Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mniej więcej się orientuję, dlatego liczę na obniżkę cennika o ok. 8% na rzędowe szóstki. O ile oczywiście posłowie już nic nie namieszają...

Rozumiem, że silnik B58 też już jest w miarę sprawdzony?

 

Pozdrawiam

Tomek

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Z tego co wiem, to ok. 10% od cennika jest w zasięgu, Bmw na pewno nie odda 100% akcyzy, bo zaraz by się okazało, że różnica pomiędzy 520d jest znikoma.

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Mniej więcej się orientuję, dlatego liczę na obniżkę cennika o ok. 8% na rzędowe szóstki. O ile oczywiście posłowie już nic nie namieszają...

Rozumiem, że silnik B58 też już jest w miarę sprawdzony?

 

Pozdrawiam

Tomek

 

Zmiany przegłosowane

 

http://m.wyborcza.biz/biznes/1,106501,21117244,senat-przyjal-nowa-akcyze-od-aut-obloza-podatkiem-takze-pojazdy.html?disableRedirects=true

Opublikowano

Gdzie nie słucham i nie czytam, to wszędzie dziennikarze pieją z zachwytu nad nową 5-ką. Taka dobra, czy tyle im za to płacą?

A ja cały czas się zastanawiam czy maksymalnie wyposażona 530xi, czy przeciętnie wyposażona 540xi...

No i ciekaw jestem, czy M-pakiet na 19-to calowych runflatach będzie dawał choć trochę poczucia komfortu na dziurach.

Opublikowano
Tak.

 

Pzdr

 

Czy możesz napisać ile wywalczyłeś i na model z jakim silnikiem?

 

Kończy mi się leasing na wiosnę i zastanawiam się czy kolejna 5 czy może coś lżejszego i mniejszego (4 GC). Niezależnie od modelu z benzynowym r6. F10 to kawał kloca, może G30 będzie się lepiej prowadził.

Opublikowano
Tak.

 

Pzdr

 

Czy możesz napisać ile wywalczyłeś i na model z jakim silnikiem?

 

Kończy mi się leasing na wiosnę i zastanawiam się czy kolejna 5 czy może coś lżejszego i mniejszego (4 GC). Niezależnie od modelu z benzynowym r6. F10 to kawał kloca, może G30 będzie się lepiej prowadził.

 

Jeśli chodzi o 4GC to spiesz sie Kolego.. :(

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,21017094,bmw-seria-4-gran-coupe-to-juz-koniec.html

Opublikowano

 

Wielki dzięki za info. Jakoś mi ten news uciekł. W sumie to dobra informacja, bo już teraz 4 GC to auto jest rzadkie, a jedną z wad 5 (F10 na razie) jest to, że pod każdym Lidlem stoi takich parę... ;)

 

Może 4GC po liftingu, 440 ix, w dobrej cenie nie byłoby złym pomysłem.

 

Koniec OT :)

Opublikowano
Tak.

 

Pzdr

 

Czy możesz napisać ile wywalczyłeś i na model z jakim silnikiem?

 

Kończy mi się leasing na wiosnę i zastanawiam się czy kolejna 5 czy może coś lżejszego i mniejszego (4 GC). Niezależnie od modelu z benzynowym r6. F10 to kawał kloca, może G30 będzie się lepiej prowadził.

 

Jeśli chodzi o 4GC to spiesz sie Kolego.. :(

http://moto.pl/MotoPL/7,88389,21017094,bmw-seria-4-gran-coupe-to-juz-koniec.html

 

 

 

Dziwne, a5 sportback sprzedaje się bardzo dobrze. Ale z drugiej strony nie dziwię się. Przy mojej całej sympatii do BMW uważam, że A5 sportback wygląda lepiej od 4 GC. Kwestii prowadzenia nie będę poruszał, chodzi mi tylko o wygląd.

Opublikowano
To samo pewnie piszą na forum Audi o BMW :)

 

Nie, piszą tylko, że BMW to padaki ;)

Lubię obydwie marki, miałem już dwie BMW 5 (E60 i F10) i dwa Audi A6 (C5 i C7), w sumie jeździłem nimi 12 lat więc mam porównanie.

BMW są ładniejsze, dają więcej przyjemności z jazdy

Audi są bardziej komfortowe (szczególnie z pneumatyką) i mniej się psują

To tak z mojego doświadczenia...

Opublikowano

Mi w c6 3.0 tdi padły wtryski. W 2009 roku musiałem wyłożyć 12 tys. na naprawę.

Takie bezawaryjne jest Audi.:)

W audi lepsze są materiały we wnętrzu. Skóra po 200 tys. (dakota) wyglądała lepiej niż w mojej f11 po 50.

