Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
jak dla mnie to nie nowa seria 5 tylko LCI - szkoda bo brakuje takiego pazura jak zawsze BMW robił ci co maja obecne serii5 powinny się cieszyć bo nie odbiegają od nowej:). MERC i zapowiadane Audi A6 przejmie parę procent klientów od BMW -szkoda. aaa jeszcze jest nowa Panamera oj ciężko będzie dla nowej 5-ki. Pemek teraz na twoim miejscu bym kupił nową panamere....

 

Mercedes już ma najnowszą E-klasę i w testach wyszedł tak jak zawsze, nic specjalnego, zwykły dziadkowóz. Więc nie wiem co ma komu przejąć. Audi pewnie zrobi jeszcze z 14 liftingów obecnej budy. Panamera jest w przedziale finansowym serii 5 ? Najtańsza wersja ponad pół bańki, o czym w ogóle mowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Slawomir - pełna zgoda. Kiedyś było wiadomo z daleka, nawet dla laika, z jaką marką się ma do czynienia. Prawie każda miała swój indywidualny, niepowtarzalny styl. Ale jeśli teraz każdy robi po kilkadziesiąt modeli, które co chwila i tak zmienia znów na nowsze, to po prostu fizycznie brakuje już koncepcji. Do tego jeszcze współczesne normy bezpieczeństwa, z których wynika wymuszona stylistyka przodów - i mamy, co mamy. I tak G30 nieźle się odcina od 3 i 7 - już chyba lepiej, żeby była podobna do F10, niż do innych serii, jak u konkurencji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie to nie jest lifting

 

http://g30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1508364&d=1476333101

 

podobne komentarze były jak wchodziło F15, że to niby mocny lifting e70, tymczasem e70 wygląda już staro a F15...

podejrzewam, i czekam na G30 "na własne oczy", i jestem skłonny się założyć, że przy g30 za chwilę i F10 będzie się wydawać już stare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to nie nowa seria 5 tylko LCI - szkoda bo brakuje takiego pazura jak zawsze BMW robił ci co maja obecne serii5 powinny się cieszyć bo nie odbiegają od nowej:). MERC i zapowiadane Audi A6 przejmie parę procent klientów od BMW -szkoda. aaa jeszcze jest nowa Panamera oj ciężko będzie dla nowej 5-ki. Pemek teraz na twoim miejscu bym kupił nową panamere....

 

Panamera i 5er to kompletnie nie ta liga cenowa :). Jeździłem kilkoma G10/11 i uwielbiam wnętrze nowej 7demki, te wygląda prawie tak samo więc będzie ok. A nawiasem mówiąc nowa Panamera robi robotę ale to inna bajka cenowa no i kłopot z dostępnością serwisu przynajmniej dla części ludzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa 7er w porównaniu do generacji F* ma ... wspólny znaczek na masce. Experience w środku jest przecudowny! Jak można tego nie widzieć? W przypadku G30 / F10 będzie dokładnie tak samo.

 

Jestem daleki od krytykowania nowej 5er po doświadczeniach z nową 7er, będzie b. dobrze :). Natomiast zauważyłem w patternach projektowych pewną różnicę. Ciekawe czy moje oko, po fachu, myli się.. Ale 5er nie jest już taką limuzyną, jak była wcześniej. To nie jest młodszy brat serii 7. W tej generacji seria 5 to starszy brat serii 4. No bo jak mogli nie przenieść aluminiowych przycisków na kole kierownicy? Dlaczego czarny plastik pojawił się na drzwiach, w roli przycisków? Dlaczego seria 5 nie ma tego chromowanego zdobienia klapy bagażnika, ciągnącego się aż przez lampy? Dlaczego tył tak opada, jak w jakimś audi A-cztiry? Itd. itd. Takich elementów obniżających klasę serii 5 jest więcej. I to źle wygląda przy nowej E classie. Nawet przy nowym Volvo (fuj fuj fuj! Ale serio, S90 dojrzało z zewnątrz! I to jak!). Wnioskuję, że seria 9 uderzy solidnie :). 5 zubożało, 7 również. 9er przyjedzie, a za nim nowy Rolls Royce. Na tej samej płycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zastanawiam się czemu obniżenie masy G30 , którym się chwali koncern cyt : ,,Wersja z 2-litrowym silnikiem benzynowym waży od 1540 do 1595 kg wg. normy DIN, zależnie od rodzaju układu napędowego '' nie przełożyła się na czasy przyspieszeń 0-100 kmh . F10 528i ma także katalogowo 6.2 sec. a masę 1700 kg .

 

http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/5er/limousine/2016/technische-daten.html

528i masa własna 1615 (1540 bez kierowcy), czyli 85 kg mniej niż F10. Dziwne, że do 100 km/h nic szybciej. Być może nie chcieli się zbliżyć do 540i...

 

http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/5er/limousine/2016/technische-daten.html

520d miało do 100 km/h 7,7, a teraz 7,5. Mocy nie przybyło, więc 528i powinno mieć 5,9 s. Xdrive ma 6 s

Edytowane przez Kriss33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/5er/limousine/2016/technische-daten.html

tutaj macie wszystkie dane

520dA - 7,5 s do setki czyli lepiej o 0,2 s niż F10.

