Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przednia kamerka to chyba jednak brudzi się mniej niż tylna, bo tak działa aerodynamika. Dlatego np. hatchbacki/kombi mają wycieraczkę a sedany nie. Co do samej tylnej kamery, nie wiem które modele to mają, ale w 6er jest chowana pod znaczkiem BMW, więc jest zawsze czysta ;)
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Niby prosto, ale jeśli na początkowym etapie projektowania tego się nie zaplanuje, to już potem nici... Raczej już teraz nie wyrżną dziury pod znaczkiem i nie wygospodarują miejsca na mechanizm (chociaż w sumie, to by mogli, bo kamera w G30 brudzi się strasznie!).

Za to w opcji Surround View ma widok panoramy - przynajmniej można tyłem jakoś wyjechać na ulicę...

Opublikowano

Właśnie! Sławek dobrze pisze, 6er ma kamerkę przecież w znaczku! Ktoś wie jak jest w 7er, X5, X6?

 

Ciekawe, że w G30 nie ma chowającej. Poza tym w nowej 5er kamerka na zdjeciach bardziej rzuca się w oczy niż u mnie w F10. Nie chciałbym krytykować, nie widziałem na żywo.. Ale Jakoś tak. Hmm.

Opublikowano

Rzuca się w oczy, bo jest panoramiczna - coś za coś... :)

 

A w obecnie produkowanych 7, X5 oraz X6 kamery tylne również są na wierzchu.

Pewnie to wynika z tego, że tych bocznych czy przedniej nie bardzo jest gdzie schować, a tylko jedna zawsze czysta to trochę byłoby dziwne - więc już zostawili, jak jest... W 6GC musi być pod znaczkiem, bo tam tablica rejestracyjna jest na zderzaku - po prostu nie ma innego miejsca (wspomnianego VW chyba też to dotyczy).

Opublikowano

Jedna rzecz mnie w tej recenzji zastawia - porównanie do właściwości jezdnych i spalania Mercedesa.

Wiesz, że w klasie premium nie powinno się o tym mówić, no ale JAK Mercedes zrobił auto, które pali, zdaniem testującego, poniżej 6 litrów w mieście - a BMW 9,2 ???

Coś mi tutaj nie pasuje :) - chociaż wielkości BMW są moim zdaniem realne - bo skoro 528i pali koło 12, to diesel plus/minus będzie palił 3 litry mniej.

Reszta testu jak dla mnie bomba - bo to znaczy, że 530i będzie jeszcze lepiej śmigać :)

Opublikowano
Test.

 

Bez obrazy dla autora tego ''testu'' ale nie da sie tego sluchac.

Swoja droga chcialbym zobaczyc jak ten merc pali faktycznie 6 litrow...

Opublikowano

No cóż. Każdy teraz testy robić może.

 

PS W tych porównaniach, które widziałem dotychczas (bodajże dwa niemieckie, jedno brytyjskie) G30 pali mniej niż E.

Opublikowano

Witam!

 

To moje przemyślenia i odpowiedz dla mijającego się z prawdą blogera Pertyn ględzi promujacego produkty Mercedesa.

 

 

 

Witam!Nie mogę się zgodzić z Pana przemyśleniami i ocenami na temat g30.

1.Duże spalanie :Mercedes E poniżej 6 litrów przy ponad 9 litrach bmw.Miałem na testach mercedesa e 220d z napędem na tył.Przy jeździe w mieście około 9 litrów potem przy mieszanej 7,9.Gdyby to był 4matic pewnie większe.

 

2.Układ kierowniczy;zarzuca Pan ,że jest mniej bezpośreni w BMW niż w Mercedesie.Wiadomą sprawą jest ,że marketing Mercedesa ukierunkowany jest w stronę przejęcia klientów Bmw i Porsche.Pana opinia świetnie się w to wpisuje lecz mija się z prawdą.Mercedes ma układ kierowniczy mniej precyzyjny i działający z lekkim opóznieniem jakby sztuczny.

 

3.Kierownica ,że duża :W pakiecie Luxury ,można tak na siłę stwierdzić.Jednak jeśli robi Pan test to proszę sprawdzić konfigurator.Jest w nim M pakiet ,w którym jest kierownica m nowej generacji (na razie w g30).Notabene jest tak mała ,że zasłania trochę zegary.Z tym pakietem precyzja kierowania i odczucie prowadzenia samochodu o rozmiar mniejszy nie porównywalne z e klasą.

 

4.Silnik 520d rakieta:Diesel 190 km w tym samochodzie to stanowczo zbyt mało.Szczególnie przy napędzie xdrive samochód wolno przyspiesza do 100.Idealnym rozwiązaniem jest 540ix.Taki model można porównać do Macan-a Gts

 

 

 

 

Słaba manipilacja .

 

 

Dlatego sam wolę przetestować niż opierać się na opinii niezależnych blogerów i portali!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Opublikowano

Gość nie ma pojęcia o robieniu testów, testując A5 sportback, 2 minuty mówił o kolorze samochodu, a pozostałe 12min o tempomacie.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Po tym teście od Pertyn ględzi z głównym bohaterem G30 nie umiem się przestać śmiać . Ogólnie poprawiło mi to trochę nastrój - może diler da większy rabat jak g30 będzie żłopało więcej od w213 .

 

Ogólnie może ja nie douczony jestem , proszę oświećcie mnie, co to znaczy prowadzi się jak po szynach ? I że znów to jest to BMW , to F10 nim nie było ?