Opublikowano

Tak z innej beczki czy ktoś przerabiał już temat zakupu nowego BMW od brokera

pod kątem zmiany zasad przedłużania gwarancji ?

Od 1 kwietnia 2017 będzie można ją przedłużyć tylko raz i to tylko w momencie zakupu.

Ciekawe czy pójdzie to zrobić dla aut kupionych w EU , kupując w PL u dealera dodatkową gwarancję plus oczywiście od razu także pakiet serwisowy ?

Może jest to odpowiedź dealerów na rosnącą konkurencję ?

 

Przerabiał ktoś może temat naprawy auta u dealera w PL a z gwarancją dodatkową np. w UK ?

Jak to wygląda w praktyce ?

Opublikowano
Tak z innej beczki czy ktoś przerabiał już temat zakupu nowego BMW od brokera

pod kątem zmiany zasad przedłużania gwarancji ?

Od 1 kwietnia 2017 będzie można ją przedłużyć tylko raz i to tylko w momencie zakupu.

Ciekawe czy pójdzie to zrobić dla aut kupionych w EU , kupując w PL u dealera dodatkową gwarancję plus oczywiście od razu także pakiet serwisowy ?

Może jest to odpowiedź dealerów na rosnącą konkurencję ?

 

Jest na forum temat założony przez brokera i tam możesz spróbować podpytać go jak mają zamiar rozwiązać ten problem , w sumie sam jestem ciekaw co odpowie bo 2 auta brałem już u brokerów a w zaistniałej sytuacji gdzie nie można będzie przedłużać pakietów gwarancyjnych i serwisowych mam dylemat na przyszłość :?

viewtopic.php?f=193&t=231234&p=2299841#p2299841

Opublikowano

Mi również w wolnych chwilach zdarza się konfigurować G30stkę. A ponieważ polski konfigurator jest bardzo wolny częściej robię to na niemieckiej stronie.

I dokonałem pewnej obserwacji. Może drobnostka, ja na nią zwracam uwagę. Otóż w na polskiej stronie BMW g30 z m packiem ma inne końcówki układu wydechowego (dla mnie ładniejsze) niż ta ze strony niemieckiej.

Gdzie jest błąd?

 

Polska

https://www.bmw.pl/pl/ssl/configurator.html#/JC51/P0300,FHRAT,S021N,S04K7,S0337,S02TE,S08R9,S02PA,S08KA,S0230,S02VB,S04T8,S0851,S0534,S0423,S05A1,S01CA,S01CB,S0609,S06NS,S0879,S08TF,S06AK,S05AV,S0548,S0428,S07NH,S0302,S0508,S06AE,S0465,S0502,S06AC,S0650,S04UR,S0258,S0715,S0760,S0710,S0704,S0775,S0481/config/PACKAGES/

 

Niemcy

http://www.bmw.de/vc/ncc/xhtml/start/startWithConfigUrl.faces?country=DE&market=DE&productType=1&brand=BM&locale=de_DE&name=k2x0h3n9#TILTVIEW

Opublikowano
Mi również w wolnych chwilach zdarza się konfigurować G30stkę. A ponieważ polski konfigurator jest bardzo wolny częściej robię to na niemieckiej stronie.

I dokonałem pewnej obserwacji. Może drobnostka, ja na nią zwracam uwagę. Otóż w na polskiej stronie BMW g30 z m packiem ma inne końcówki układu wydechowego (dla mnie ładniejsze) niż ta ze strony niemieckiej.

Gdzie jest błąd?

 

Polska

https://www.bmw.pl/pl/ssl/configurator.html#/JC51/P0300,FHRAT,S021N,S04K7,S0337,S02TE,S08R9,S02PA,S08KA,S0230,S02VB,S04T8,S0851,S0534,S0423,S05A1,S01CA,S01CB,S0609,S06NS,S0879,S08TF,S06AK,S05AV,S0548,S0428,S07NH,S0302,S0508,S06AE,S0465,S0502,S06AC,S0650,S04UR,S0258,S0715,S0760,S0710,S0704,S0775,S0481/config/PACKAGES/

 

Niemcy

http://www.bmw.de/vc/ncc/xhtml/start/startWithConfigUrl.faces?country=DE&market=DE&productType=1&brand=BM&locale=de_DE&name=k2x0h3n9#TILTVIEW

 

Ciekawe spostrzeżenie :cool2: Oficjalne video i dużo filmów na YT potwierdzają wersję z niemieckiego konfiguratora , na żadnym z filmów/testów/prezentacji nie spotkałem ,,polskiej wersji wydechu '' ale może coś przeoczyłem .

Opublikowano
Opublikowano

"Polska wersja wydechu" - dobre :cool2: (pewnie bez katalizatora i bez DPF-a)... :P :P

A tak na serio:

http://www.germancarforum.com/attachments/img_0593-jpg.390702/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.