Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Randall zawsze ciekawie pisze :)

Osobiście nie widzę sensu płacenia ponad 300 tys za 520d. Tutaj demo za 322 tys , dramat. Odpowiedni silnik to jednak podstawa, a żadne dodatki nie dadzą takich emocji. To czy 520 d jedzie czy nie już przerabialiśmy przy F10 i widzę, że nawet Thestructor się nawrócił w tej kwestii :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trochę zmieniła się lokalizacja kamer

 

Czy da radę wysunąć "tyłek" wyjeżdżając spomiędzy dwóch aut, aby zobaczyć auto jadące drogą?

 

Podobne pytanie dotyczy przodu.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dziękuje bardzo panowie, miło ze komuś chciało się czytać ;)

 

Konfiguracja oderwana od rzeczywistości ale to specjalnie pod salon, każdy inny człowiek zamiast połowy bajerow wziąłby większy silnik. A tutaj myśle ze im zależało żeby pokazywać ludziom wszystkie wodotryski.

 

Wyjeżdżając tyłem jest ostrzeżenie o zbliżającym się aucie a w krytycznej sytuacji sam staje dęba (jeśli wykryje że mógłbyś w kogoś uderzyć), testowane na aucie i na człowieku - kolega się poświęcił i uszedł z życiem :lol:

 

Krzywizny deski nie zauważyłem, aktywnych nerek w 20d brak - chyba ze to dodatkowa opcja. Temsky - oglądałem ten filmik, niestety poza motorem to miał bieda wersje :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zwróć uwagę na fałdy na skórze fotela kierowcy na zdjęciu. Odnosi się wrażenie , że auto już przejechałо pięćdziesiąt tysięcy.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Zwróciłem, nappa jest bardzo miękka, niestety coś za coś. A w tym aucie dupsko wciskało setki osob podczas premiery i jazd próbnych. Im milsza w dotyku i obcowaniu skora tym szybciej się zużywa, tak było, jest i będzie.
Opublikowano

@Randall, fajne wypracowanie. Auto też :-)

 

Łyżka dziegciu: dostrzegam w G30 powielanie konkurencji. Drzewiej BMW nie epatowało przesadnie elementami wizualnymi. Np. wydechami. Było prosto - w serii E60 czy F10 wydech był cokolwiek powiązany z silnikiem. Gdy Audi A6 po LCI dało trapezowe wydechy, całkiem ładne nota bene, to w BMW było prosto do bólu. Teraz w Bawarii poszli tę samą drogą co Audi, ale "bardziej". Co dało wynik trochę ... efekciarski. Nerki wieeeelkie, dyfuzor olbrzyyymi. Przeszycia foteli - czy na pewno tak skomplikowane przeszycia były niezbędne?

 

Zmieniły się natomiast dwie rzeczy w manetkach przy kierownicy. Pierwsza to manetka od kierunkowskazów - powróciła do czasów E39 i znów „zostaje” przy włączeniu kierunkowskazu - dla mnie dziwne i niezbyt zrozumiałe. Druga to od wycieraczek - teraz nie ma przycisku „AUTO” z boku tylko auto jest jednocześnie pierwszym biegiem, dzięki temu nie trzeba za każdym razem wciskać - tutaj mocno na plus.

Tej drugiej zmiany nie rozumiem. Przycisk Auto jest genialny, bo działa niezależnie pojedynczego machnięcia wycieraczkami. Wystarczyło mi kilka lat w Audi i konieczność machania przez 2 pozycje przełącznika aby wymusić wytarcie szyby. Jak dla mnie zmiana na minus.

 

Pomijając powyższe uszczypliwości, to kierunek odchudzania, kafelków, większej autonomii jest słuszny.

Opublikowano

Jak narazie schematy się powielają przy każdej nowej serii. Najpierw przechodzi fala "hejtu i niezadowolenia" a pod koniec produkcji serii mamy zachwyt :)

Niemniej w globalnej erze konsumpcjonizmu i wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa coraz częściej kupuje się wyłącznie oczami.

Przez to buduje się samochody ładne/ładniejsze/wyzywające ale niekoniecznie praktyczne. Buduje się pojazdy w których jakość pozostawia wiele do życzenia i jest coraz niższa a samochody zatracają swojego ducha marki budowanej wcześniej przez lata. Samochody projektowane są na określony czas i przebieg (ostatnio słyszałem wypowiedź przedstawiciela AMG że planują samochód z silnikiem na 50kkm - jasno i wprost to zaczynają niektórzy artykułować).

