Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikt nie oceni na odległość i bez sprawdzenia w jakim dokładnie stanie jest Twoja pompa. Nie interesowałem się zbytnio vp44, ale swego czasu było sporo o tym tematów i często pojawiały się informacje, że sterownik nie uszkadza się bez przyczyny mechanicznej.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Do tego co już było powiedziane wkleję film co po części sporo wyjaśnia.

Zaznaczam że nie mam nic wspólnego z reklamą.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

dobra jutro jade do magika od bmw pogadam z nim co i jak czy opłaca sie sam sterownik wymontowywać.

Pan z Omegi mowil ze i tak lepiej wymontowac samemy sterownik i wyslac do sprawdzenia poniewaz wszystkie bledy zapisane sa w nim mozna trafic sam problem z elektornika a wtedy zamykamy sie w paru stowkach nie trzeba wyciagac pompy. Doswiadczenie 6 lat z tym samochodem nauczylo mnie zeby zaczynac malych rzeczy ... na wydanie 2500> zawsze mam czas ;)

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano

Z tego co na początku pisałeś to by wyglądało że się zapowietrza więc z naprawą sterownika się nie spiesz , może wcześniej sprawdź to ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale sterownik jest ok, jak by się spalił to byś nie zapalił , zresztą na filmie widać że kąty wtrysku są, zmieniają się w zależności od zadanego przez sterownik silnika , jak dla mnie obudowa jest wytarta pompy vp44 , jak ja robiłem pompe vp44 to też w diagnozie miałem błąd kąta wtrysku tyle że u mnie spalił się sterownik i zgasł silnik podczas jazdy i już nie zapaliłem , regeneracja w Bosch obejmowała wymianę na nowy sterownik i korpus pompy , tyle żę u mnie wcześniej żadnych objawów nie było żadnego spadku mocy i trudności z zapalaniem nie było , samochód, silnik zgasł przy 3tys obr/min w trasie i koniec

więc w takim przypadku można sie pokusić o naprawę samego sterownika pompy ale to też tylko chwilowe ,

bez dokładnego badania na stole probierczym pompy nie sprawdzisz , oby nie było tak że dwa razy zapłacisz a i tak będziesz musiał pompę zrobić .

błąd kąta wtrysku może też pojawić się przy złym jej zamontowaniu , dlatego tak ważne aby to robiła osoba która się zna dlatego przy wyciąganiu należny zablokować pompę na początek tłoczenia, aby w tej samej pozycji zamontować w samochodzie .

chociaż ????

ale dzisiaj sobie filmów obejrzałem o pompie vp44 jak mi się kiedyś zepsuła to nic nie było ,

Opublikowano

Również Panowie robiłem pompę vp44 .

I kolegi przypadek jest podobny do mojego , pierwsze objawy pompy miałem na jakiś rok przed jej późniejszą regeneracja . W trasie po ponad 800 km jazdy , opadła z sil + siwy dym i błędy od sterownika . Ostygła + zalanie dobrego niemieckiego paliwa i przejechała jeszcze z 30 tys km ! Choć owszem każde zaparkowanie auta pod górkę oznaczalo meczarnie dla rozrusznika ( który w końcu padl ) ostatecznie auto zgaslo 200m od domu błąd 72 i juz nie odpalila .

 

Regenerowałem a właściwie kupiłem zregenerowaną na wymianę w Diesel Technika w Lublinie . Tani nie są , ale po rozmowie z nimi wiedziałem że znają sie na temacie . Dzwonić do Panów z allegro za 1700zl nie polecam bo bije od nich amatorką .

Do Panów od TC nie polecam , niestety nie szlo się dodzwonić przez 2 dni do gościa który sie tym zajmuje , sytuacje losowe i może mój pech .

Opublikowano

spoko

dzieki ze tak ciagniecie ten temat :)dzis samochód odpalił normalnie juz jest u speca czekam na diagnozę a odnosnie filmów z YT ktore wcześniej wrzucaliście.

Mialem przez chwile mysl zęby wymontować sam ten sterownik i podesłać do P H U omega bo widzę kolega ogarnia temat i przez telefon tez brzmi w miarę sensownie. Myślę tez, ze jeżeli tak by sie stalo ze to wina pompy to jestem za tym żeby ten sterownik wymontować i wysłać. No ale zobaczymy. Jeżeli jest tak jak mówisz z tym ze przejechałeś jeszcze 30tys tym samochodem to fajnie. U mnie juz rok temu mechanizator zauważył opiłki metalu w filtrze paliwa ja teraz tez parę nazbierałem ale czy to świadczy o zacierającym sie tłoczku? chyba nie

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano

narazie zostały wymienione zimmeringi/uszczelki w pompie i samochod odpala normalnie.

Nie jezdzilem nim jeszcze ale mechanik mówił ze czasami sa braki mocy i chce zebym go przepalil przez 30min gdzies na trasie zeby zobaczyc czy jakies błędy wypluwa

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano
dzieki pomocy kolegi yoshimura ktory naprowadzil mnie na przeczyszczenie czujnika doładowania w kolektorze auto odzyskało moc! także nie pompa nie wtrysk sterujacy byly winne ale po prostu uszczelki przy pompie oraz syf na czujniku. Mala rzecz a cieszy. :)
wczesniej >>>>kptmendoza<<<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.