Jeżeli Pan Pertyn przejechał się po dwóch rondach i zaliczył dwa starty ze świateł, i już może mówić takie rzeczy o aucie. Może by dał jakiś test na zakręcie i przejechał go z pięć razy i za każdym razem szybciej. Takie przejechanie się po centrum miasta to se można renówką zrobić i pisać, że jedzie .

 

A no i nie wytrzymałem jak czytałem komentarze na dole , pod filmikiem.

Koleś się pyta Pana znawcę :

1Wroclaw6

Maciek, mając 250 tyś. zł. Mercedes E, BMW 5 czy Audi 6-najstarsza buda i nowy model na horyzoncie. Co wybierać?

Diesel, 4x4, ekonomia użytkowania na długich trasach.

 

Odpowiedz

Pertyn ględzi

A. 1Wroclaw W tej klasie przy tej kwocie? Nic!

 

Chłopaki :mrgreen: to ja już się rozczarowałem bo moje konfiguracje wychodzą na 270 000zł z czym 8% dawali na początek to chyba będzie coś koło 250 ? Czyli kupię czy nie ?

Opublikowano
Jakieś 520d kupisz, ale faktycznie coś z dynamiczniejszym silnikiem i przyzwoitym wyposażeniem jest raczej nie do zrealizowania w 250k (chyba, że kupisz nowe F10 jeszcze).
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Opublikowano
Jakieś 520d kupisz, ale faktycznie coś z dynamiczniejszym silnikiem i przyzwoitym wyposażeniem jest raczej nie do zrealizowania w 250k (chyba, że kupisz nowe F10 jeszcze).

 

Ja piszę o 530e , tylko na to mnie stać :norty: . Na BMW.pl nie ma jeszcze ceny ale u dilera ją dostaniesz. W bauerach cena startuje od 53k ojro .

http://www.bmw.de/vc/ncc/xhtml/start/startWithConfigUrl.faces;jsessionid=70fb4049d994fb37ff51e5ecf92f.0?country=DE&market=DE&productType=1&brand=BM&locale=de_DE&name=k6d3e0o3#MODEL_ENGINE

Opublikowano (edytowane)
Muszę trochę stanąć w obronie Pertyna, bo znam jego kanał na YT dość dobrze, to jest na prawdę bardzo doświadczony dziennikarz motoryzacyjny – jako jedyny Polak oceniający samochody w COTY... i na pewno nie wydaje pochopnych opinii po kilku minutach przygody z autem... a to, że nie każdemu może odpowiadać formuła jego testów na YT – to już inna sprawa, ja akurat je lubię, bo nie powtarza truizmów, które każdy może znaleźć w necie, katalogach – tylko przekazuj swoje subiektywne odczucia, nt. samochodu w oparciu o swoje doświadczenie i naprawdę masę aut jakie testował. Oczywiście nie we wszystkim się z nim zgadzam (w to mniejsze spalanie E220d też ciężko mi uwierzyć)... jednak to IMHO nie powód, żeby gościa od razu dyskredytować bo śmiał skrytykować to i tamto. Edytowane przez PiotrekF36
Opublikowano
Muszę trochę stanąć w obronie Pertyna, bo znam jego kanał na YT dość dobrze...

 

Dziś już oglądam jego piąty test i tak mi się wydaje , że z tym 520d to sobie jaja robi . Z Giulia Q naprawdę ładnie sobie poradził i taki test mi się podobał, z nowym 330i także fajny test .

Obejrzałem test nowej E i tam już się za bardzo rozpływa już nie jest tak konsekwentny jak przy Giulia Q , a przecież auta w podobnych cenach.

Opublikowano
Dziwny ten test. Chyba ze wszystkich wynikało, że komfort zawieszenia w porównaniu do E co najmniej taki sam, a są i takie gdzie jest wyższy. Układ kierowniczy - z żadnego testu nie wynikało, że mercedes lepiej skręca od 5. Spalania również były w 5 lepsze.
Opublikowano

Ja tam jednak uważam, że to już nie ten poziom, co kiedyś... Dawniej to był pewien etos, trzeba coś było sobą reprezentować, mieć jakiś warsztat, wiedzę, zasady... Teraz każdy może kanał na YT założyć i głosić, co mu na język, za przeproszeniem, ślina przyniesie. Przy czym mam na myśli ogół, a nie tego konkretnie pana.

No i potem słyszymy, że wśród wad BMW serii 5 są np.: szpary w fotelach przednich z wysuwanym podudziem, w których zbiera się brud (ciekawe, co tam ma być zamiast szpary - dziura, którą syf będzie wypadać na asfalt, czy może jakaś magiczna bariera?), albo jakim to niewygodnym rozwiązaniem jest odblokowywanie kładzionych siedzeń z czeluści bagażnika, chociaż to jest tylko i wyłącznie spowodowane bezpieczeństwem, czyli w tym wypadku zapobieganiem możliwości dostania się do bagażnika od środka (np. po zbiciu szyby). To tylko dwa przykłady, ale ignorancji w testach widziałem aż nadto. Niektórym się nie chciało nawet w menu pogrzebać, a już mówili, że czegoś "nie ma", albo nie rozumieli, jak działa automatyczna klimatyzacja.

Żeby nie było - są i wyjątki pozytywne, np. Zachar ze swoim AutoCentrum (wg mnie naprawdę się stara).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.