Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ktos wie co jest przyczyna parowania reflektorow xenonowych i jak jak temu zapobiedz? Jeden refleltor w mojej e90 zbieral pare, myslalem ze przyczyna jest nieszczelny dekiel z tylu reflektora gdyz mialem w nim polamane uchwyty wiec zamowilem nowy. Dzis za pomoca suszarki usunalem cala pare z wnetrza reflektora i zalozylem nowy dekiel o ktorym pisalem wczesniej jednak juz po pewnym czasie reflektor znowu zaszedl od srodka 'mgielka'... ktos potrafi pomoc? Czy ktos zna sie na budowie reflektorow xenonowych w e90 i wie w ktorym dokladnie miejscu sa filtry odpowiedzialne za cyrkulacje powietrza i ewentualnie wie czym je wyczyscic?
Opublikowano

chodzi mi czy mocno paruje , wyeliminowałbym trochę usterek , tylko myślę od czego zacząć ,

Spróbuj jeszcze raz zdemontować dekielek , i reflektor odparuję , ponów próbę , to że pierwszy raz próbowałeś ją osuszyć nie znaczy że cała odparowała , suszenie całego mokrego reflektora po płukaniu i myciu trwa 6 godz

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Opublikowano

, garazujesz auto ?

parowanie jest dosc duze , sprawdzic : szkło czy nie jest gdzies pekniecie , puszka reflektora czy nie jest gdzies peknieta/górne mocowania lubią pękać zaraz przy puszcze reflektora,

najlepiej zdemontuj reflektor i popatrz na niego w koło nawet przy pomocy lupy ,

 

jezeli masz garazowane auto , ponowic próbe osuszani reflektora i na cała noc zostawic reflektor otwarty/nie zakładac dekla , suszenie powinno byc dokładne co do mikro kropelki , przy osuszaniu zapal xenon i drogowe, pomorze troche

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Opublikowano
Hej, miałem tak samo w moim e91, bo dekielek był żle włożony. Zdjąłem dekielek na cały dzień, powtórzyłem tak dwa razy tyle że było to latem i pomogło. Pozdrawiam :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najczęściej parowanie jest spowodowane nieszczelnością lampy jakimś pęknięciem itd U Ciebie będzie to widoczne po demontażu lampy bo wody jest bardzo dużo.
Opublikowano

witam, podepnę się pod temat bo u mnie jest to samo. samochód jest garażowany i nawet jak lampy zostaną już dokładnie osuszone, wyjadę na myjkę umyć samochód to z powrotem lampa od strony pasażera wygląda tak jak u kolegi na pierwszym zdjęciu, druga od strony kierowcy nie aż tak bardzo ale nawet podczas jazdy w deszczu lampy zachodzą mgiełką. Jak temu zaradzić, jakimś silikonem objechać je do okola czy jak? drażni to niesamowicie :evil:

 

spytam się jeszcze, czy prawdopodobnie wilgoć która się dostaje do lamp jest przyczyną tego, że w lampie od strony kierowcy przestał palić mi ksenon (posiadam xenon dynamic) na początku migał, raz palił raz nie - teraz już nie pali w ogóle. Znowu kilka dni później przestał palić ring w drugiej lampie od strony pasażera. Wystarczy powymieniać żarówki czy możliwe, że jakiś sterownik szlag trafił? i czy jest sens wymieniać tam cokolwiek przed uszczelnieniem lampy? Boje się, że przy którymś z koleji płukaniu lamp na myjce ciśnieniowej znowu wszystko w cholere i światła przestaną palić

 

błędy jakie wyskakują mi z światłami

http://images77.fotosik.pl/282/93102889b31912a7gen.jpg

pozdrawiam

Opublikowano
witam, podepnę się pod temat bo u mnie jest to samo. samochód jest garażowany i nawet jak lampy zostaną już dokładnie osuszone, wyjadę na myjkę umyć samochód to z powrotem lampa od strony pasażera wygląda tak jak u kolegi na pierwszym zdjęciu, druga od strony kierowcy nie aż tak bardzo ale nawet podczas jazdy w deszczu lampy zachodzą mgiełką. Jak temu zaradzić, jakimś silikonem objechać je do okola czy jak? drażni to niesamowicie :evil:

