Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Trochę to trwało, ale znalazłem moją sztukę. Miałem dość proste kryteria:

- automat z joyem

- 3.0d 235KM

- bez xdrive

- byle nie czarna

- duża navi

 

Po poszukiwaniach, oglądaniach paździerzy znalazłem coś takiego:

Type NX71

Model 530d - EUR

Development Code E60 (MUE)

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M57/T2

Displacement 3.00

Power 173

Drivetrain HECK

Transmission AUT

Color Spacegrau Metallic - A52

Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW

Production Plant DINGOLFING

Production Date 2007-12-17

 

Options

1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge

1CB Co2 Content Co2 Umfang

2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung

205 Automatic Transmission Automatic Getriebe

354 Green Stripe Windscreen Gruenkeil-frontscheibe

430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

438 Wood Trim Edelholzausfuehrung

441 Smokers Package Raucherpaket

5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

522 Xenon Light Xenon-licht

524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.

563 Lights Package Lichtpaket

589 Lt/aly Wheels/star Sp. 122 W Runflat Lm Raeder Sternsp.122 Mit Notlauf.

609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional

694 Preparation For Cd Changer Cd-wechsler Vorbereitung

698 Area-code 2 Area-code 2

8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung

8SP Cop Control Cop Steuerung

8S8 Country Spec.navi Control (acc) Laenderspez. Navi Zust. (fuer Acc)

845 Acoustic Belt Warning Akustische Gurtwarnung

855 Language Version Italian Sprachversion Italienisch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

884 Italian / On-board Documentation Italienisch / Bordliteratur

928 Tyire Control Reifensteuerung

 

Standard Equipment

346 Chrome-line Exterior Chrome Line Exterieur

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

 

Pierwsze zdjęcie z pierwszego tankowania w drodze do nowego domu:

WP_20160129_15_49_51_Pro.jpg

 

W drodze:

WP_20160129_18_22_21_Pro.jpg

 

Prawie w domu, tradycyjnie w korku na zjeździe z A2:

WP_20160129_18_32_51_Pro.jpg

 

I już na miejscu:

WP_20160130_13_31_53_Pro.jpg

WP_20160130_13_32_43_Pro.jpg

WP_20160130_13_31_33_Pro.jpg

WP_20160130_13_31_45_Pro.jpg

WP_20160130_13_31_58_Pro.jpg

WP_20160130_13_31_38_Pro.jpg

WP_20160130_13_32_20_Pro.jpg

WP_20160130_13_31_14_Pro.jpg

WP_20160130_13_31_19_Pro.jpg

WP_20160130_13_32_15_Pro.jpg

WP_20160130_13_31_25_Pro.jpg

WP_20160130_13_32_24_Pro.jpg

WP_20160130_13_31_07_Pro.jpg

WP_20160130_10_55_25_Pro.jpg

WP_20160130_13_32_09_Pro.jpg

WP_20160130_13_32_39_Pro.jpg

 

Poprzedni właściciel zrobił niedawno (w okolicach 30-40tyś km temu):

Rolki paska osprzętu 3 sztuki

Paski osprzętu 2 sztuki

Koło pasowe wału korbowego

Wymiana wkładu gazowego aktywnego zagłówka (o co kaman?)

Zagłówek crash (299zł - o co kaman?)

Regeneracja filtra cząsteczek stałych

Dolny sworzeń zwrotnicy

Sworzeń pływający

Amortyzatory tył, przód oraz lączniki stabilizatora

Kolektor ssący

Miska olejowa od asb z filtrem

Dźwignia zmiany biegów

Przegub wału napędowego

Sprzęgło elastyczne wału

 

Na wszytko faktury z ASO, więc myślę dobrze jest. Miałem zmieniać nawigacje na tą z f10 ale stwierdzam, że ta mi całkowicie wystarcza i jest fajna. Myślałem, że radio będzie kiepskie, a gra na prawdę fajnie jak dla mnie, do samochodu cojamniej wystarczająco (milon razy lepiej gra niż e39). Jestem samochodem absolutnie zachwycony, być może zmienie kiedyś fotele na komfot z grzaniem. Dla mnie żadna różnica, bo w E39 mimo że miałem to były wiecznie popsute.

 

Pozostałę plany to:

Zmiana filtra powietrza (podobno jest kiepski dostęp i mało kto go zmienia)

Hamulce przód.

Wymiana reflektorów (uszkodzenie skręcania).

