Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

auto stoi w Świdnicy: http://allegro.pl/bmw-5-e60-m-pakiet-2007-i5945820528.html

sprzedaje osoba prywatna, gość jeździ tym autem 4 lata. Auto sprawne, nie działa jedynie tempomat, malowany miała przedni zderzak, podobno auto najechało na wysoki krawężnik i zderzak się naderwał, pozostałe elementy w oryginale choć jak sprzedający sam przyznaje nie jest tego w 100% pewien, ważniejsze było dla niego aby auto było sprawne technicznie.

Na zdjęciach prezentuje się naprawdę ładnie, wstępnie nawet umówiłem się z nim na sobotę.

VIN: WBANU71080CT20972

Niestety nie znam się dobrze na autach więc proszę o waszą opinię nt. auta z ogłoszenia, może rzuci się coś wam oczy czego ja nie widzę na tych zdjęciach.

Z góry dziękuję

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze primo to nie jest 530i tylko 525i. Sprzedający oczywiście sprytnie ominął ten fakt w opisie, licząc, że się ktoś nabierze. Jak widać skutecznie. Do tego jest kłamczuszkiem bo moc wynosi 218KM w tym silniku a nie 231KM. Jak już na wstępie kłamie, to uważałbym z całą resztą.

Wnętrze nie jest oryginalne, bo powinna być półskóra. Ma też dołożoną nawigację. To akurat nie są wady, kupił golasa więc go doposażył.

No ten przód obejrzyj dokładnie, bo spasowywał go jakiś pijany mistrz. Nie wiem jak można dbać niby pedantycznie o auto a jeździć ze szparą jak koń między zderzakiem a maską. :duh: Gołym okiem widać, że coś było na przodzie robione. Pół biedy jak zderzak montowała jakaś kaleka. Gorzej jak auto jest po dzwonie i lepiej się tego spasować nie da. O dziwo linia zderzaka przy błotniku jest prawidłowa a lampy siedzą nisko tak jakby cały pas przedni był źle ustawiony w stosunku do maski i błotników.

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Myślę że najlepszym komentarzem będą zdjęcia

23.11.07 - 5 km - przegląd przedsprzedażowy, koła zimowe

07.03.08 - 9685 km - szyba czołowa, uszczelki, elementy technologiczne, lampa przednia prawa