Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam pewien problem mianowicie co jakiś czas restartuje mi się w idrive data i czas dokładnie tak jak po rozlaczeniu aku. Ale w moim przypadku występuje to co któreś odpalenie. Auto odpala normalnie nie jęczy i nic z tych rzeczy. Trochę mnie to irytuje, że co drugi dzień musze ustawiać czas. Ktoś wie jaka to może być przyczyna ? Pozdrawiam
Opublikowano
Na 99% akumulator ,mam to samo jak temp. spada poniżej -5 to się zaczyna resetować godzina . Jedynie podładowywanie prostownikiem pomaga .Teraz jak temperatury są powyżej 0 to jest dobrze ale codziennie zegarek jest o minute do ryłu .
Opublikowano
W sumie też tak podejrzewałem tylko dziwi mnie ze przy od palaniu nie miałczy :) załóżmy że jest do wymiany to jeżeli wymienię go na inny o tych samych parametrach to nie ma potrzeby kodowania ?
Opublikowano
Juz ogarnełem temat. Ogolnie pod sprzętem wykazało ladowanie 14.70 i jakies za wysokie napiecia przy rozruchu. Wymieniłem akumulator o tych samych parametrach , zrobiłem kodowanie i w miedzy czasie jeszcze byla inforamcja, ze to pierwsze kodowanie aku :o . I na nowym ladowanie wrocilo do 14.30 , auto szybciej zapala no i mysle, ze bedzie po problemie. Dodatkowo data produkcji na aku byla 2006 czyli tak jak produkcja mojego auta. Zamykamy temat. Pozdrawiam
Opublikowano
Juz ogarnełem temat. Ogolnie pod sprzętem wykazało ladowanie 14.70 i jakies za wysokie napiecia przy rozruchu. Wymieniłem akumulator o tych samych parametrach , zrobiłem kodowanie i w miedzy czasie jeszcze byla inforamcja, ze to pierwsze kodowanie aku :o . I na nowym ladowanie wrocilo do 14.30 , auto szybciej zapala no i mysle, ze bedzie po problemie. Dodatkowo data produkcji na aku byla 2006 czyli tak jak produkcja mojego auta. Zamykamy temat. Pozdrawiam

 

Ta zmiana ladowania przed resetem i po resecie to chyba normalna sprawa, mialem dokladnie tak samo. Natomiast nie badalem napiecia rozuchowego, nie wiedzialem ze moze byc wyzsze, raczej spada gdzies do max 10V. Obserwowalem ladowanie akumulatora w ostatnim miesiacu i widze ze ogromny wplyw na napiecie ladowania ma temperatura otoczenia. Przy -10st wartosc jest zazwyczaj w okolicach 14.7-14.8 a przy obecnych +5st nie przekracza 14.4 nawet w trakcie jazdy oczywiscie po rozgrzaniu silnika. Nie wiem co, ale cos oprocz regulatora musi jeszcze sterowac napieciem ladowania.

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oporność przewodów, które w BMW są bardzo długie na drodze alternator - akumulator.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Chciałem wymienić na Boscha ale w ostatnim okresie mam większe przekonanie do Exide na podstawie sprzedaży w mojej pracy nie ma w ogole reklamacji w przeciwieństwie do Boscha.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.