Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Miałem okazję pojeździć G30 i jedna rzecz mnie zszokowała. Auto było na 19" z oponami Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 i... niemiłosiernie na nich pływało! W swoim F25 również mam 19" z oponami teoretycznie niższej półki, bo Michelin Primacy 3, jednak czuć, że opony są sztywne, a auto super reaguje na ruchy kierownicą.

 

Na tych Goodyearach miałem poczucie jakbym jechał na balonach 16" z zimówkami nieROF. Auto miało dużo gorszą precyzję układu kierowniczego, a stabilność w reakcji na szybkie ruchy kierownicą była bardzo dyskusyjna (czuć pływanie).

 

Mam te opony od dwóch miesięcy i po założeniu miałem te same odczucia po napompowaniu ich tak jak stare opony Dunlop sport coś tam . Dunlopy były mega twarde , te Goodyear są mega miękkie .

Po paru próbach dopompowałem je średnio 0,4bar więcej niż stary komplet i teraz jeździ się tak jak powinno. Jak miałem dwie opony w ręce to Dunlopy były o wiele cięższe i ścianki miały o wiele grubsze. Goodyear mają ścianki miękkie jak dętka rowerowa .

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Miałem okazję pojeździć G30 i jedna rzecz mnie zszokowała. Auto było na 19" z oponami Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 i... niemiłosiernie na nich pływało! W swoim F25 również mam 19" z oponami teoretycznie niższej półki, bo Michelin Primacy 3, jednak czuć, że opony są sztywne, a auto super reaguje na ruchy kierownicą.

 

Na tych Goodyearach miałem poczucie jakbym jechał na balonach 16" z zimówkami nieROF. Auto miało dużo gorszą precyzję układu kierowniczego, a stabilność w reakcji na szybkie ruchy kierownicą była bardzo dyskusyjna (czuć pływanie).

 

Mam te opony od dwóch miesięcy i po założeniu miałem te same odczucia po napompowaniu ich tak jak stare opony Dunlop sport coś tam . Dunlopy były mega twarde , te Goodyear są mega miękkie .

Po paru próbach dopompowałem je średnio 0,4bar więcej niż stary komplet i teraz jeździ się tak jak powinno. Jak miałem dwie opony w ręce to Dunlopy były o wiele cięższe i ścianki miały o wiele grubsze. Goodyear mają ścianki miękkie jak dętka rowerowa .

 

 

To musiały być SP SPORT MAXX lub SP SPORT MAXX TT, bo np. Sport Maxx RT albo RT2 to straszny szajs jeśli chodzi o precyzję prowadzenia (miękkie ścianki boczne).

Opublikowano

U siebie mam tylną skrętną. W Xdrive to musi fajnie jechać :)

 

 

PS.

Ponoć F10 w XDrive jest podsterowna.

Opublikowano
Tydz temu odebrałem g30 530i xdrive ze skrętna osia aktywnym układem kierowniczym i z jakimiś tam stabilizatorami elektrycznymi i ze zwykłym utwardzonym zawieszeniem M i napisze ze auto prowadzi sie jak żadne inne sprzedawane na rynku w 5 furtkach Zawieszenie wyciszenie silnik tak silnik w czterech garach to majstersztyk Nie wspominając o jakości i spasowaniu materiałów w środku bo tym wkoncu dorównali Porsche audi Jestem wlasnie po trasie Poznań -Kołobrzeg spalanie przy mojej ciężkiej nodze 11,3l także rewelka Dodam jeszcze Ze jeśli ktoś nie widzi różnicy między g30 a f10 lepiej niech przerzuci sie na Volvo dodam ze ważyłem auto z połowa baku paliwa 1680kg
Opublikowano
Jak oceniasz twardość zawieszenia m?

Tak jak pisałem zawieszenie to majstersztyk i nie widzę sensu dopłacania do adaptacyjnego nie jest ani za twarde ani za miękkie już nie mówiąc ze auto wcale nieprzychyla sie na zakrętach, kuzyn jeździ nowa a6 w sline i po jeździe piątka stwierdził będąc w szoku ze zawieszenie jego audi to złom w porównaniu do BMW :lol:

Opublikowano
Może ktoś się orientuje czy/kiedy BMW planuje inne wersje silnikowe. Ja najchętniej wziąłbym 525xd, bo 530 za drogie przez akcyzę, a 520 troszkę za słabe.
Opublikowano
W ostatni piątek jeździłem g30 530e, czyli hybrydą, w ramach akcji promocyjnej aut elektrycznych BMW. Jazda głównie we wrocławskich korkach, zatem niewiele można powiedzieć o prowadzeniu itp. Wrażenie robi całkowita cisza i brak wibracji przy ruszaniu, szczególnie gdy porównamy to do sztandarowego w polskich warunkach dwulitrowego klekota. Silnik spalinowy włączał się tylko przy mocnym wciskaniu gazu (czy to jeszcze jest „gaz”?). W zasadzie cały czas jechałem na prądzie. BMW zapewnia, że dzięki odpowiedniej konstrukcji, prowadzenie i właściwości jezdne są jak w każdym porządnym BMW. Zasięg elektryczny to 40-50 km, czyli tyle ile średnio robi większość ludzi jeżdżących po mieście. Poza miastem silnik spalinowy. Auto miało tylko kilkaset km przebiegu i średnie spalanie na poziomie 4l z groszami na 100 km (ciężko powiedzieć jak często było ładowane z gniazdka). Ja raczej tego nie kupię, bo raz, że mi się g30 średnio podoba, a dwa, to mimo wszystko pierwsze kroki BMW w hybrydach (a wiadomo jak z niezawodnością bmw od paru lat jest ;) ). Fajnie natomiast, że BMW rozwija technologię aut elektrycznych, bo pewnie za parę lat to będzie główna opcja wśród nowych aut premium.
Opublikowano
Mam pytanie z innej beczki. Czy są jakieś informacje dotyczące podniesionego kombi z X-Drivem typoszeregu G31? Konkurencja ma takowe na bazie A6, E-klasy czy V90. Wiadomo coś na temat takiego modelu BMW?
Opublikowano
Mam pytanie z innej beczki. Czy są jakieś informacje dotyczące podniesionego kombi z X-Drivem typoszeregu G31? Konkurencja ma takowe na bazie A6, E-klasy czy V90. Wiadomo coś na temat takiego modelu BMW?

Nie ma czegoś takiego ( jeszcze ) jeśli chodzi o G.

Podniesione to masz F07.

Opublikowano
Mam pytanie z innej beczki. Czy są jakieś informacje dotyczące podniesionego kombi z X-Drivem typoszeregu G31? Konkurencja ma takowe na bazie A6, E-klasy czy V90. Wiadomo coś na temat takiego modelu BMW?

Nie ma czegoś takiego ( jeszcze ) jeśli chodzi o G.

Podniesione to masz F07.

 

Szkoda. Nie jestem przekonany do SUVa a trochę większy prześwit jest przydatny. Od wczoraj jeżdżę testowym Volvo V90CC i właśnie do takich wniosków dochodzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.