Skocz do zawartości

Wyciek płynu chłodniczego, puszczają węże E46 318i


WJKCK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Wczoraj pokazała mi się kontrolka od płynu chłodniczego.

Obawiałem się, że powtórzyła się sytuacja z przed świąt, gdzie rozerwało całego węża (tego od termostatu do chłodnicy) przyczyną tego zajścia był nieszczelny czujnik temperatury (mocowany w wężu).

 

Rano w świetle dziennym zobaczyłem, że spora część silnika jest w płynie chłodzącym. Wyciek z wymienianego węża na łączeniu z termostatem i obawiam się że górny wąż też puścił tak jakby w układzie zrobiło się bardzo duże ciśnienie. Wąż i czujnik wymieniony na OE. Od tamtej pory cisza i spokój. Węże nie puchły wycieków brak. Jedyne co to strumień przelewowy nie był za mocny.

 

Co mogło być przyczyną zwiększonego ciśnienia?

Korek wymieniałem i zbiorniczek także to jest ok,

po ostatniej wymianie sprawdzałem szczelność i też wszystko było ok.

 

Proszę o pomoc, pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po osadzeniu węży wycieków brak, auto stało z godzinę na odpalonym silniku i nic.

Stwierdziłem, że czas na próbę pod obciążeniem.

Po krótkim dystansie pojawił się dymek z pod maski, okazało się, że to nie duże ciśnienie, a pompa wody, która rzuca płynem na wszystkie strony.

Pompa już w domu, czeka do jutra na instalacje ;)

AdrianK17 dzięki za reakcje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.