Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podłączenie jest proste, po prostu wpinasz się w kable które idą do gniazdka w podłokietniku. Podobno da się dobrać też odpowiednie molexy żeby to spiąć bez cięcia kabli ale odpuściłem. Sama tylna ściana podłokietnika trzyma się na dwóch zatrzaskach u dołu i dwóch od góry z których wysuwa się sama jak się odepnie dolne.
3A0jS9b.png
  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Pod jakim hasłem znajdę tą tylną ściankę na allegro ? Szukam od 30 minut i za cholere nie mogę znaleźć.
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo ich mało jest, trzeba szukać po osłona konsoli tylnej albo numerach.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pod jakim hasłem znajdę tą tylną ściankę na allegro ? Szukam od 30 minut i za cholere nie mogę znaleźć.
Podłokietnik, tunel, kratka nawiewu. Częściej łatwiej znaleźć cały tunel.
Opublikowano
Szkoda że nie ma żadnej wersji z gniazdkami 12V, ten schowek do szczęścia mi nie jest potrzebny :P
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od momentu kupna auta wiedziałem że będę musiał coś zrobić z listwami w środku. Chyba wszyscy się zgodzą że listwy ze szczotkowanego aluminium się niszczą - rysy, wgniecenia od klamr pasów itd. Moje też już wyglądały kiepsko, regenerować się tych listw praktycznie nie da (łatwiej kupić). Poza tym takie wykończenie średnio mi się podoba, choć wiem że była taka moda i 10 lat temu było ono na czasie.

 

Sposobów na zmianę jest parę - lakierowanie, nałożenie hydrografiki, tapicerowanie, oklejenie, kupienie innych listw. Dwie pierwsze metody niewiele pomogłyby na skazy i nierówności listw które mogłyby być jeszcze bardziej widoczne, a do tego nie zmieniłyby za wiele nieprzyjemnego zimnego w dotyku aluminium. Tapicerowanie jest super ale zdecydowałem zostawić je na kiedy indziej. Listw które by mnie interesowały niestety nie mogłem znaleźć. Pozostała najbardziej popularna metoda - oklejenie. Głębszy research, zdecydowałem się na folię o wyglądzie carbon, konkretnie 3M czarny carbon CA421. Ponieważ nie mam jakiegoś doświadczenia w oklejaniu kupiłem folię z zapasem - 122x100cm. Koszt to 200 zł. Wiedziałem że czarny carbon w połączeniu z czarną tapicerką zginie i całe wnętrze będzie trochę nudne. U Doradcy wypatrzyłem bardzo fajny pomysł z bizą która bardzo ładnie pasuje do całości.

 

Przed:

http://i.imgur.com/k637Tc8.jpg

http://i.imgur.com/cFdyAds.jpg

 

Po nałożeniu listw oklejonych carbonem:

http://i.imgur.com/X2899TL.jpg

http://i.imgur.com/aaByKnE.jpg

 

Po dołożeniu bizy:

http://i.imgur.com/SP53RD0.jpg

http://i.imgur.com/L9cEO3J.jpg

http://i.imgur.com/K74oQ0V.jpg

 

Porównanie:

http://i.imgur.com/dPvWAf0.jpg

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szukaj na allegro biza kaletnicza. :)

 

Kombinowałem z różnymi zakończeniami i takie na mój gust wyglądało najlepiej. Z każdej strony końcówki są odpowiednio podocinane i wpuszczone w tapicerkę tak że ich nie widać i zakończenie jest łagodne. Fakt że po obu stronach deski to wpuszczenie wyszło chyba najmniej ciekawie, ale tam akurat jest ono najmniej widoczne w trakcie użytkowania. Pojeżdżę trochę i zobaczę jak to się sprawuje.

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Blendę kupiłem, fabrycznie chyba żadne E90 z taką nie wyjechało...

 

Biza na razie jest tylko wciśnięta, trzyma się mocno. Jeżeli gdzieś może być z nią problem to tylko na krótkich odcinkach między załamaniami, ale to się okaże.

3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Listwy wyglądają super :cool2: . Bez bizy byłoby smutnawo w środku. Jak miałem E90 to miałem "fortepianino" black po chyba pół roku jeżdzenia z alu listwami .Do tego jeszcze doszła cała fortepianowa gałka zmiany biegów z mieszkiem - wyszło cool. W obecnnym aucie alu z niebieskim wykończeniem pasuje do reszty w moim konfigu :D

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki, a wrzucisz zdjęcia swojej w środku, oczywiście w Twoim temacie?

 

Zastanawiałem się nad Piano Black naprawdę mocno. Ale mimo wszystko "carbonowe" są łatwiejsze w utrzymaniu, nie widać na nich tyle co na połysku. Jeżeli chodzi o jakieś "modzenie" to środek w zasadzie już chyba tak zostanie, czyli:

 

-nakładki Performance na pedały,

-blenda z X1,

-folia carbon na listwy+biza.

 

Do tego będę robił małą renowację skóry fotela kierowcy, bo boczek się trochę wytarł. Ewentualnie jeszcze zastanowię się nad zmianą przełączników i pokręteł na LCI.

