnie nie ma, tłumaczenie wyssane z palca. W 530e nie przejmują się kwestiami zdrowotnymi??

 

Po prostu uklad klimatyzacji jest fizycznie zasilany przez silnik i tyle, na postoju z wylaczonym silnikiem kompresor nie ruszy. Musieli by wpakowac dodatkowy silniczek elektryczny o mocy kilku KM albo cos w tym stylu, pomijajac juz kwestie baterii zeby to dzialalo bez rozladowanai akumulatora.

W elektrycznym aucie taka funkcja jest mozliwa ale tylko przy zasilaniu z sieci.

Opublikowano
Jeżdziłem 530e i naprawdę super, elektryk ma mocnego kopa a benzyna dołącza się w ułamkach sekundy, wygląda to trochę tak jakby dołączała się mega turbina. Cisza w środku jest również dużym plusem :)

Przy zasięgu ok 30km normalnej jazdy na elektryku jest to ciekawa alternatywa. Jednak w trasach dłużych nie sądze aby sprawdziła się taka wersja.

Dzięki za info :) Ja czekam aż mi przywiozą z poznania :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.