Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jestem po jeździe testowej G30 i odrazu napisze że jest przepaść miedzy F10 a G30 :D

Auto znacznie stabilniejsze od poprzednika odczucie prowadzenia znacznie lżejszego auta niż jest w rzeczywistości wygłuszone też jest kapitalnie a kierownica to już prawdziwa bomba :D znacznie mniejsza i grubsza niż w F10 w skrócie napisze że prowadzi sie jak BMW :mrgreen: Jeździłem 520d w m pakiecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłeś egzemplarzem zakamuflowanym czy nie? Ja niestety dopiero w poniedziałek, co prawda dealer będzie miał już auto w piątek, ale mi niestety nie pasi.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po jeździe testowej G30 i odrazu napisze że jest przepaść miedzy F10 a G30 :D

Auto znacznie stabilniejsze od poprzednika odczucie prowadzenia znacznie lżejszego auta niż jest w rzeczywistości wygłuszone też jest kapitalnie a kierownica to już prawdziwa bomba :D znacznie mniejsza i grubsza niż w F10 w skrócie napisze że prowadzi sie jak BMW :mrgreen: Jeździłem 520d w m pakiecie

 

Masz niepowtarzalną szansę ,jako pierwszy,założyć temat : G30 520d - nie jedzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto zakamuflowane premiera w PL dopiero 11.02 z rzeczy które mnie zaskoczyły to myslałem że panel od klimy będzie dotykowy a są guziczki :D Dla mnie lepiej

Dotykowy (a la 7) będzie tylko z klimą czterostrefową. Gorzej, że czcionka ładniejsza na wyświetlaczu też tylko tam...

 

PS @Wika - :cool2: :cool2: :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś 530d G30 pojeździłem:) Krótko mówiąc, samochód jest rewelacyjny. Od pierwszej chwili, miałem wrażenie, jak bym znał to auto. pozycja za kierownicą, prowadzenie, wybieranie nierówności i dziur - super! Auto nie rozczarowało mnie w ani jednym elemencie. Dokładnie takiej 5 oczekiwałem :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś 530d G30 pojeździłem:) Krótko mówiąc, samochód jest rewelacyjny. Od pierwszej chwili, miałem wrażenie, jak bym znał to auto. pozycja za kierownicą, prowadzenie, wybieranie nierówności i dziur - super!

 

Na zawieszeniu M ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie spokojnie panel dotykowy od klimy jest wtedy jak zamowimy klime 4-strefowa, jak cos nie wiecie z konfiguratora to pytajcie, studiowalem wszystko 2 tygodnie :-)

 

Pzdr

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja zapytam, bo nie mogę po paru miesiącach znaleźć informacji na jeden temat.

W konkurencyjnym koncernie jest MirrorLink - pewne aplikacje działają na wyświetlaczu NAWET podczas jazdy.

Tu tego nie ma? - bo w normalnym dzieleniu ekranu przestaje to działać jak auto ruszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ScrenMirroring jest, a myślę, że kwestia wyłączania się podczas jazdy to względy bezpieczeństwa, pewnie będzie się dało to zakodować :-)

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety musiałem przełożyć jazdę próbną.

Wrażenia dopiero pod koniec przyszłego tygodnia.

A poniżej link.

 

https://www.facebook.com/BMWsmorawinski/photos/pb.109820505738908.-2207520000.1485087472./1208063262581288/?type=3&theater

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem wczoraj 520xd Luxury Line.

 

Plusy: zawieszenie, wyciszenie, nawigacja z dotykiem, więcej miejsca niż w F10.

 

Minusy: dziwnie rozwiązane przednie podszybie, nie odczułem spadku wagi względem F10.

 

Porównuję nie do swojej F31, ale do F10 LCI brata. Wrażenia mieszane. Tak naprawdę nie ma powodów do rozczarowania, ale efektu wow nie było.

 

Co do silnika - wiem, że do normalnej jazdy spokojnie wystarczy, ale to jest padaka :) chyba jestem skrzywiony pod tym względem :) Dobrze, że auto jest dobrze wyciszone.

 

Wyglądu zewnętrznego nie oceniam - auto w kamuflażu.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Yes! Yes! Yes!

 

520d nie jedzie :!: :!: :!: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Wszystko kwestia oczekiwań :)

Jechać to pewnie jedzie.... Ale jestem szczęśliwy że mam 330i ( dla niektórych też nie jedzie) a u mnie banan na twarzy ;)

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie chodzi o te, że w g30 deska rozdzielcza jest poprowadzona jak w f30.

Czyli ekran nie jest już integralną jej częścią ponieważ jest ona poprowadzona niżej.

Mi to rozwiązanie też się nie podoba, wolę to z f10. Ale podobno, niektórzy pasażerowie czuli się przytłoczeni.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem wczoraj 520xd Luxury Line.

 

Minusy: dziwnie rozwiązane przednie podszybie, nie odczułem spadku wagi względem F10.

 

Nie wiem jakie masz wyposażenie w swoim obecnym samochodzie. Ale biorąc pod uwagę, że g30 demo jest bogato wyposażone, może być tak, że Twoja f10 ze skromniejszym wyposażeniem waży tyle samo lub mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje wrażenia po przejażdżce 520d xDrive (felgi 20'', DDC, RFT):

 

- jednak jedzie (nawet rusza z miejsca bez popychania)

- wyciszenie jest przednie, przy 160km/h można w zasadzie szeptać

- siedzi się trochę niczym w małym czołgu porucznika Grubera

- nagłośnienie HK jak dla mnie dużo lepsze niż w G11/G12

- siedzenia żywcem wyjęte z G11/G12 (komfortowe), bardziej miękkie niż w F10, ale nie wiem, czy to dobrze

- tłumienie nierówności świetne

- drogi się trzyma jak przylepiony, aczkolwiek nie odniosłem wrażenia, że układ kierowniczy jest bardziej bezpośredni, niż w F10, co podkreślali międzynarodowi dziennikarze; to była wersja bez 4 skrętnych kół, a odczucie było, jakby je miała

- podobnie, jak Kolega wyżej nie odczułem spadku wagi (w porównaniu do napakowanego F10, żeby nie było), ale może to kwestia stylu jazdy: samochód miał dwucyfrowy przebieg, więc było delikatnie, poza tym nie znając jego możliwości nie wchodziłem w zakręty na granicy przyczepności (opisane wrażenia wynikają więc z normalnej jazdy, chwilami ostrzejszej, ale nie po bandzie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.