Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Ja tutaj nowy wiec od razu z góry proszę o wyrozumialosc... Mianowicie kupiłem złoma jakies 3 miesiące temu i jak na razie ponad 3tysie wsadziłem i widze ze końca nie widać... kupiłem nowy aku bosh 110ah, po wymianie byłem i mechaniora zaadoptować go jak się należy(bo nie wiem czy w inpie się da jeżeli tak to nie umiem). Pomijajac ze czujniki parkowania przestaly dzialac po miesiącu, do tego jakiś elektryczny blad przeplywki i jeszcze jak by mało tego to pompka nivo to wymiany aha omalbym nie zapomnial o czujniku oleju oraz cieknącej panoramie i to tak cieknącej ze przekaźniki pod kolem zapasowym plywaly no i w plastikowym schowku nad aku woda stala.( ok 2cm wody).

Na dzień dzisiejszy mam o wiele poważniejszy problem ponieważ auto w nocy tak mi rozladowalo aku ze nawet się wyświetlacze nie zapalaja w srodku to na domiar wszystkiego smierdzi topionym plastikiem jak nie wiem co... Jeden dosyć znany problem zdjagnozowalem (kable w klapie). Tylko po diagnozie pojawil się następny problem jak otworzyć tylna klape bez pradu... (akumulator odlaczony). samochod ma tak zamknięty centralny ze nie można otwozyc zadnych drzwi oprócz kierowcy. aha no i szyba na klapie bagażnika pozostaje ciagle otwarta bo elektryczny zamek się nie zamyka. nawet po podlaczeniu innego akumulatora otwiera się tylko szyba na klapie a sama w sobie klapa ani rusz. POMOCY czy jest jakiś magiczny sposób żeby ja otwozyc ?? z góry dziekuje za pomoc bo minely dopiero 3 miechy a ja już mam dosyć tego shittu....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bez prądu klape otworzysz grotem kluczyka w lewo lub prawo zwolnisz zaczep jeśli masz wode w bagaźniku to szukaj z kąd ta woda często zatkane są odpływy z szyber dachu jak go mas wogule? tematów z wodą jest sporo więc szukaj bo to jest Twój największy problem
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam.

Ja tutaj nowy wiec od razu z góry proszę o wyrozumialosc... Mianowicie kupiłem złoma jakies 3 miesiące temu i jak na razie ponad 3tysie wsadziłem i widze ze końca nie widać... kupiłem nowy aku bosh 110ah, po wymianie byłem i mechaniora zaadoptować go jak się należy(bo nie wiem czy w inpie się da jeżeli tak to nie umiem). Pomijajac ze czujniki parkowania przestaly dzialac po miesiącu, do tego jakiś elektryczny blad przeplywki i jeszcze jak by mało tego to pompka nivo to wymiany aha omalbym nie zapomnial o czujniku oleju oraz cieknącej panoramie i to tak cieknącej ze przekaźniki pod kolem zapasowym plywaly no i w plastikowym schowku nad aku woda stala.( ok 2cm wody).

Na dzień dzisiejszy mam o wiele poważniejszy problem ponieważ auto w nocy tak mi rozladowalo aku ze nawet się wyświetlacze nie zapalaja w srodku to na domiar wszystkiego smierdzi topionym plastikiem jak nie wiem co... Jeden dosyć znany problem zdjagnozowalem (kable w klapie). Tylko po diagnozie pojawil się następny problem jak otworzyć tylna klape bez pradu... (akumulator odlaczony). samochod ma tak zamknięty centralny ze nie można otwozyc zadnych drzwi oprócz kierowcy. aha no i szyba na klapie bagażnika pozostaje ciagle otwarta bo elektryczny zamek się nie zamyka. nawet po podlaczeniu innego akumulatora otwiera się tylko szyba na klapie a sama w sobie klapa ani rusz. POMOCY czy jest jakiś magiczny sposób żeby ja otwozyc ?? z góry dziekuje za pomoc bo minely dopiero 3 miechy a ja już mam dosyć tego shittu....

