Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

 

jak odpowietrzyć pompę ABS w F30/F80? Czy potrzebne jest podpiecie kompa, czy jest na to jakis domowy patent? Mam kabel ENET, czy da radę? Jaki soft musze sciagnac i skad? Poradźcie coś bo odpowietrzalem juz 3 razy hamulce i trace sily :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tylko ista d rheingold da rade to zrobić , tylko nie wiem czy zezwoli na ENET , nie ma możliwości monitorowania napięcia, a do niektóych czynności

serwisowych rheingold wymaga podłączenia dodatkowego zasilacza i wtedy pozwoli zrobic to na ori głowicy ICOM

jak do 2014 roku to wystarczy ci 3.41

Ale to trochę więcej niż ABS to cały agregat DSC jak sobie wyobrażasz to zrobić bez komputera i to dokładnie według instrukcji , będzie wymagany

przyrząd do odpowietrzania .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hej,

 

Mam kabel ENET, czy da radę? Jaki soft musze sciagnac i skad?

Wszystko u ciebie będzie działać z twoim ENET, w funkcjach serwisowych jest to, czego potrzebujesz. Do wykonania tej procedury potrzebny ci będzie asystent

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko ista d rheingold da rade to zrobić

 

Jesteś pewien na 100 procent ?

timsky mam nadzieje że już umiesz czytać po polsku, nie jak przez kiedyś twierdziłeś tylko google tłumacz , chciał się dowiedzieć czym zrobić , wiec uzyskał odpowiedz, pewnie jest więcej narzędzi i programów diagnostycznych i co z tego ......

chyba żeby lepiej to zrobił ista d niż jakim innym programem , zawory trzeba otwierać w odpowiedniej kolejności , inaczej nie odpowietrzy się agregat

, z hamulcami to nie żarty, jak ktoś nie umie to lepiej zapłacić w serwisie . pęcherzyki powietrza w przewodach przy ostrym hamowaniu mogą kogoś wrzucić

pod nawet na pobocze lub pod drugi samochód ... :idea:

jak również wyraziłem możliwe że ista d nie pozwoli zrobić tego przez enet tylko icom ,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko ista d rheingold da rade to zrobić

 

Jesteś pewien na 100 procent ?

timsky mam nadzieje że już umiesz czytać po polsku, nie jak przez kiedyś twierdziłeś tylko google tłumacz , chciał się dowiedzieć czym zrobić , wiec uzyskał odpowiedz, pewnie jest więcej narzędzi i programów diagnostycznych i co z tego ......

chyba żeby lepiej to zrobił ista d niż jakim innym programem , zawory trzeba otwierać w odpowiedniej kolejności , inaczej nie odpowietrzy się agregat

, z hamulcami to nie żarty, jak ktoś nie umie to lepiej zapłacić w serwisie . pęcherzyki powietrza w przewodach przy ostrym hamowaniu mogą kogoś wrzucić

pod nawet na pobocze lub pod drugi samochód ... :idea:

jak również wyraziłem możliwe że ista d nie pozwoli zrobić tego przez enet tylko icom ,

 

Umiem czytać i to nawet rozumiem. A u ciebie z czytaniem nieszczęście okazuje się, gdyż mój nick napisany przez was z błędem, co z kolei oznacza brak szacunku do rozmówcy.

Odpowiedziałeś za mnie - z tej procedury radzą sobie prawie wszystkie skanery, dlatego nie warto zawyżać z tej sytuacji tragedię, że to będzie tylko ISTA D. W innych skanerach zarejestrowany identyczny algorytm procedury jak i w ISTA. Mając Ethernet cable na rękach tę procedurę łatwo produkować z pomocnikiem, i nie trzeba będzie żadnych auto serwisów.

jak również wyraziłem możliwe że ista d nie pozwoli zrobić tego przez enet tylko icom ,

Wyjaśnij nam wszystkim niż Icom różni się od Enet w procedurze usuwania powietrza z ABS ? Uważnie posłuchamy .

