Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

 

Chciałbym się dowiedzieć jednej rzeczy. Zakupiłem autko przy przebiegu 156 tys. km. Po około 10 tys. zaczęło dawać się we znaki jakby łożysko oporowe (podczas wciskania sprzęgła terkoczenie i chrobotanie). Nie czekając kupiłem od razu komplet sprzęgło luk + dwumasa luk oraz łożysko. Wszystko wymienione (okazało się, że łożysko było dobre, a winna była dwumasa, która była w tragicznym stanie). Od razu wymieniłem olej w skrzynii biegów i uszczelkę od wybieraka bo coś tam ciekło.

DO SEDNA:

po około 30tys. km od wymiany zacząłem słyszeć na biegu jałowym takie cykanie w okolicy skrzyni biegów/dwumasy. Auto trzęsie budą przy gaszeniu. Czyżby znów mnie czekała jej wymiana? Tak krótko mogłaby wytrzymać? Dodam, że nie wymieniałem docisku podczas wymiany dwumasy, ale to chyba nie miałoby takiego znaczenia?

Opublikowano

dwumasa padla a nastepnym razem kup nowy tlumik drgan jak bedziesz wymienial dmuwas.

taka slaba teraz tego jakosc LUKa...

mozesz na gwarancje tego dwumasa reklamowac jak daty sie mieszcza.

MADE IN PRL
Opublikowano

silnik m47 163km

 

Dziwne, że padła dwumasa skoro dbam cały czas o to żeby nie dostawała po dupie. Może coś mi źle założyli? Nie wiem czy wycentrowali to dobrze bo nie mieli dobrego sprzętu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.