Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Taniej i praktyczniej wyjdzie jak wymienisz same żarówki rurkowe na ledowe. Dostaniesz odpowiedniej długości, can-bus i świeci nie za jasno nie za ciemno, w sam raz. :cool2:
Opublikowano
Ja mam u siebie założone te Ledy świecą super , nie ma porownania do rurkowych ledow. :cool2:
Opublikowano
Czy przy teście żarówek te lampki nie mrugają? Komputer nie wywala błędu o przepalonej żarówce?
Opublikowano
Zauważyłem, że każda żarówka, czy lampa ledowa nawet ta z can-bus, podczas testu zamruga. Ale błędu nie wywali, ze względu na zastosowany rezystor symulujący opór, jaki stawia włókno zwykłej żarówki.
Opublikowano
Czy przy teście żarówek te lampki nie mrugają? Komputer nie wywala błędu o przepalonej żarówce?

 

Hej FuXX,

 

Masz na myśli moment włączenia zapłonu ?

Opublikowano
Ja mam u siebie założone te Ledy świecą super , nie ma porownania do rurkowych ledow. :cool2:

 

Hej! A nie świecą za jasno ? Widziałem niedawno X`a, który świecił z tyłu jak ciężarkówka :/

Opublikowano
No i tu jest właśnie pies pogrzebany. Jeżeli chcesz mieć ostre światło " jak ciężarówka" to gotowe podświetlenie. a jak chcesz mieć delikatne podświetlenie to rurkowe. Wieczorem dam fotę jak to wygląda na rurce ledowej.
Opublikowano
Miałem te gotowe w e53 i krzywdy nie było,nie raziły za bardzo. Na pewno były mocniejsze od tradycyjnych żarówek ale było wiadomo, gdzie przód gdzie tył :D
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A jakiej długości mają być te żarówki? Jest gdzieś wykaz jakie mają być żarówki w kabinie, żeby wymienić wszystkie na ledowe?
Opublikowano

Hej,

 

A jakiej długości mają być te żarówki? Jest gdzieś wykaz jakie mają być żarówki w kabinie, żeby wymienić wszystkie na ledowe?

 

Tak, na allegro znajdziesz sety. Są też dostępne w ASO, ale koszt 500+

 

Pzdr

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie niestety lipa, nie chciałem zamawiać tych lampek z allegro/aliexpress bo chyba świecą za mocno. Zamówiłem orginalne BMW od 320 LCI do swojej pre LCI, ale nie pasuje wtyczka a gdy podłączam je na krótko to wywala błąd spalonej żarówki :( Da się coś z tym zrobić czy odsyłać te ori i brać kaszanę od chinoli?
Opublikowano

Odeślij :wink: I to że coś jest z chin nie oznacza że jest złe , każdy produkt niezależnie od tego gdzie jest produkowany musi spełniać określone standardy :wink: :wink: :wink:

 

Mi właśnie przyszły lampki , ogarnę się i idę do garażu założyć i wrzucę parę fotek jak to świeci w porównaniu z seryjną lampką itp.itd.

Opublikowano
Nie chodziło mi o to że chińskie = gorsze. W tych na allegro jest chyba za dużo diód led. W ori są po 2 sztuki na lampkę. I na tych z allegro widać dwa rodzaje wtyczki do podłączenia. Chińska myśl techniczna vs. Inżynieria niemiecka :D
Opublikowano

Witajcie,

 

Zrobiłem kilka prób i w końcu osiągnąłem efekt docelowy - poniżej krótka historia:

 

1) Kupiłem na allegro chińczyka:

 

http://allegro.pl/podswietlenie-led-tablicy-bmw-5-e61-x5-e70-x6-e71-i5290198427.html

 

Po pierwszej próbie montażu, podczas wkładania oprawek wyskoczyły i "uciekły" gdzieś do klapy zapinki metalowe :/

Po podłączeniu do zasilania, diody wyraźnie mrugały oraz wystąpił efekt "żyrandola" - świeciło wszędzie.

 

2) Za przykładem kolegi jerzy.h69 zakupiłem żarówki LED C5W canbus free:

 

http://allegro.pl/canbus-zarowka-4-led-c5w-can-bus-rurka-36-mm-i5358452546.html

 

http://i.imgur.com/Pxflzj5.png

 

Pojawiły się dwa problemy:

 

- barwa światła xenon: zbyt niebieskie

- żarówki mają tendencję do obracania się pomimo, że prawa część pokrywy powinna opierać się o część radiatora.

 

3) Odwiedziłem ASO. Okazało się, że do modelu E70 LCI pasuje oprawka od F15 tylko są dwa problemy:

 

- inne złączę

- brak sztucznego obciążenia

 

Wykonałem następujące kroki:

 

a) kupiłem dwie oprawki od F15:

 

http://i.imgur.com/XsE25s6.png

 

b) kupiłem dwa kity ze złączkami do oprawki F15

 

c) Z chińskich oprawek wyciąłem gniazda z wersji E70

 

d) Zrobiłem przejściówkę:

 

http://i.imgur.com/nCNOMa6.png

 

e) Zakupiłem rezystor z radiatorem o mocy znamionowej 3,2W (50 ohm) (odpowiednik dla żarówki C5W):

 

http://i.imgur.com/CsNQTOV.png

 

 

f) Podłączyłem opornik do jednej złączki równolegle (wystarczy jeden opornik, żarówki są podłączone do wiązki równolegle, błąd wyskakuje dopiero przy przerwaniu obwodu tj. przepaleniu dwóch żarówek)

 

g) Przykleiłem rezytor do blachy w środku (jest z tyłu płaski profil) za pomocą kleju termoprzewodzącego AG-10

 

 

Finalnie, efekt poniżej:

 

http://i.imgur.com/ECdQrF2.jpg

 

Oryginalne ledy świecą ciepłym kolorem (tak jak ringi z przodu oraz podświetlenie klamek).

 

Pzdr,

 

Filut

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.