Wymiana szybki za którą jest ekran, jest delikatnie ryśnięta. (o ile wymiana w ogóle możliwa)

 

Wszystko oczywiście OEM z BMW. Zdjęcia nie oddają jak samochód wygląda na prawdę, szczególnie w środku.

 

Kilka pytań na koniec:

Ma ktoś może instrukcje do e60 LCI? Nie wszystko potrafię pojąć.

Jak tutaj z rozrządem, nic nie hałasuje i nic się nie dzieje. Opinie na forum są podzielone. Nie chce się znowu zapakować w bezsensowną wymianę jak w M62.

Jak sprawdzić czy mam już wiązkę pod grzanie foteli?

Edytowane przez Adasii
Opublikowano

Po prostu fajne E60 :cool2: Natomiast jesli chodzi o szybke od monitora to jest ona jako tako niewymienialna. Ponoć mozna kupic sam monitor w Internecie i go po prostu wymienic.

 

Ja rownież mam M57N2 i nie przewiduje wymiany rozrzadu jesli nie dobije do przebiegu 350 tyś km. :-)

 

Instrukcja jest wrzucona tutaj na forum w jezyku polskim.

 

Lanos w tle na ukrainskich rejestracjach :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bardzo ładna sztuka :cool2: szkoda, że nie czarna :D

 

Pozostało życzyć jak najmniej wpisów na forum typu pomocy :wink:

 

PS. Nie uważacie, że standardowe kierownice w e60 są po prostu paskudne?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Ja rownież mam M57N2 i nie przewiduje wymiany rozrzadu jesli nie dobije do przebiegu 350 tyś km. :-)

 

Zrobie tak samo :)

 

Instrukcja jest wrzucona tutaj na forum w jezyku polskim.

Poszukam

 

Lanos w tle na ukrainskich rejestracjach :D

Może ciężko w to uwierzyć, ale to auto kupione jakieś 6-7 lat temu kupione nowe z salonu na ukrainie za niecałe 20tyś zł :D

 

 

Bardzo ładna sztuka :cool2: szkoda, że nie czarna :D

 

Pozostało życzyć jak najmniej wpisów na forum typu pomocy :wink:

 

PS. Nie uważacie, że standardowe kierownice w e60 są po prostu paskudne?

A daj Pan spokój z czarną, non stop brudna była jak miałem e39 :D

Też myślałem, że są paskudne, ale jakoś w rzeczywistości to się lepiej prezentuje niż na zdjęciach, nie będę zmieniał choć miałem początkowo taki plan.

Opublikowano
ladna sztuka zycze bezawaryjnej jazdy o gustach sie nie dyskutuje jeden chce czarne a jeden zielone wiec to rzecz gustu fajnie ze to wersja poliftingowa podejrzewam ze za jakis czas bedzie ci do szczescia potrzeba tylko mpakietu :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
ladna sztuka zycze bezawaryjnej jazdy o gustach sie nie dyskutuje jeden chce czarne a jeden zielone wiec to rzecz gustu fajnie ze to wersja poliftingowa podejrzewam ze za jakis czas bedzie ci do szczescia potrzeba tylko mpakietu :wink:

Dzięki.

Też był taki plan, ale ona jak dla mnie w tych poliftowych zderzakach jest tak ładna, że szkoda mi cokolwiek rzeźbić. Nie lubię nieoryginalnych przeróbek mimo wszystko.

Początkowo szukałem z jasnym środkiem, ale żeby spełnić wszystkie w/w kryteria + jasny środek to graniczy wręcz z cudem i dałem spokój. Już moje trzecie auto z czarną skórą :P

Opublikowano
Pytanie może nie na miejscu, ale można wiedzieć kolego ile za nią wyłożyłeś? Pytam ponieważ widzę że naprawdę stan bardzo fajny i dlatego zastanawiam się ile realnie kosztuje samochód w takim stanie, z tym przebiegiem i wyposażeniem (a sam szukam właśnie e60 535d w okolicach 60-70k i zastanawia mnie czy znalezienie nie bitego, zadbanego egzemplarza jest możliwe).
Opublikowano

Budżet miałem 50, zmieściłem się poniżej, zostało mi jeszcze na zakup nowych reflektorów :) Cena wydaje mi się wręcz okazyjna, bo myślę że można to puścić spokojnie w okolicach 60 po tych wszystkich naprawach które zrobił poprzedni właściciel.

Myślałem też o 535d, ale się bałem że nie dam rady tego udźwignąć, obejrzałem kilka i każda wymagała wkładu 20tyś +.