Swoją drogą do G30 - Miałem skórzaną tapicerkę Nappa w E60 która była wentylowana i absolutnie nie wyglądała w momencie sprzedaży po 8 latach i 130kkm jak ta zaprezentowana na zdjęciu G30.

Sam za jakiś czas będę wybierał samochód dla siebie i z racji tej, że odrzuciłem Mercedesa (po pierwszych zachwytach na dłuższą metę nie podeszła mi nowa E) zacząłem się rozglądać za alternatywą stąd znów jestem obecny na forum.

Padło na X5 /seria 5 G30 lub F10 z ostatniego wypustu/ Volvo XC60 lub 90 - najnowsze modele.

I patrząc na BMW.... no właśnie nie rzuca na kolana jak dawniej E60. Muszę pojechać do dealera i dobrze przyglądnąć się tej G30. Narazie konfigurator pokazuje kwotę około 290.000 za 530i (tylko benzyna wchodzi w grę). Rozsądnie skonfigurowana gdyż nie potrzebuję absolutnie mega elektroniki i parkowania z kluczyka ani innych wodotrysków.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Panowie, czy ktoś miał okazję porównać jazdę F10 520d i G30 530i. Jak wygląda różnica przy przyspieszaniu i w spalaniu paliwa. Zastanawiam się pomiędzy 2 litrami benzyną lub dieslem. Ze względów finansowych odpada 3 litry. niestety nie miałem okazji jeździć żadną wersją benzynową
Opublikowano
Gdyby tylko Volvo nie poszło w tym idiotycznym kierunku silników nie większych niż 2L byłoby idealnie, wnętrze moim zdaniem ma dużo bardziej classy niż G30, jedynie ten tył wygląda paskudnie :roll:
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tył paskudny i linia silników pasujaca do hatchbacka a nie limuzyny.
Opublikowano
Tył paskudny i linia silników pasujaca do hatchbacka a nie limuzyny.

:cool2:

 

W ogóle mega recenzja stronę wcześniej :8)

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

Volvo dobrze wygląda przy Passacie czy Octavi. Ale nie przy G30 :). Super recenzja! Wspomniany brak przegórdki w bagażniku szokuje..... W f10 to jest bardzo użyteczne! :shock: Czy ktoś podnosił podłogę bagażnika w G30? W e60 podłoga była porażką w porównaniu do f10.....

 

Powrót kierunkowskazów z e39 też zaskakuje. Znowu trzeba słuchać tego "odbicia" dźwigieńki za każdym razem, gdy się go używa.... Strange.

Przeniesienie kamerki jest super! U mnie w nerce wygląda średnio.

Opublikowano

Volvo S90 najsłabiej wygląda z tyłu. I to mnie odstrasza.

Dlatego myślałem o V90 lub V90XC lub ogólnie XC60 (2017) lub XC90. Ascetyczny styl mnie urzeka.

Jeździłem XC90 i miałem wrażenie, że użyte materiały do produkcji są wyższej jakości niż w MB/Lexusie czy BMW. Pofatygowałem się i poczytałem i tam faktycznie metal jest metalem (aluminium) a drewno drewnem a nie imitacją....

Fakt: dwa litry szału nie robi ale ogólnie jest taka tendencja. BMW też wiele silników ma 2.0 o różnych mocach i wariantach (Pb/ON). Wystarczy popatrzeć na G30 530i (2.0) czy diesle....

Fajnie jest mieć R6/V6 lub więcej pod maską ale przy mojej jeździe udowodnione jest, że mocy absolutnie nie wykorzystam, spalanie będzie wysokie + wysokie koszty zakupu. Nie ma to uzasadnienia ekonomicznego dlatego też patrzę na silniki o mocy od 220-250PS i pojemności około dwóch litrów.

Najchętniej to kupiłbym Volvo z motorem T8 - hybryda plug in. Ale cena póki co zaporowa (podobnie jak X5 40e).

Będzie brakować dźwięku ale już z tym tematem się pogodziłem i prawdopodobnie pójdę na jakiś tam kompromis.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Przeniesienie kamerki jest super! U mnie w nerce wygląda średnio.

