Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

auto stoi w Świdnicy: http://allegro.pl/bmw-5-e60-m-pakiet-2007-i5945820528.html

sprzedaje osoba prywatna, gość jeździ tym autem 4 lata. Auto sprawne, nie działa jedynie tempomat, malowany miała przedni zderzak, podobno auto najechało na wysoki krawężnik i zderzak się naderwał, pozostałe elementy w oryginale choć jak sprzedający sam przyznaje nie jest tego w 100% pewien, ważniejsze było dla niego aby auto było sprawne technicznie.

Na zdjęciach prezentuje się naprawdę ładnie, wstępnie nawet umówiłem się z nim na sobotę.

 

VIN: WBANU71080CT20972

 

Niestety nie znam się dobrze na autach więc proszę o waszą opinię nt. auta z ogłoszenia, może rzuci się coś wam oczy czego ja nie widzę na tych zdjęciach.

Z góry dziękuję

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze primo to nie jest 530i tylko 525i. Sprzedający oczywiście sprytnie ominął ten fakt w opisie, licząc, że się ktoś nabierze. Jak widać skutecznie. Do tego jest kłamczuszkiem bo moc wynosi 218KM w tym silniku a nie 231KM. Jak już na wstępie kłamie, to uważałbym z całą resztą.

 

Wnętrze nie jest oryginalne, bo powinna być półskóra. Ma też dołożoną nawigację. To akurat nie są wady, kupił golasa więc go doposażył.

 

No ten przód obejrzyj dokładnie, bo spasowywał go jakiś pijany mistrz. Nie wiem jak można dbać niby pedantycznie o auto a jeździć ze szparą jak koń między zderzakiem a maską. :duh: Gołym okiem widać, że coś było na przodzie robione. Pół biedy jak zderzak montowała jakaś kaleka. Gorzej jak auto jest po dzwonie i lepiej się tego spasować nie da. O dziwo linia zderzaka przy błotniku jest prawidłowa a lampy siedzą nisko tak jakby cały pas przedni był źle ustawiony w stosunku do maski i błotników.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Myślę że najlepszym komentarzem będą zdjęcia

 

23.11.07 - 5 km - przegląd przedsprzedażowy, koła zimowe

07.03.08 - 9685 km - szyba czołowa, uszczelki, elementy technologiczne, lampa przednia prawa

21.04.08 - 12 883 km - zmiana kół, wyważenie kół

23.09.08 - 27 809 km - wtryskiwacze kpl, diagnostyka i programowanie pojazdu

13.02.09 - 40 197 km - zestaw zegarów, klamka zewnętrzna lewa, wkładka zamka, obudowa deski rozdzielczej po stronie kierowcy, diagnostyka komputerowa pojazdu

15.09.09 - 60 127 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy, płyn do wspomagania, wycieraczki przód, uzupełnienie oświetlenia

13.11.09 - 65 060 km - szyba czołowa, uszczelki, elementy technologiczne

22.05.12 - 78 478 km - wtryskiwacz x 2, cewki zapłonowe kpl, diagnostyka i programowanie pojazdu, poprawienie mocowania klemy plus akumulatora

 

Ostatni szczyt z kluczyka - 79 601 km

 

 

http://www.bmw-check.com/foto/28012016/1.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/28012016/2.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/28012016/3.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/28012016/4.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/28012016/5.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/28012016/6.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/28012016/7.jpg

http://www.bmw-check.com/foto/28012016/8.jpg

 

 

Numer podwozia WBANU71080CT20972

Kod typu NU71

Typ 525I UL (EUR)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N53

Pojemność skokowa 3.00

Moc 160

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor ALPINWEISS 3 (300)

Tapicerka ST/LE FLASHLIGHT/SADDLE/ANTHRAZIT (GGAT)

Data prod. 2007-09-28

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S2NPA M LM R. DOPPELSPEICHE 135 M NOTLAUF Obr. BMW ze st. le. M podw. spr. 135

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4ATA INT.LEIST. SCHWARZ HOCHGLAENZEND Listwy wewn., wysoki połysk, czarne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
:mrgreen: Niezły przypadek. Nie dość, że wybebeszony na maksa, to jeszcze przód po dzwonie (albo pół auta) poskładany byle jak, dla picu na sprzedaż. Katastrofa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ta cała przygoda miała miejsce raczej zagranicą (zdjęcia z 2010 roku) bo ubezpieczenie OC miała dopiero od 2011:

 

SAMOCHÓD OSOBOWY DSW23362 Inne TU 2011-08 2012-08

SAMOCHÓD OSOBOWY DSW23362 Inne TU 2012-08 2013-08

SAMOCHÓD OSOBOWY DSW23362 Inne TU 2013-08 2014-08

SAMOCHÓD OSOBOWY DSW23362 Inne TU 2014-08 2015-08

SAMOCHÓD OSOBOWY DSW23362 Inne TU 2015-08 2016-08

 

Dwie szkody z AC ale później i niewielkie:

1 AC 2011-11-04 Inne TU DSW23362 2 500.00 PLN

2 AC 2015-02-25 Inne TU DSW23362 6 958.60 PLN

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobrze mieć DRAYa po swojej stronie :wink:

Sam już nie wiem co jest lepsze - niewiedza - czy szukanie auta po kilka, kilkanaście miesięcy.

Opublikowano

Dziękuję Wam za opinie, szczególne podziękowania dla Dray!