Dlatego , DIN76, poproszę komunikować się bez sarkazmu. A język polski pilnie uczę, Dlatego od czasu do czasu występują błędy w moim pisaniu. Nie widzę powodu do śmiechu. To wygląda na to, gdybyś przyjechał do Anglii nie znając języka angielskiego. Chcesz, żebym cię będę komentować w języku angielskim ?, uwierz mi u mnie to lepiej wychodzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szanowny panie Temsky, nie wiem gdzie tu pan widzi sarkazm , chyba nadwrażliwość emocjonalna, ooo :roll: , jest pan bardzo zdolnym człowiekiem

jeszcze pare tygodni temu napisałem panu żeby na polskim forum pisać po polsku , uzyskałem odpowiedz że niestety pan nie potrafi i korzysta z google tłumacz, a ja słyszałem że polski to jeden z najtrudniejszych języków :cool2:

ENET i ICOM w serii f to to samo połączenie dwie linie, transmisja i odbiór przez ethernet

ENET ma wykrywanie zapłonu ale niestety nie monitoruje napięcia tak jak ICOM na KL30

a to jest wymógł w nie których czynnościach diagnostycznych w ISTA rheingold , jak nie spotkałeś się to nie znasz dobrze rheingolda

jak mówię nie wiem jak jest przy odpowietrzaniu DSC w F80 M3 nawet nie siedziałem w M3 F80 , musisz robić na zapłonie aby uruchomić pompą i sterować zaworami agregatu DSC

dlatego ista ma zabezpieczenie aby w takich sytuacjach zadbać o dodatkowe źródło prądu, a ponieważ ENET i ediabas nie monitoruje napięcia na KL30

tylko wykrywa zapłon po CAN to nie zezwala na używanie innych interfejs ów jak tylko ICOM

ale może zezwoli w tym modelu niech sprawdzi .....

 

to nie pompowanie pedału hamulca nogą i wypuszczanie odpowietrznikiem przy kole , może z przewodów by można tak usunąć ale nie z agregatu

DSC ,jak mówiłem potrzebny przyrząd do odpowietrzania , a są rożnie, ciśnieniowe i podciśnieniowe pewnie że przydała by się druga osoba to chyba normalne , też przez wszystkie koła w odpowiedniej kolejności....

i już więcej nie mam nic do dodania, widzę Temsky że lubisz się popisywać..... ponieważ kiedyś Ci coś napisałem ....

Sory, może miałem dzisiaj zły dzień i stąd ta uszczypliwość....

skup się na problemie a jak myślisz jak kogoś stać na F80 (minimum 350 tys) to już chyba może sobie kupić dobry sprzęt, a nie kabelek za 50zł

ten samochód ma ponad 400KM więc hamulce to stawka życia i śmierci , ja bym wcześniej sprawdził serwis czy umieją naprawić coś w serii M a juz zabawa przy hamulcach w aucie o takiej mocy może się źle skończyć .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jest pan bardzo zdolnym człowiekiem

Tak jest, dzięki Bogu, nie jest głupi , umysł tęgi

a to jest wymógł w nie których czynnościach diagnostycznych w ISTA rheingold , jak nie spotkałeś się to nie znasz dobrze rheingolda

na przykład, gotowy wysłuchać zasadniczo

jak mówię nie wiem jak jest przy odpowietrzaniu DSC

tydzień temu produkowali procedurę na F10 z pomocą Ethernet (auto na zapłonie w podłączonym zasilaczem) - absolutnie żadnych problemów.

Jeszcze przepisywane nowych świec żarowych na F01 za pomocą ENET , i co , i wszystko jest dobrze.

Jeszcze zdradzę mały sekret, może nie na bieżąco, za pomocą Enet można programować sterowniki mimo, że nie kontroluje napięcia - NO I CO Z TEGO, nadal podłączenia zasilacza nieuchronnie. Tak oto, jeśli chodzi o programowaniu za pomocą ENETT, o funkcjach serwisowych, a nawet bardziej.

i już więcej nie mam nic do dodania, widzę Temsky że lubisz się popisywać..... ponieważ kiedyś Ci coś napisałem ....

skup się na problemie

po prostu patrzę na to realnie, a nie chcę wprowadzać ludzi w błąd, że tylko ISTA to zrobi. Spójrz w Launch, Autocom, KTS - wszystko jedno i to samo, algorytm ten sam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.