Ale w F10 kamera w nerce jest od Night Vision, a nie Side View/360 st. (te są po bokach zderzaka). W G30 kamera NV też jest w nerce.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Kamery po bokach zderzaka trochę szpeciły auto, szczególnie na jasnych kolorach. Teraz jest lepiej moim zdaniem.
Opublikowano
Jak narazie schematy się powielają przy każdej nowej serii. Najpierw przechodzi fala "hejtu i niezadowolenia" a pod koniec produkcji serii mamy zachwyt :)

 

Dokładnie tak. Nie rzuca mnie na kolana wygląd G30, ale sam wiem ze z czasem mi przypadnie do gustu.

Opublikowano
Trochę nie pasują mi te duże 'nerki', lewarek skrzyni, spłaszczona deska, lampy tylne zachodzące na pół błotników. Reszta ok. Jak dla mnie to delikatny powiew swieżosci. Na plus końcówki wydechu na dwie strony przy 20d
Opublikowano

Dla mnie, jezeli chodzi o wyglad najwiekszym rozczarowaniem jest niewielka roznica w stosunku do poprzednika, lekka ewolucja to maksymalnie co mozna o tej bryle powiedziec, w dodatku proporcje sa jakby zachwiane w stosunku do F10. Jadac za obiema generacjami trzeba sie mocno wpatrywac by dostrzec roznice.

 

Tak czy owak to wszystko problemy pierwszego swiata a ja dzisiaj zamowilem auto.

Bedzie prawdopodobnie pretendowal do tytulu golasa roku w fabryce. ;)

Opublikowano
Jak narazie schematy się powielają przy każdej nowej serii. Najpierw przechodzi fala "hejtu i niezadowolenia" a pod koniec produkcji serii mamy zachwyt :)

Coś w tym jest... Ale jednak w merytorycznych zarzutach też coś jest. Te się pojawiają, jak świat długi i szeroki, nie tylko na tym forum. To, co mi osobiście przeszkadzało w E60, zniknęło w F10. Za to po E39 można było się mocno pewnymi rzeczami rozczarować w E60... Nie chodzi o technikę (bo ta w kolejnych generacjach zawsze jest coraz bardziej zaawansowana), tylko właśnie o elementy codziennej obsługi. A wracając do G30, to trudno mi się oswoić z:

- mniej funkcjonalnym bagażnikiem (schowków ubyło i się skurczyły)

- nie ściemniającym się lusterkiem pasażera

- wspomnianymi parę postów wcześniej dźwigienkami wycieraczek/kierunkowskazów

- zniknięciem nastawów temperatury nawiewu (teraz trzeba się bawić I-drive'm)

- brakiem pomarańczowo-czerwonego podświetlenia zegarów w nocy, które było tyle lat wyznacznikiem marki (i nie chodzi tu bynajmniej tylko o sentyment, ale nie bez powodu w łodziach podwodnych czy lotnictwie jest to często stosowane).

 

Ale czy mimo to chcę iść do konkurencji...? Nie :wink:

Opublikowano

Mnie się rzuca w oczy linia boczna i naciągnięta tylna klapa która wizualnie wydłuża zwis tylni co niekoniecznie przekłada się na doznania estetyczne. Jeszcze czarny kolor to jakoś gubi ale w jasnym kolorze będzie mocno widoczne i wygląda jak rozciągnięty projekt.

W kwestii lewarka widać zwartość projektu, gdyż nawiązuje on do całości pojazdu i do kształtów w nim obecnych (kształt konsoli środkowej z charakterystyczną linią aluminium, do tego choćby kluczyk). Fajnie, że udało im się nawiązać też do zewnętrznej części - lampy przód pod kloszem LED, grill (nerki), etc. To wszystko buduje i pracuje na zwartą konstrukcję tworzącą zgrabną całość. Nie wypowiadam się w kwestii czy to jest ładne czy nie - bo to kwestia gustu (jeden woli ostre kształty inny obłości).

Podobnie jak przedmówcy nie do końca podoba mi się jednak pomysł takiego zachodzenia lamp na błotniki z tyłu ale gdyby nie to, to linia boczna w tylnej części byłaby niewykończona. Nie wiem czy inny projekt zachodzenia lamp na bok byłby lepszy ale pozostawiam projektantom do dyskusji.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.