540i - 340 kM, jest moc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa 7er w porównaniu do generacji F* ma ... wspólny znaczek na masce. Experience w środku jest przecudowny! Jak można tego nie widzieć? W przypadku G30 / F10 będzie dokładnie tak samo.

 

Jestem daleki od krytykowania nowej 5er po doświadczeniach z nową 7er, będzie b. dobrze :). Natomiast zauważyłem w patternach projektowych pewną różnicę. Ciekawe czy moje oko, po fachu, myli się.. Ale 5er nie jest już taką limuzyną, jak była wcześniej. To nie jest młodszy brat serii 7. W tej generacji seria 5 to starszy brat serii 4. No bo jak mogli nie przenieść aluminiowych przycisków na kole kierownicy? Dlaczego czarny plastik pojawił się na drzwiach, w roli przycisków? Dlaczego seria 5 nie ma tego chromowanego zdobienia klapy bagażnika, ciągnącego się aż przez lampy? Dlaczego tył tak opada, jak w jakimś audi A-cztiry? Itd. itd. Takich elementów obniżających klasę serii 5 jest więcej. I to źle wygląda przy nowej E classie. Nawet przy nowym Volvo (fuj fuj fuj! Ale serio, S90 dojrzało z zewnątrz! I to jak!). Wnioskuję, że seria 9 uderzy solidnie :). 5 zubożało, 7 również. 9er przyjedzie, a za nim nowy Rolls Royce. Na tej samej płycie.

Taaaa S90 najbardziej dojrzało z tylu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak pewnie 90% kobiet nie zauważy różnicy z zewnątrz pomiędzy F10 a G30 (no może tylko światłą) :norty:

90% poprawnie powie, które jest nowsze, jeśli postawisz je obok siebie ;)

Na tym polega design samochodowy, żeby operować detalem. Ostatnie lata niewiele więcej poza światłami się zmienia na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty jaki teraz zbiornik paliwa będzie w standardzie 30 litrów jak w Mercedesie ? A za dopłatą 70 czy 80 ?
66 litrów (obecnie 70)
Ciekawe czy dadzą większy w opcji.

Nie będzie opcji powiększenia zbiornika. Za to w (niektórych przynajmniej) benzynowych wersjach będzie trochę większy, ale nadal mniej niż 70l (ale nie wiem, czy dotyczy to M550i, może tam będzie inaczej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry Panowie, ale jak któryś twierdzi, że G30 wygląda jak lift to jakbym słuchał ... przeciętnej Baby, dla której każdy samochód wygląda tak samo. Różnią się tylko kolorem.

:mad2:

 

Tak, 5 wyglada jak 7. Tak, przód taki sam jak 7, tylne światła jakieś takie za duże, trochę bez wyrazu, ale spójrzcie na sylwętkę auta - jest mega lekka.

Jak ktoś ją przyrównuje do Passata, to ... chyba Passata nie widział. Albo ma jakiś kompleks passata (może służbowego), bo wszędzie go widzi. Takie porównanie to może tylko z ust Zientarskiego paść (szanuje gościa, ale ... nie ważne).

Sylwetka jest lekka, jednocześnie auto gabarytami na żywo wrażenie zrobi - mistrzowsko zostało to rozwiązane pod kątem stylistycznym.

 

A, że podobne do 7 - owszem, jak każda marka, BMW ma swój styl, który nie każdemu musi się podobać, ale linia auta jest narysowana bardzo dobrze. Proporcjonalnie, męsko, jak na limuzynę przystało, a nie jak w przypadku Meśka C czy E - takie rozlazłe jajko. Nijakie. Jedynie S, poprzez swoje gabaryty (proporcje) wygląda dobrze.

 

Audi - hmmm, poprawne auto ale emocji nie budzi. A tutaj sądzę, że będzie budziło na, szczególnie na żywo.

 

A co do E60 i zmiany stylistyki - dopiero bym się tu oczytał epitetów, gdyby BMW zrobiło rewolucję. Oczywiście po pewnym czasie, jak w przypadku E60, byłoby słychać zachwyty, ale początek zawsze jest na ... nie.

 

BMW podąża dobrą drogą, czy się to komuś podoba, czy nie, bo ... rośnie sprzedaż. Biznes is biznes. Chyba większość z Was powinna o tym wiedzieć.

 

To też jest samochód dla ludu i co pokazują statystyki, dla coraz większej ilości ludu.

 

Sorry, taki mamy klimat (lecąc klasykiem, czy raczej klasyczką :lol: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie. Wejdźcie na wątek F10. Ostatnia strona. Tam jest identyczna dyskusja o wchodzącej F10, jak ta. Tam też jedni mówią, że F10 jest ładna, a inni że właściwie niewiele się różni od E60 (?). Albo że jest za mało zadziorna. Tak samo jest z G30. Za rok F10 niestety będzie wyglądała odrobinę staro.

Sławomir - masz niesamowity avatar. Właśnie tak 10 lat temu postrzegałem właścicieli BMW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.