Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

 

Nie wiem czy podając numer VIN nie pomyliłem zera z literą "O" więc poniżej wklejam zdjęcie VINu

 

http://zapodaj.net/98d0996a16137.jpg.html

 

Link do aukcji: http://allegro.pl/bmw-325i-serwis-aso-stan-idealny-skora-nawigacja-i5958000975.html

 

Możliwe, żeby był taki mały przebieg?

 

Sprzedawca znany?

 

Jest możliwość potwierdzenia przebiegu bez jechania tam?

 

Może ktoś kumaty jest ktoś z Łodzi i byłby chętny podjechać dla mnie obejrzeć to "cacko". Jak będę po nie jechał to wjadę i stawiam flaszkę :8)

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam

Edytowane przez yonekyo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Popraw vin w tytule (10 znak to 0 a nie O), wyposażenie zgadza się, przydałoby się zdjęcie pod maską. Przebieg sprawdzi Ci DRAY za dobrą flaszkę (100,-). Cena lekko szokuje jak za e46 w sedanie, ale tu jest koniec 2004 roku, dobre wyposażenie i mały przebieg (jeśli prawdziwy).

 

VIN: WBAEV31050KL40611

Type code: EV31

Model: 325I (EUR)

E-F-R series: E46 4FL

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M54

Displacement: 2.50

Power: 141 (192 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: A07 - MYSTICBLAU METALLIC

Upholstery code: N6TT - STANDARDLEDER/GR

Prod.date: 2004-11-16

 

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S8SP Control unit COP

S167 EU4 exhaust emissions standard

S210 Dynamic stability control

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S279 BMW light-alloy wheel star spokes 45

S302 Alarm system

S403 Glass roof, electrical

S411 Window lifts,electric,front/rear

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S465 Through-loading system

S473 Armrest front

S481 Sports seat

S494 Seat heating driver/passenger

S495 3-point belt head restr'nt,rear middle

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S601 TV function

S609 Navigation system, Professional

S650 CD player

L801 NATIONAL VERSION GERMANY

S832 Battery in luggage compartment

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S915 Omission of outer-skin preservation

S934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS

S964 Navi DVD to be requested at shipping

P972 Comfort package

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)

A jest możliwość żeby silnik został podmieniony? Jak to sprawdzić na miejscu?

 

Chyba w poniedziałek podjadę ją zobaczyć. Zaraz zagadam z DRAYem. Gdzie na miejscu czyli w Łodzi w rozsądnej cenie zweryfikują mi przebieg i podepną ją pod komputer? Musi to być autoryzowany serwis BMW (jeśli tak to poproszę o namiar) czy może być jakiś inny serwis czy np ASO czy Bosch Car Serwis czy coś podobnego.

Może ktoś poleci jakieś miejsce?

 

Dalej wyrażam chęć aby ktoś z Łodzi obejrzał ją i dał znać co i jak (dobra flaszka już się chłodzi).Nawet jak nie okaże się perełką to w Łodzi bywam co jakiś czas to obiecuję podrzucić obiecany prezent albo podam przez kogoś (dotrzymuję słowa). Będzie akurat za zaoszczędzone paliwo i czas :)

 

Pozdrawiam

 

Jeszcze jedna sprawa. Wysłałem wiadomość priv do DRAYa i wyskoczył mi komunikat, że wiadomość została wysłana a znajduje się ona w katalogu "do wysłania" a nie w "wysłane". Poszła? Sorry za trucie buły ale jestem tu nowy i nie do końca jeszcze wszystko ogarniam ale obiecuję się poprawić

Edytowane przez yonekyo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jest możliwość żeby silnik został podmieniony? Jak to sprawdzić na miejscu?

Możliwe jak najbardziej, skąd takie przypuszczenie? Jak silnik jest wymieniony na taki sam to nie dojdziesz do tego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Tak pytam zapobiegawczo :) bo byłoby niefajnie dać tyle kasy za takie auto płacąc z myślą, że mam mały przebieg a w środku było by coś innego.

Za tą kasę mógłbym śmiało poszukać e60.

maniek może Ty powiesz mi czemu wiadomość zapisała mi się w katalogu do wysłania? Poszła do DRAYa czy nie?

 

Chyba znalazłem nieprawidłowość

 

Koleś na aukcji pisze: "Ostatnia wizyta w ASO w Niemczech odbyła się w styczniu 2015" a po wejściu na bezpłatna rządową stronę https://historiapojazdu.gov.pl i wpisaniu numeru VIN wyskakuje mi info, że dowód rejestracyjny został wydany 13.11.2015 a karta pojazdu 10.11.2015 :shock:

Możliwe jest aby auto zarejestrowane w Polsce w listopadzie przechodziło wizytę w ASO w Niemczech w styczniu 2015?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
maniek może Ty powiesz mi czemu wiadomość zapisała mi się w katalogu do wysłania? Poszła do DRAYa czy nie?