 

spytam się jeszcze, czy prawdopodobnie wilgoć która się dostaje do lamp jest przyczyną tego, że w lampie od strony kierowcy przestał palić mi ksenon (posiadam xenon dynamic) na początku migał, raz palił raz nie - teraz już nie pali w ogóle. Znowu kilka dni później przestał palić ring w drugiej lampie od strony pasażera. Wystarczy powymieniać żarówki czy możliwe, że jakiś sterownik szlag trafił? i czy jest sens wymieniać tam cokolwiek przed uszczelnieniem lampy? Boje się, że przy którymś z koleji płukaniu lamp na myjce ciśnieniowej znowu wszystko w cholere i światła przestaną palić

 

błędy jakie wyskakują mi z światłami

http://images77.fotosik.pl/282/93102889b31912a7gen.jpg

 

 

Hej ja mialem to samo koedys w e90 jesli chodzi o parowanie lamp, niestety czasami az mi sie woda lekko skraplala, kypilem nowa zaslepke mialem urwany zatrzask, dalem na silikon udroznienie w lampie itp bylo ok mino silikonu nadal bylo to samo...a nawet gorzej:/ widocznie lampa byla gdzies nieszczelna. Poradzilem sobie tak ze zdjalem ten tylni dekiel - wiem ze tak sie nie powinno robic ale jezdzilem tak kulka miesiecy i wszystko bylo ok. Kilka dni temu w obecnej e91 zmienialem zarowki h7 i po zlozeniu lampa zaparowala pkazalo sie ze ten dekiel z tylu byl niespasowany osuszylem farelka w garazu przez noc pojechalem umyc auto i jest ok..ogolnie na silikon nie polecam..lampa musi miec jakis przeplyw powietrza wg mnie ...

pozdrawiam

Opublikowano
Z powodu ze przy panujacej obecnie pogodzie nie umiem sie pozbyc tej !#@^$@#*!#@ pary z reflektora jutro chce zdemontowac lampe i osuszyc ja w domu ale mam maly problem. Aby wymontowac reflektor musze zdemontowac zderzak, w internecie jest kilka filmikow jak go sciagnac ale nie znalazlem nic na temat tego jak postepowac ze zderzakiem wyposazonym w spryskiwacze. Ktos moze podeslac jakis link? Nie chce urwac spryskiwaczy
Opublikowano
Jak będziesz mocno szarpał to urwiesz. Musisz delikatnie podnieść klapkę od spryskiwacza do góry i wyczepić ją. Jest ona na takich bocznych zatrzaskach na dyszy. Dysza unosi się sama razem z dekielkiem, gdy silniczek poda płyn bodajże po 5 impulsie spryskiwania szyby.
Opublikowano

a ja mam jeszcze takie pytanie, odnośnie tych spryskiwaczy reflektorów. Mianowicie, da się to jakoś wyłaczyć ? nie jest mi to jakoś za specjalnie potrzebne a u mnie jest tak, ze jak już spryskają po lampach to jedna z dysz się nie chowa tylko wystaje taki kikut ze zderzaka i musze ją palcem pchnąć, żeby się schowała

jeszcze gdzieś kiedyś coś ciekło niebieskim płynem z pod lampy (prawdopodobnie właśnie płyn od owych sprysków) teraz kiedy mi piszczy ze niski poziom płynu juz nic nie cieknie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a ja mam jeszcze takie pytanie, odnośnie tych spryskiwaczy reflektorów.

 

Nie ten temat, poszukaj na forum było. Może mod przeniesie - można wyłączyć, dysza Ci się nie chowa i cieknie bo rozszczelnił się uszczelniacz w dyszy.

3A0jS9b.png
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

prujące reflektory - u mnie pomogła wymiana dekielka w reflektorze. Leje wodą ostro teraz po lampie podczas mycia i nic wodą ani parą w środku już nie zachodzi

 

pozdrawiam

Opublikowano
Mi jak zaparował reflektor po myjce to przez noc się troszkę powiększyło a jak byłem w pracy i samochód stał to zdjąłem dekielek i całe odparowało i do tej pory się nie powtórzyło już.

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.