3A0jS9b.png
Opublikowano

Bardzo fajnie to wygląda! Kolejna rzecz, którą gdzieś pod patrzyłem i będę chciał zrobić u siebie ;)

Ciekawe jak by wyglądała taka pomarańczowa biza, pasowałoby pod kolor podświetlenia deski, radia itd. No i jakoś podoba mi się ten kolor :D

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Warto spróbować, ja akurat jestem fanem niebieskiego. Koszty samej bizy groszowe.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trochę trzeba nad tym posiedzieć i potrenować, później idzie sprawnie. Myślę że gdyby się spiąć to średnio godzina na element wystarcza dla kogoś bez doświadczenia. Potrzebna mocna suszarka i jakiś odtłuszczacz.
3A0jS9b.png
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ha. Mam identyczny samochód.

Jak go kupowałem nie miał m-pakietu. Teraz wygląda tak:

 

Możesz zobaczyć jak wyglądają progi pomalowane ala performance (moje są polakierowane, to nie naklejka)

Jak wygląda czarna nerka (wg mnie pasuje)

Jak wygląda czarna koncówka ULTER (wg mnie całkiem, całkiem)

 

http://s24.postimg.org/wgi3pn9at/image.jpg

http://s24.postimg.org/r8x0l6sph/image.jpg

http://s24.postimg.org/m55qwzhlh/image.jpg

http://s24.postimg.org/yauy7dwb9/image.jpg

 

zajebista beta :)

Mam te same felgi i równiez ciemniejsze lampy, dyfuzorek tylko karbonowy :8)

Zastanawiam się właśnie jak czarne nerki by u mnie wyglądały. Twoje to jakiś zamiennik?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Autu poświęciłem parędziesiąt godzin ostatnio ale nie ma czasu tego wszystkiego opisać a tym bardziej zrobić fotek...

 

Na lato powróciły fabrycznie założone felgi styling 193, na tył dystanse po 11mm na stronę. Nowe opony Bridgestone Potenza Run Flat w rozmiarach fabrycznych. Nota bene ostatnio odczułem pozytywy opon Run Flat, jeszcze w zimowym komplecie wszedł mi w oponę jakiś zadzior i spokojnie można było autem jeździć mimo ciśnienia poniżej 1 bara. W przypadku jazdy z małym dzieckiem czy w ogóle na co dzień niezastąpiona sprawa i mimo wysokiego kosztu takich opon biorę w ciemno.

 

Środek został wysprzątany i wymyty, zostało mi tylko wypranie podsufitki ale ponieważ nie jest bardzo brudna to na razie to zostawiłem.

 

Ponadto w skrzyni i w dyfrze wymieniłem olej na FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W80. W skrzyni olej był oczywiście trochę ciemniejszy, za to w dyfrze był praktycznie tego samego koloru co nowy. Skrzynia chodzi trochę ciszej ale bez jakichś dużych różnic. Robota prosta.

 

Z grubszych zmian zamontowałem wypiaskowane i pomalowane na kolor RAL 5002 zaciski od 335. Dostałem też "gratis" tarcze i klocki, komplet ATE lekko używane i nie zawahałem się ich użyć. Oczywiście obawiałem się czy nie będzie to jakiś trefny komplet i czy nie będzie bicia, dlatego tarcze od razu przetoczyłem. Przy okazji zmieniłem też płyn hamulcowy na ATE do aut z ESP.

 

Zmiana wizualna na duży plus, przy felgach 18 cali takie hamulce wyglądają o wiele lepiej zwłaszcza na tyle. Same tarcze i klocki są w porządku, nic nie bije nic nie obciera nic nie piszczy. Zmiana w jeździe i hamowaniu na baaardzo duży plus, dużo jeżdżę po autostradzie i o ile hamulce z 2.0d dawały sobie radę to teraz nie muszę deptać pedału hamulca jak w przysłowiowym Ursusie, w większości przypadków wystarczy lekkie hamowanie. Poza tym komfort psychiczny że "jest zapas" jest nieoceniony. A do tego pewnie raz czy dwa na sezon będę miał do podpięcia przyczepę więc większe hamulce pomogą.

3A0jS9b.png
Opublikowano

nie rozumie dlaczego przegapilem ten watek wczesniej bo samochod mi sie starsznie podoba, przed liftowy E91 pierwsza klasa, kolor jest strasznie fajny, tak jak zazwyczaj nie jestem przekonany do niebieskich samochod to ten kolor na tym aucie mi sie podoba. :cool2:

 

Dbasz lepiej o samochod niz ja czyli jestes trzeca osoba na forum ktora dba lepiej niz ja musze to poprawic :cry2:

 

jedyny minus dla mnie to folia na listwach (mialem 4 miesiace to samo a wiec nie mowie bez odniesienia.) jak widze jakie masz umiejetnosci manualne to zamiast folii lepiej sie wysilic na mate weglowa jak w temacie ponizej bo efekt jest niesamowity. :

 

viewtopic.php?f=15&t=277529

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.