Jak odczyta to już nie będzie "do wysłania" :wink:

Możliwe jest aby auto zarejestrowane w Polsce w listopadzie przechodziło wizytę w ASO w Niemczech w styczniu 2015?

Co w tym dziwnego? :shock: 01.2015 był w Niemczech a 11.2015 był już w Polsce :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
za 25 k e60? sztrucla jakiegos strsznego. Jak dla mnie normalna cena za dobre e46 . Troche jzu szukam auta(e46) i wiem, ze okazji nie ma:P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest moje auto. Nie mam nic przeciwko żeby sobie Dray zarobił ;), ale mam wydruk tej ostatniej wizyty w ASO w Niemczech, załączam skan. Ostatnia wizyta w ASO będzie dodatkowo tu z Polski, bo samochód był na akcji serwisowej, którą przechodzą wszystkie E46, czyli poduszka pasażera.

 

http://polcars.pl/foto/bmw325i/aso.jpg

Opublikowano

Jeśli ktoś byłby zainteresowany kupnem tego auta to mam do wglądu historię serwisową pochodzącą z centralnej bazy BMW od DRAYa

Piszcie na priv

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jako, że założyciel tematu zrezygnował z samochodu, bo wg niego w Niemczech był cofnięty przebieg przed 2013 rokiem :), zamieszczam tę historię serwisową, bo nie wiem co tam na privach za teorie spiskowe powstaną. ;) Wolę żeby wszystko było jasne i czytelne, bo nie lubię niedomówień.

 

Faktycznie samochód ma czystą historię do października 2013 roku. Auto albo użytkowane było do nowości poza granicami Niemiec i wizyty w ASO nie były odnotowywane w bazie BMW, albo właścicielem była jakaś firma leasingowa, która serwisowała auto w swoich serwisach, rezygnując z gwarancji. Dopiero ostatni właściciel auta, Niemiec, żaden Polak, Turek albo Rusek, które nabył we wrześniu 2013 roku, zaczął normalnie jeździć do ASO.

 

http://polcars.pl/foto/bmw325i/aso2.jpg

Opublikowano
Wiem tyle, że data pierwszej rejestracji auta to 09.12.2004 a pierwszy wpis jest dopiero po 9 latach niewiadomej tj. z 24.10.13 z bardzo podejrzanym i niskim przebiegiem 97064 km. Niemcy nie cofają liczników? Można przeczytać w necie opinie, że nawet niektórym Autohausach zajmują się "korektą" liczników (szczególnie przy granicy z Polską). Zresztą po drodze był jeszcze jeden właściciel (przed tym od którego mmw kupił auto) o którym Wam nie wspomniał. Ciekaw jestem forumowicze co o tym sądzicie? Zapraszam do dyskusji. Ciekaw jestem Waszej opinii czy kupilibyście to auto za tą cenę? Czy ASO robiąc u siebie przegląd i wpisując przebieg ma obowiązek weryfikować jego prawidłowość?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powodzenia w szukaniu dwunastoletniej 325i z pełną historią w ASO od nowości do teraz za 24 koła w Polsce. :cool2:
3A0jS9b.png
Opublikowano
Czy ASO robiąc u siebie przegląd i wpisując przebieg ma obowiązek weryfikować jego prawidłowość?

Nie - wpisują bezmyślnie to co zapisane jest w kluczyku. Nawet jeśli poprzednie wpisy są na 320tys km a z kluczyka odczytają że jest 150tys - to wpisują 150tys km.

W tym temacie na forum są nawet zdjęcia z wpisanym tak przebiegiem:

viewtopic.php?f=44&t=290124&p=2160942&hilit=kluczwiolinowy#p2160942

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiem tyle, że data pierwszej rejestracji auta to 09.12.2004 a pierwszy wpis jest dopiero po 9 latach niewiadomej tj. z 24.10.13 z bardzo podejrzanym i niskim przebiegiem 97064 km. Niemcy nie cofają liczników? Można przeczytać w necie opinie, że nawet niektórym Autohausach zajmują się "korektą" liczników (szczególnie przy granicy z Polską). Zresztą po drodze był jeszcze jeden właściciel (przed tym od którego mmw kupił auto) o którym Wam nie wspomniał. Ciekaw jestem forumowicze co o tym sądzicie? Zapraszam do dyskusji. Ciekaw jestem Waszej opinii czy kupilibyście to auto za tą cenę? Czy ASO robiąc u siebie przegląd i wpisując przebieg ma obowiązek weryfikować jego prawidłowość?

