Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj ogladalem G30, jak dla mnie jest naprawde dobrze i nie jest to lift... przod jest zupelnie inny, bardziej agresywny, lampy mozna porownac do x5 tylko ze mniejsze, autko z M pakietem bardzo drapieżnie wygladalo i o to chodzi:) - przod w 90% jak w bimmerpost (sa pewne roznice kosmetyczne)

Tylek - lampy troche mi zalatywaly jak nowa 3 - ladnie swiecily LEDy - OLEDow nie bedzie jeszcze - jednak nie widzialem wizualizacji jeszcze w necie aby cos tutaj porownac.

Srodek - byla wersja najbogatsza wiec przepych, trudno powiedziec jak bedzie to wygladalo w wersji podstawowej z kilkoma upgradami, ale deska jest ok, navi duza, podobal mi sie iDrive i skrzynia biegow ladnie skomponowana. wrazenie bardzo pozytywne, teraz f10 troche uboga mi sie wydaje:)

Edytowane przez computing
  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Byłem na pokazie nowej 5 G30 - subiektywnie podoba mi się przód (agresywne światła, mały grill), linia i środek (dużo elementów z 7, duża dotykowa nawigacja ale brzydsza grafika przyczepić się też można do dziwnego umiejscowienia przycisku podgrzewania kierownicy). Rozczarował mnie tył - mało agresywny, wręcz podobny do... Passata
Opublikowano
Jeden pisze że wielki grill, drugi że mały :cry: Sam zobaczę dopiero we wtorek, to pewnie będzie średni :D

 

na pewno jest mały w stosunku do wielkiego "ryja" S-klasy ;)

Dlatego napisałem, ze moja ocena jest subiektywna

  • Moderatorzy
Opublikowano
Pan na konferencji mówił że teraz nerki będą rozszerzać się ku dołowi a lampy będą wąziutkie.. jak w x2 to niedługo we wszystkich. Niezbyt mi się to podoba.
Opublikowano
Pan na konferencji mówił że teraz nerki będą rozszerzać się ku dołowi a lampy będą wąziutkie.. jak w x2 to niedługo we wszystkich. Niezbyt mi się to podoba.

Czyli w pewnym sensie wracają do podstaw (vide: BMW 501). Jak tak dalej pójdzie, to podążą śladem Audi, tylko ten "ryj", który u nich jest jednoczęściowy, będzie podzielony na dwa...

Cóż, kiedyś każdy z daleka (obojętnie, z której strony, nawet ci niezbyt zainteresowani motoryzacją) rozpoznawał markę patrząc na takie E32 czy E34. To samo było z Mercedesami. Teraz każdy produkuje po kilkadziesiąt modeli i kończą się pomysły. Stąd "Hoffmeister" na Oplach, Peugeotach, Lexusach, VW i takich tam... To se ne vrati!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jestem trochę zaskoczony zachowawczością stajni BMW

Ktoś już wcześniej wklejał ten link do AŚ (czyt.: tuby propagandowej koncernu VAG) :wink:

 

Widziałem G30, nie uważam że jest takie samo jak obecny model.

Owszem nie jest rewolucją, jest ewolucją, ale w dobrym kierunku.

Moim zdaniem jest ewolucją stylistyczną podobnej skali, jak w przypadku nowego X5 vis model poprzedni.

 

Pytanie, czy chcemy rewolucji?

Rewolucje już były, jak choćby E65, czy F20...

Skończyły się powrotem do pierwowzoru stylistycznego (w przypadku F20 już przy okazji LCI).

Nie dlatego, że tak wymyślił producent, tylko dlatego że klienci tego oczekiwali :)

Opublikowano

Ktoś już wcześniej wklejał ten link do AŚ (czyt.: tuby propagandowej koncernu VAG) :wink:

 

Zgodzę się z opinią, że w AŚ zazwyczaj wygrywa VW. Ale też moim zdaniem zasłużenie. Nawet na podstawie samych danych technicznych i fotek wnętrza raczej lepiej wygląda taki Passat niż Mondeo. Skoda wygląda lepiej niż Dacia. Pod tym względem się z nimi zgadzam. Moim zdaniem to bardziej tuba propagandowa niemieckich samochodów niż koncernu VAG.

Opublikowano

@Pe.te - racja (z tubą też :wink: ), aczkolwiek miejscami mogliby trochę bardziej z rozmachem podejść do stylistyki w przypadku G30... Np. słynne "zagięcie Hoffmeistera" na poniższej wizualizacji jest dużo ciekawsze i milsze dla oka od tego, które finalnie zostało zatwierdzone i raczej nie ratuje go kwestia "zdublowania" przez dodatkowy profil na słupku C

http://www.germancarforum.com/attachments/image-jpg.374769/

Opublikowano

No właśnie.

A wygląda tak:

http://g30.bimmerpost.com/goodiesforyou/5/g30/spyshots/9-26-16/BMW%205-Series%20Sedan%20Plugin-Hybrid%20011.jpg

Ewidentnie mniejsze kąty w górnej części nadwozia, niż w F10

Opublikowano
Projektanci zawsze na projektach rysują gigantyczne koła 22 cale albo lepiej... i wtedy sylwetka wygląda rasowo i proporcjonalnie, potem przychodzi wersja produkcyjna na 17-18 calach i balonie i... miało być tak pięknie, a wyszło jak zwykle ;) linia boczna pt. barka na kółkach od deskorolki :mrgreen:
Opublikowano

z bimmerpostu

 

http://g30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1501662&d=1475154436

Opublikowano

Ktoś się orientuje kiedy realnie będzie można zamówić g30-stke do produkcji?

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.