Skocz do zawartości

Pisk przy ruszaniu BMW e39 520i


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najpierw zobacz czy pasek jest dobrze napięty. Może napinacz już słaby, albo pasek wyślizgany. A przewody pocą się bo uszczelka pod deklem puszcza i leci po zbiorniku pewnie.
Opublikowano
W końcu jest jakaś pomocna odpowiedz :wink: Na dniach zobaczę z tym alternatorem , hm czyli przewodów nie trzeba przeważnie zmieniać a zerknąć na tą uszczelkę ? W bmkach ponoć ten problem jest znany z poceniem się przewodów .
Opublikowano
Umyj zbiornik i umyj przewody. Pojeździj trochę. Jak tylko przewody spocone, to wiesz gdzie szukać. Jak cały zbiornik zasyfiony, to też już wiesz ;)
Opublikowano

Kumpel miał podobnie i winą był owinięty izolacją przewód podciśnienia .

Gwizdał sobie!

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Stawałem wczoraj na oględziny , to mechanik mówił że być może łożysko do wymiany

U niego też chcieli i wymienili łożyska .Alternator , rolka napinacza.

Nadal piszczało !

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
Mówisz że piszczało , czyli już nie piszczy , jaka była przyczyna ? Ponoć gdy naładuje się akumulator na maxa to wtedy można wykluczyć czy jest to problem z alternatorem czy nie .
Opublikowano
wymienili przewód który był owinięty izolacją ,taką ktoś wcześniej maniane odj....

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Gdzie znajdę ten przewód? heh, rozebrali mi alternator , wymienione 1 rolka ,łożyska, szczotki chyba z regulatorem napięcia ... hm pisk dalej jest . Wyniosło mnie ponad 4 stówki i zastanawiam się czy taniej nie było by znaleźć nowy alternator
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymieniałeś ten pasek?

 

U mnie piszczał, aż się zerwał ;)

 

Po wymianie odpowietrzanie, trochę płynu poleciało na pasek i nowy też mi piszczał.

Oddałem do mechanika, przy okazji wymiany rur pod kolektorem znowu wymieniony pasek, odpowietrzany już na uwaznie bez ulewania i nic nie piszczy.

 

Pdobno płyn chłodniczy na pasku to nic dobrego.

Opublikowano
Hm o pasku nic nie wspominali , przedzwonię jutro na warsztat i dopytam się , zazwyczaj na bieżąco informują co należny wymienić ale o pasku ani słowa . A z wieczorka już odebrałem auto , chłopy do domu się spieszyli to dałem z tym na spokój .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.