Kupiłeś pewnie okazyjnie w dobrej cenie i z przebiegiem poniżej 200kkm auto z 2004r,gdzie pakiet startowy może wynieść spokojnie 10tys.PLN

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma co straszyc gościa woda w bagarzniku to jego największy problem "klemski" pierwsze musisz wysuszyć bagaźnik i wszystko co masz zalane wodą,zlokalizować przyczyne, a puzniej podpiąć akumlator !!!
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

viewtopic.php?f=73&t=160995

 

tu masz temat z wodą i tym się zajmij !

NIE PODŁĄCZAJ AKUMLATORA ZA NIM NIE WYSUSZYSZ bo narobisz sobie jeszcze większych problemów niź masz

otworzyłeś bagarznik?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

U mnie bylo to samo. Moduly, przekazniki, nowy aku i do tego od wody poszla tez klema minusowa dlatego wywalal prad do zera.

Proponuje przeczyscic kanaliki odprowadzająca wode.

Tematów na ten temat mnóstwo, moze nawet tyle ile wody w bagazniku :mrgreen:

Opublikowano

Aha czujniki i pompka nivo tez mogla sie popsuć od wody w "kole zapasowym".

U mnie np hak holowniczy elektrycznie wysowany tez wyzional ducha bo woda w module spowodowala ciagla dostawe pradu do silnika od rozkladania i sie spalil...

Odrazu zdejmij ten wspaniały patent bmw na dodatkowych klientów serwisu czyli gumowe zaslepki na końcach przewodów odprowodzajacych wode z panoramy (zaslepka na koncu przecieta na X czyli woda ucieka syf zostaje i jak syfu sie uzbiera to woda ucieka ale po podsufitce wprost do bagaznika i robi sobie bajorko w modulowym raju )

Opublikowano (edytowane)
Witam ponownie. Zapomnialem napisac wczoraj ze buma była już u szpeca od szyberdachów i wszystko było sprawdzone i poprawione. Dzisiaj rozebrałem tyl i okazało się ze jakiś modul helbako się spalil . Są dwa podobne na tym styropianie, tylko jeden jest szary z czarna wtyczka a drugi caly szary. Doszedlem do tego ze jest odpowiedzialny za radio i idrive bo nie dzialaja. Tak na marginesie to tak się spalil ze wytopila się dziura w jednej ze scianek. A tak apropo to gdzie jest miesce na klapie żeby wlozyc kluczyk do zwolnienia zamka mechanicznie?? Edytowane przez klemski
Opublikowano
Drzwi bagażnika można otworzyc od wewnątrz. U dołu po środku pod plastikową zaślepką jest mechanizm otwierający.
Opublikowano

Witam.

Panowie wiec sprawa przedstawia się następująco:

1.Usunąłem moduły i przekaźniki z koła zapasowego

2. Zmieniłem wiązkę z prawej strony klapy i szyby

3. Wymieniłem moduł w którym wyjarała się dziura... 400pln używka (odpowiedzialny za idrive i działanie radia).

Pewnie nie długo muszę zacząć myśleć nad zmianą klapek na kolektorze ssącym, prawda?

Tak na marginesie jest na klapie zaślepka do otwierania bagażnika jeżeli nie ma prądu w samochodzie:

Należy otworzyć miesjsce gdzie znajduje się trójkąt i po lewej stronie od zamka (patrząc od środka ) jest klapka, którą nleży wyciągnąć. Połączona ona jest z zamkiem za pomocą plastikowego cięgna. Czyli ciągniemy za wyciągniętą klapkę i otwiera nam się zamek.

Ogólnie moja ocena tego samochodu jest bardzo mierna ponieważ jak na taką marke samochodu bezawaryjnością powinna troszeczkę odstawać od VW czy Audi.

Opublikowano
Aha a za wiązkę kabli wraz z koszulką termiczna zapłaciłem 60 plnow w elektrycznym sklepie... hehehe jak można za kawałek kabli zawołać prawie 500pln... zdzierstwo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.