 

Nie wiem również co dla Ciebie oznacza nie bity egzemplarz. Ja skupiłem się na serwisie i ogólnym wyglądzie auta, lakier był w sumie ostatnim priorytetem. Wiem, że moje auto było malowane (przecierki) ale mi to kompletnie nie przeszkadza. Jest dobrze pomalowane, proste, wszystko jak trzeba.

Opublikowano
No dla mnie nie bite to właśnie proste - wiadomo że przetarcia itd. zawsze się zdarzają nawet najelpszemu kierowcy... a często przecież pojawiają się bez wiedzy właściciela. Czyli sprawdzałeś również poniżej 50k kilka egzemplarzy 535d i mówisz że dramat? Może zatem faktycznie cena za dobry egzemplarz 535d to właśnie okolice 65k :(
Opublikowano

Najdrozsza jaka widzialem kosztowala chyba 53k. Kazdy inaczej na sprawe patrzy ale dla mnie to byl pazdzioch co mial przelotu z 400-500k mimo ze dokumenty i przebieg w samochodzie wskazywaly chyba 180k (patrze pod katem zuzycia mojego samochodu). Byc moze drozsze sa w lepszym stanie i da sie cos kupic, natomiast moj target maksymalny to bylo 50k.

 

Mozna probowac znalezc i moze sie nawet uda, ale watpie ze ktokolwiek sprzedaje doinwestowana sztuke za takie pieniadze. Ja trafilem z tym autem jak slepa kura ziarno, mam nadzieje Tobie tez sie uda.

 

*sorry za brak polskich znakow, ale pisze z MacBooka mojej siostry i nie potrafie tego uzywac :mad2:

Opublikowano
Jak sprawdzić czy mam najnowszą wersję softu do silnika/skrzyni? Gdzieś czytałem, że opłaca się wrzucić najnowszy soft do skrzyni bo lepiej pracuje.
Opublikowano
Wszystko za pomoca podlaczenia do komputera. Wszelki upgrade softu czy nowych dodatkow polecam uzytkownika Dziqsek od nas z forum :cool2:
Opublikowano

Ok zrobiłem update softu w bmw retrofit koło Łodzi. Zaktualizowałem co się dało, niestety miałem już najnowszy soft w skrzyni. Po update nie widzę chyba różnicy w niczym, ale przynajmniej mam chowane lusterka z pilota i powolne przygaszanie świateł :)

Pytanie które nie daje mi spokoju, a Panów majstrów było strach się pytać bo się nerwowi zrobili na moje pytania.

 

Zrobili update softu, ale zaczął mi migać przycisk od klimy (nie odpalał kompresor od klimy). Podobno w autach LCI czasem tak się dzieje po updejcie. Dopiero po zmianie panelu klimy na inny problem ustąpił. Mojego podobno nie można było odpalić, tzn można by było ale bym musiał czekać dobrą godzinę. O co chodzi? Wszystko działa w porządku, ale w sumie nie zamierzałem panelu climatronica zmieniać na nowy :|

Opublikowano
Jestem zaskoczony tym co piszesz bo przecież pojechałeś żeby zrobili Ci lepiej a wychodzi na to, że jest średnio ...
Opublikowano

Widać, że chłopaki znają się na robocie i mają te auta obcykane na 100%, ale strasznie mnie wnerwia jak ktoś robi coś byle szybko. Zdemontowali mi drewno z deski rozdzielczej i wyjęli climatronik chyba w 5 sek. Fajnie, że umieją szybko ale nienawidzę jak ktoś jest niedelikatny z moim sprzętem i szarpie czymkolwiek. Fajnie, że się aktywowała funkcja czytania smsów :) Nawet nie wiedziałem, że można coś takiego mieć w e60, działa to super.

 

Sam update softu w samochodzie nie wniósł absolutnie nic oprócz lżejszego portfela.

 

PS: Przy okazji spytam, ile Ci wychodzi spalanie w Twoim samochodzie? Ja jeżdżąc po Łodzi, w sumie najczęściej dość krókie odcinki mam cały czas 11-12 wg kompa. Nie żebym narzekał ale myślałem, że w 10 się zmieszczę przy delikatnej jeździe :)

Opublikowano

Spalanie ksztaltuje sie mniej wiecej tak:

 

- jazda codzienna, światła i korki to raczej trzeba liczyc te 11 litrow w duzym miescie typu Łódź czy Poznań,

 

- trasa ale dynamiczna to 7,5 litra,

 

- trasa ale jazda totalnie ekonomiczna to udalo mi sie zejść do 6l.

 

Pzdr !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.