Skocz do zawartości

e46 M52tu dziwne wskazania poziomu oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
U mnie po spuszczeniu oleju trwało to około 10 minut, mechanik zakręcił korek spustowy. Zaczęliśmy grzebać przy zawieszeniu aby dostać się do miski i po około dwóch godzinach, odkręcił korek i spuścił ponad pół litra. Spuszczenie prawie całego oleju trwa bardzo bardzo długo a i tak jakaś część pozostanie. Natomiast nie pozostanie jej na tyle dużo jak w moim przypadku aby zmienić barwę oleju po paru km. Więc jak masz kanał, wstaw auto, zrób płukankę a następnie zostaw je na parę godzin. W ten o to sposób spuścisz na tyle oleju, że wlejesz te 6.2-3 litra.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

jeśli ludzie wlewają 5,8 i mają max to mają na bank zły bagnet i nawet nie są tego świadomi ... bo też się takich wątków naczytałem na necie milion i w pewnym momencie myślałem, że może

się tak zdarzyć, że komuś zostaje w silniku dużo oleju, ale okazało się to nie prawdą . wiadomo też , że 6,5 nigdy nie wejdzie ( tzn. wejdzie ale ponad stan )

Opublikowano
a więc jaki zalecasz złoty środek na to? Ja mam zalane 6l i mam juz ponad stan na zimnym.. dopiero po rozgrzaniu i kontroli 5 min po zgaszeniu jest jako tako prawidłowo czyli na max
Opublikowano
Sprawdza się na ciepłym. Jak masz zużyte uszczelnienia zaworowe lub uszkodzona podstawę filtra to olej będzie uciekał do miski i na zimnym będziesz miał ponad max chociaż poziom jest max lub trochę poniżej max
Opublikowano
Miedzy maxem na zimnym a maxem na cieplym jest mniej wiecej 1 mm roznicy..ale jednak jest dlatego o tym wspomniałem..nie wiem czy ma to coś do rzeczy. A co do uszczelnień zaworowych na bank są zdrowe.. auto nie pobiera ani grama oleju, nie pusci najmniejszego dymka nawet przy maksymalnym obciążeniu.. ja sie chciałem dowiedzieć czy jest jakiś złoty środek na te wskazania oleju?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jak dla mnie złotym środkiem jest posiadanie dobrego bagnetu i sprawdzanie poziomu na płaskim podłożu, około 5 minut po zgaszeniu w pełni nagrzanego silnika . Reszta to tylko gdybanie, a może mam za dużo, a może nie mam, a może dobry bagnet a może zły. wyżej w poście masz dokładnie opisane jaki ma być ten odpowiedni bagnet . ma być na tym dobrym pod maximum . i tyle. bagnet pewnie znajdzie się na szrocie albo allegro jeśli komuś szkoda hajsu .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.