 

Kolego. Ale ja nie chcę Ciebie krytykować, rozpoczynać dyskusji itd. bo nie ma nad czym dyskutować. Ostatni Twój wpis wskazywał na rezygnację zakupu i posiadanie tajemniczej historii samochodu, którą możesz wysyłać na privie. Ja ją po prostu umieściłem na forum, żeby nie było dziwnych teorii spiskowych. Jeżeli wg Ciebie Niemiec sprzedał Niemcowi samochód z cofanym przebiegiem, gdzie co dwa lata w TUV, Dekra etc są wpisywane przebiegi, więc da się to sprawdzić jakby ktoś to zgłosił na policję, to ok. Możesz mieć takie zdanie. Ja uważam, że w Niemczech przebiegi cofają Turcy, Polacy albo Ruscy i auto idzie "tylko na eksport". Normalny Niemiec musiałby być idiotą, żeby sprzedać innemu Niemcowi auto z cofniętym licznikiem, bo u nich za to się idzie do paki. Szczególnie, że ostatni właściciel podpisał się pod tym przebiegiem gdy sprzedawał ten samochód poprzez ubezpieczalnię. Ubezpieczalnia wystawiając fakturę również wpisała na niej przebieg. Tam to jest normalne. I to na tej fakturze nie ma zapisu "odczyt licznika" tylko "przebieg samochodu".

Opublikowano
Zresztą po drodze był jeszcze jeden właściciel (przed tym od którego mmw kupił auto) o którym Wam nie wspomniał. Ciekaw jestem forumowicze co o tym sądzicie? Zapraszam do dyskusji. Ciekaw jestem Waszej opinii czy kupilibyście to auto za tą cenę? Czy ASO robiąc u siebie przegląd i wpisując przebieg ma obowiązek weryfikować jego prawidłowość?

 

No cofają w Niemczech przebiegi, ale tylko handlarze na eksport, w kraju jak mają zdrowe auto sprzedac to na pewno tego nie robią bo to karalne.

Wyjasnienia MMW uważam za słuszne i prawdziwe, i moim zdaniem, gdybym szukał e46 to jest to sztuka godna nabycia.

 

Zresztą jedź, oglądaj, porównuj do innych sztuk.

No i nie licz, że kupisz za te pieniadze e46 325i z takim przebiegiem z historią od pierwszego kilometra do końca... mało które auto w Niemczech taką ma, a jak ma to kosztuje odpowiednio drożej.

 

Ja jak kupowalem swoją e46 wiele lat temu w 2008 roku za 35 tys zł miałem podobną historię, w aucie zaczynała sie historia serwisowa od ok 100 tys km i szła do końca az do mojego zakupu, przez kilka lat.

 

Ta e46 o której rozmawiamy to pewnie jedna ze zdrowszych sztuk na sprzedaz w Polsce, choc bywają i lepsze.

Nawet na tym forum wystawione: zerknij na sztukę kolegi Yaro, piękne srebrne 330i. Godna zakupu i na pewno warta swej ceny.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mnie osobiście historia samochodu nie zraziłaby, ale kolega który miał zamiar kupić samochód ma prawo do własnej opinii.

Nawet zapytałem go co takiego w historii pojazdu go zraziło.

 

Maciek323 samochodów z cofniętym licznikiem jest w Niemczech pełno. Stoją w legalnych komisach, sprawdzałem takie samochody nie raz.

Z ciekawszych przypadków - Alpina B7 z certyfikatem Dekry na którym wpisany był skorygowany przebieg. Korekta w tym przypadku była udowodniona wpisami w historii serwisowej oraz błędami odczytanymi z komputera (tzn przy błędach są podane przebiegi kiedy został on zapisany)

Także papierkiem z napisem Dekra można śmiało podetrzeć ....

 

 

Oto wszystkie dostępne informacje na temat tej 325i:

24.10.13 - 97 064 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, świece zapłonowe, kontrola pojazdu, pasek osprzętu, płyn hamulcowy, badanie techniczne, klocki i tarcze hamulcowe przód, podnośnik szyby przedniej lewej, wygłuszenie drzwi przednich lewych, kostka podnośnika pojazdu

06.02.14 - 103 248 km - tarcze hamulcowe przód, zacisk hamulcowy przód prawy, diagnostyka komputerowa pojazdu

07.07.14 - 111 536 km - naprawa blacharsko lakiernicza ( zderzak tył, mocowania zderzaka tyl, belka zderzaka tył, absorber zderzaka lewy i prawy, czujnik parkowania, diagnostyka komputerowa pojazdu)

30.01.15 - 119 170 km - diagnostyka komputerowa pojazdu, prace elektryczne

16.12.15 - 129 002 km - poduszka powietrzna pasażera - akcja serwisowa

 

 

Co do braków we wpisach. Baza powstała w 2000 roku i nie wszystkie serwisy przystąpiły do niej natychmiast.

