Skocz do zawartości

BMW e46 1.8 B+G Pomocy Plyn z Chlodnicy W zbiorniku oleju!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie co robic .Jechalem spokojnie z miasta i pod domem zapaliła mi się kontrolka od plynu chłodnicy ,wjechalem do podwórko zgsilem temperature mial 90 nic sie nie przegrzał. Poczekalem jak ostygnie i szukalem wycieku płynu.Otwieram korek od płynu chłodnicy i słysze tylko plum plum plum zassało zeszte plynu a wycieku zero. Otwieram bagnet ,żeby sprawdzić stan oleju a tu niespodziana z bagnetu aż się wylewa wiec plyn polecial wlasnie tam i teraz pytanie do was, Co teraz z tym fantem zrobic ?Pewnie uszczelka pod glowica ,ale poczekam za waszymi podpowiedziami .

BMW e46 1999r 1.8 Benzyna + gaz gaz mam od 4 miesiecy.

Opublikowano
uszczelka, dla pewności odpal i zobacz czy dymi na biało... Na pewno USZCZELKA.

Jest:e36 kupeta 2.5; e70 3.0 sd

Prawo jazdy & POLON.. BMW :D

Diagnostyka BMW od 1988r. do 2019r.. i rolowanie nadkoli // pisać PW

Opublikowano

Witam,

 

Jak zapalisz to węże nie są przypadkiem twarde jak chwilę pochodzi?

Są dwie opcje albo głowica pękła albo uszczelka pod głowica ( ja miałem taką sytuację).

 

Napisz jak z wężami? A wcześniej nie ubywało Ci płynu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja to sobie tłumacze tak, że termostat nie domyka się do końca, jest większy pęd i chłodzi wszystko za bardzo.
Opublikowano
Węże nie są twarde a płynu jak dolewam to po odpaleniu 2 minuty i nie ma .wcześniej płynu nie brakowało.wycieków nie widać.
Opublikowano
Przez termostat nie będziesz miał płynu w oleju jak w temacie. Wg mnie szukał bym nieszczelności przy głowicy. Wykręć świece i sprawdź w jaki są stanie jak masz endoskop można luknąć na tłoki czy nie ma przypadkiem płynu na nich.
Opublikowano
mogła ci uszczelka pod głowica walnac tylko obok kanału olejowego lub głowica innej teori nie moze byc jesli masz płyn w oleju
Opublikowano
Nie ma się nad czym zastanawiać. Tak czy inaczej głowice trzeba demontować i oddać do sprawdzenia...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mechanik zaczyna rozbierać auto. Przypomniało mi się wcześniej samochód dwa razy odpalił mi wcześniej i mial falowane obroty od 800 do 2500 oborów i po dostaniu wody chłodniczej do oleju silnik nierówno pracuje tak samo po wyjeciu bagnetu tak jak by zasysał powietrze . Byłem chwile u mechanika dziś i pokazał mi odme i jesc cala zarzygana . Może odma tutaj była winowajcą co wy o tym myslicie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.