Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy zegary rozszerzone w BMW F20 posiadaja rozne wersje w zaleznosci od wyposazenia auta z ktorego pochodza?

Oczywista rzecza jest ze inne sa w:

- wersjach benzynowych i diesel (zakres obrotomierza)

- zaleznie od linii (zwykle, Sport Line itp)

 

Czy sa jeszcze jakies wersje w zaleznosci od konkretnego wyposazenia np. jesli auto ma tempomat badz asystenta zmiany pasa, czy tez wszystkie potencjalne funkcje ktore moga byc w aucie sa domyslnie obslugiwane?

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
A chcesz założyć zegary rozszerzone ?

 

Byc moze - robie rozeznanie w sprawie retrofitu nawigacji, a przy Navi Professional wlasnie takie byly montowane seryjnie.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano

Ja mam zegary rozszerzone, ale chyba to jest jakiś standard.

 

Bo jak zaświecisz mocną latarką na nie, to po środku między zegarami widać kontrolki od aktywnego tempomatu (którego nie mam) i asystenta pasa ruchu (ponownie, którego nie mam).

 

Swoją drogą myślałem, że deska rozszerzona to tylko ten fragment pod obrotomierzem z wyswietlaczem LCD.

Opublikowano
Ja mam zegary rozszerzone, ale chyba to jest jakiś standard.

 

Bo jak zaświecisz mocną latarką na nie, to po środku między zegarami widać kontrolki od aktywnego tempomatu (którego nie mam) i asystenta pasa ruchu (ponownie, którego nie mam).

 

Swoją drogą myślałem, że deska rozszerzona to tylko ten fragment pod obrotomierzem z wyswietlaczem LCD.

 

Z tego co ustaliłem jak dotychczas (fora polskie i zagraniczne, YT itp.) to poza możliwymi różnicami o których pisałem wynikającymi z i) zakresów obrotomierza ii) innej kolorystyce z uwagi na linie np. Sport, iii) ew. dodatkowa podziałka z predkoscia w milach ze względu na rynek pochodzenia, różnic jeśli chodzi o funkcjonalność liczników nie ma wiec każdy licznik powinien obslugiwac wszystkie potencjalne funkcje.

Pzdr, MtothaJ
Opublikowano
Ja mam zegary rozszerzone, ale chyba to jest jakiś standard.

 

Bo jak zaświecisz mocną latarką na nie, to po środku między zegarami widać kontrolki od aktywnego tempomatu (którego nie mam) i asystenta pasa ruchu (ponownie, którego nie mam).

 

Swoją drogą myślałem, że deska rozszerzona to tylko ten fragment pod obrotomierzem z wyswietlaczem LCD.

 

Z tego co ustaliłem jak dotychczas (fora polskie i zagraniczne, YT itp.) to poza możliwymi różnicami o których pisałem wynikającymi z i) zakresów obrotomierza ii) innej kolorystyce z uwagi na linie np. Sport, iii) ew. dodatkowa podziałka z predkoscia w milach ze względu na rynek pochodzenia, różnic jeśli chodzi o funkcjonalność liczników nie ma wiec każdy licznik powinien obslugiwac wszystkie potencjalne funkcje.

 

To by się zgadzało. (również z ekonomicznego punktu widzenia producenta :) )

Opublikowano
Problem polega na tym aby twoje auto chciało rozmawiać z zegarami rozszerzonymi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.