Poza tym kiedyś do uzupełniania bazy pracownicy podchodzili różnie, jedni sie przykładali, inni nie. Zależy do którego ASO samochód jeździł.

Za to od kilku lat sytuacja zdecydowanie się poprawiła.

 

Powodzenia w szukaniu dwunastoletniej 325i z pełną historią w ASO od nowości do teraz za 24 koła w Polsce. :cool2:

Koledze o nicku 320si sprawdzałem nie raz takie egzemplarze

Opublikowano

Papierek z Dekry można wrzucić do kosza no chyba, że ma się cały komplet tych papierków.

 

A teraz do tematu ww. auta. Bądźmy poważni. W tym przypadku stan auta musi się obronić bo ta historia jest delikatnie mówiąc dziurawa. Nie twierdzę, że auto ma większy przebieg, ale budowanie laurki na podstawie tego co jest, jest niepoważne. I bądźcie obiektywni...gdyby to było auto handlarza z Gniezna lub Radomia nie zostawilibyście na tym suchej nitki.

 

 

A co do ceny to mój kolega za identyczne auto z przebiegiem 220 tysi dał 3 miesiące temu 25,5.

Opublikowano
To jest rynek aut używanych, a nie koncert życzeń. Serwisowane od pierwszego do ostatniego kilometra w ASO, stan idealny, właściciel Niemiec niepalący (najlepiej z landu Bawaria), który nigdy nie przekroczył 3 tysięcy obrotów i co jeszcze? :roll: Jak czytam takie pierdoły to mi się śmiać chce. Oczywiście, że trzeba być ostrożnym, ale trochę zdrowego rozsądku. Przede wszystkim warto OBEJRZEĆ samochód, przejechać się, podpiąć pod kompa i stwierdzić stan, bo ostatecznie tym się jeździ, a nie brakiem historii do stutysięcznego kilometra. I nie mówię, że historia nie jest ważna, ale nie popadajmy w paranoję. To jest samochód, a nie muzeum.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

kolego mmw zamieszczając post, że mogę komuś udostępnić historię Twojego auta nie chciałem nikogo zrazić do kupna auta tylko miałem nadzieję, że ktoś zainteresowany jego kupnem będzie chciał zerknąć na jego historię i może uda mi się wyciągnąć od niego chociaż ze 30 złotych (żebyś jakoś sobie zrekompensować wydaną 100).

Nie chcę się tu z nikim kłócić i robić antyreklamy bo jestem za cienki w tym temacie i moja wiedza jest zbyt mała aby wysuwać tak daleko idące wnioski. Nie stwierdziłem jednoznacznie, że licznik na 100% jest kręcony tylko, że mam wobec niego obawy bo jego historia jest niepewna a mnie jeszcze się tak bardzo nie pali ze zmianą auta więc się wstrzymałem. Może i się myliłem, nie zaprzeczam. Przyznaję się, że jestem świeżakiem jeśli chodzi o te sprawy. Przepraszam jeśli mój wpis źle zabrzmiał bo nie chciałem nikogo urazić. Temat pociągnałem bo chciałem usłyszeć wypowiedzi bardziej doświadczonych użytkowników na ten temat.

Opublikowano
a nie brakiem historii do stutysięcznego kilometra. I nie mówię, że historia nie jest ważna, ale nie popadajmy w paranoję. To jest samochód, a nie muzeum.

Zgadzam się :cool2: sam mam e46 w nienagannym stanie technicznym, o którego dbam sam i wszelakie możliwe do wykonania czynności robię we własnym zakresie. Nie mówię tutaj o remontach silnika tylko o wymianie tarcz, klocków, olejów, filtrów. Wymianę części zawieszenia robię w zakładzie nieautoryzowanym bo tak jest taniej dla przykładu podam:

wymiana tulei pływającej wahacza przedniego ASO Bydgoszcz zażądało ode mnie 1160zł + części , a w zaprzyjaźnionym warsztacie zrobiłem to za 120zł/strona czyli 240zł + części.

Oczywiście nie mam na to potwierdzenia bo i po co mi faktura i płacenie 23% od faktury VATu :?:

Jak ktoś będzie chciał kupić ode mnie samochód to powie, że złom - bo w ASO BMW nie ma nic oprócz pierwszego i drugiego przeglądu a samochód ma już prawie 180tys km :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.