Po tego typu historiach sprawdzanie BMW : http://www.bmw-check.com/ przed zakupem powinno być obowiązkowe!

Wygląda na to że muszę odwołać sobotnie spotkanie, bo przyznam że planowałem ją kupić....na zdjęciach jest cała więc czujnik lakieru nie wykazał by zbyt wiele, auto pewnie jeździ, pali na dotyk, sprzedający mówił że geometria jest jak w nowym aucie, jak znam życie na stacji czy w aso nic szczególnego by mi nie powiedzieli, na pewno nie tylko co się od was dowiedziałem!....po prostu nie brałem pod uwagę takiego zdarzenia, choć ten nie działający tempomat bardzo mnie zastanawiał, przecież tempomaty nie psują się bez powodu....ech i tak to się kupuje auta w Polsce, nie sprawdzi się dobrze a później się narzeka że niby taka dobra marka a sypie się częściej niż Megane czy 306....

Jeszcze raz wam dziękuję :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ASO i serwisy też są dobre... Pojechałem kiedyś sprawdzić w ASO auto akurat znajomego, w którym wiedziałem że było po solidnym dzwonie, takim że maglownica pękła w połowie, ale zespawał ją dobry magik. Według ASO auto było w porządku. :mrgreen:
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pracownik ASO tylko auto sprawdzał, nie było zlecenia robienia czegokolwiek. :)
3A0jS9b.png
Opublikowano
Dobrze mieć DRAYa po swojej stronie :wink:

Sam już nie wiem co jest lepsze - niewiedza - czy szukanie auta po kilka, kilkanaście miesięcy.

 

Albo wyjazd do Niemiec... Ja szukałem ponad 3 miechy a i tak nie kupiłem idealnego auta, ale na tle szrotów które oglądałem to super stan...

Opublikowano

 

 

 

http://www.bmw-check.com/foto/28012016/5.jpg

 

Dostałem tajną informację, że każde BMW w fabryce wygląda podobnie dlatego akurat o to nie ma się co martwić :).

 

Na dowód zdjęcie:

 

http://i.imgur.com/GgxNaxf.jpg

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opcje są dwie: albo to była wersja do samodzielnego montażu albo wczesna beta :norty:

 

Ale w sumie dobrze, że z tego białego nie wyszła im wersja pomarańczowa. :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Albo wyjazd do Niemiec... Ja szukałem ponad 3 miechy a i tak nie kupiłem idealnego auta, ale na tle szrotów które oglądałem to super stan...
Poniekąd masz rację. Obecną sztuke kupiłem w DE i jestem ogólnie zadowolony. Pomału szukam następczyni e46 i wierz mi, że jeżeli nie kupisz od Niemca spod domu i nie spiszesz z nim umowy to na różne cuda można trafić.
Opublikowano
Ktos jest w stanie powiedziec co tam sie wydarzylo? Powodz? Rozkladajace sie zwloki?

 

Potrzebowali części do przekladki z anglika. Hamerykanie też zauważyli, że w UK auta są tanie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Już nie wymyślajcie cudów. To jest auto europejskie. Samochód jest po dzwonie z przodu więc i tak deska była wywalona. Rozebrali ją żeby nie było widać wywalonych poduszek. Szyba jest wklejona nowa. Miało wyglądać na auto rozkradzione a nie po wypadku. Taka jest moja teoria.
Opublikowano

A ja myślę że sprzedający wszystko wie i należy mu się pstryczek w nos :)

 

Swoją drogą gdybym wydał 60tys na auta i dowiedział bym się o stanie o jakim tu piszecie to chyba bym się pochlastał

Opublikowano
W sumie racja robimy zamieszanie, a facetowi zwyczajnie pod deskę wpadło "pićdziesiont" groszy.
Opublikowano

Panowie, wszystko fajnie, mogli deskę wyjąć z okazji dzwona, ale po kiego grzyba urywać klamkę, a do tego jeszcze wybebeszać w środku wszystko, łącznie z centralnym tunelem, podłokietnikiem, boczkami drzwi, osłonami słupków, fotelami, itd.??!

No i zderzak tylny, tak jak i przedni, pomalowany został sprejem!! Nawet światełka odblaskowe są zamalowane! To jakiś przeszczep totalny jest... :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, wszystko fajnie, mogli deskę wyjąć z okazji dzwona, ale po kiego grzyba urywać klamkę, a do tego jeszcze wybebeszać w środku wszystko, łącznie z centralnym tunelem, podłokietnikiem, boczkami drzwi, osłonami słupków, fotelami, itd.??!

No i zderzak tylny, tak jak i przedni, pomalowany został sprejem!! Nawet światełka odblaskowe są zamalowane! To jakiś przeszczep totalny jest... :duh:

Powodów może być tysiąc: powódź, spalony środek, trup w bagażniku, etc. etc. Było o co walczyć bo samochód pewnie kupiony za grosze (foty zwłok BMW z 2010 r.), a wtedy cena rynkowa oscylowała pewnie ok. 200 tyś.

Sam znam speców którzy ściągają z USA fury, 2-3 letnie tam spalone lub zalane, a w PL pojawiają się jako nówki sztuki. Zarobek na 2 letniej audi A8 model D4 to 20-30 tyś euro.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zarobek na 2 letniej audi A8 model D4 to 20-30 tyś euro.

 

Aż w takie bajki to nie wierz. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.