Skocz do zawartości

Kupione 645Ci. Porady co gdzie i jak zadbać, UWAGI.


Dawid6

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Proszę o jakies dobre rady co do BMW 645ci manula 2004r.

Kupiłem go kilka miesięcy temu, nie jestem mechanikiem ale tez nie jestem osoba która

wie tyle o samochodach co to ze nie jeżdżą na wodę. Na co uważać, częste usterki tego silnika.

Wszystko co możecie mi powiedzieć/doradzić, poproszę o wypowiedz bede wdzięczny.

Pozdrawiam. :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy na co trafiles jak dbali poprzednicy ;) najczestsze bolaczki rurka plynu chlodniczego uszczelniacze cieknaca pompa vacum ;) po zakupie standardowy zestaw sewiece filtry dobry olej 2xodma wszystko wychodzi pod czas eksploatacji :wink: tez nie ma sie co martwic na zapas ciesz sie jazda a nie czekaj kiedy cos sie zepsuje :cool2:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy na co trafiles jak dbali poprzednicy ;) najczestsze bolaczki rurka plynu chlodniczego uszczelniacze cieknaca pompa vacum ;) po zakupie standardowy zestaw sewiece filtry dobry olej 2xodma wszystko wychodzi pod czas eksploatacji :wink: tez nie ma sie co martwic na zapas ciesz sie jazda a nie czekaj kiedy cos sie zepsuje :cool2:

 

Jaki olej (firma) 5w30 ? Jakiej firmy świece i jaka przerwa na nich ?

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olej polcam millers albo motul lub liqui moly swiece jest dobry gosc ktory sie tym specjalizuje tu masz namiar http://www.bmw-sport.pl/memberlist.php?mode=viewprofile&u=9335

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach