Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego ja pisze to czego nie jestem w stanie pojac z Twego opisu

Cwila jazdy potem nastepna i nastepna- i co sie ma zmienic w parametrach silnika od ostatniego podpiecia?

Teraz wychodzi ze nie TY zostawiles silnik tylko salon go zatrzymal / zapewne do sprawy sadowej /- teraz dopiero to rozumiem

Popatrz jak sobie zaprzeczasz...

dopiero napisales ze lepiej kupic ladna uzywke a tu ze twoje turbiny polecialy na regeneracje...

O pompie CR nic nie piszesz zeby trafila do sprawdzenia a zeby ja wymontowac to trzeba rozkopac troche auta a byla tez na wierzchu

Co do gwarancji/rekojmi... - no prosze CIE... Jak to sie ma w praktyce?trzy lata sprawy w sadzie?

Masz nowa i 2 lata gwarancji?-a jesli uszkodzenie nastapi przez zlej jakosci paliwo to sie okaze ze gwarancja tego nie obejmuje.../kiedys oddalem na reklamacje akumulator i wtedy zobaczylem jak dziala gwarancja/

Czym sie rozni pompa czy turbina regenerowana od nowej?

BOSCH ma cos wspolnego z oponami?

Na wykresie z hamowni nie dostaniesz ze wszystko jest poskladane OK ale jesli dostaniesz ze silnik zamiast 204 KM ma 200 to cos to zmieni oprocz twojego zlego samopoczucia???

Cena za taka usluge szokujaco niska - ciekaw jestem ile by powiedzial za sama wymiane rozrzadu...

Mozesz go zapytac?

  • Odpowiedzi 95
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Pompa sie robi. To juz sa dosyc stare auta wiec kupno używki jest loteria. Goście podchodzą do sprawy ok mam przywieźć druga pompę i obczajka co i jak. Po drugie maja roboty od groma widac to po ilości pomp. Po 3 chciałem kupic nowa pompę jest nawet chłop z rudy śląskiej który ma niwki niestety do 123d nie załatwi. Tak hak kolega napisał nie bede płacił za robote jezeli nie wiem co i jak. Po 4 jest jedna używka na allegro. Po 5 wezme se to na Fv wiec tez plus. Po 6 kupiłem dwie czesci igła używki i poszły w kosz.

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Trochę dziwi mnie ta regeneracja pompy CR, bo jak pytałem ponad rok temu, to nikt ich nie regenerował z powodu niedostępności części, co najwyżej z kilku składali jedną jak zebrali wystarczającą ilość sprawnych części...ale może Bosch już sprzedaje do komponenty?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Dobra wiadomość że są już dostępne części, ale koszt naprawy i tak nie mały.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli dolicz jeszcze pare stow za rzadkosc egzemplarza i masz ponad 3 tys za nowa

Po regeneracji masz w srodku wszystko nowe to pojezdzisz

Kup se uzywke dasz tysiaka ,mechanik wezmie pare stow za robote a za miesiac moze byc od nowa to samo a tak zaplacisz raz i spokoj

Jak Chris robil swoje autko to nie mial takiego wyboru ale sam sobie to zrobil i mial szczescie ze trafil na dobry egzemplarz

Opublikowano

Tą pompę CR którą kupiłem, później sprzedałem na forum (kolega zadowolony), bo kupiłem silnik razem z pompą CR.

Z ta regeneracją w wszystkimi nowymi częściami w środku byłbym ostrożny - chyba że to sprawdzony warsztat.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Nową oryginalną pompę do 123d kupisz za 3-3,3tys zł i masz 2 lata gwarancji. Jak miałbym regenerować za 2100zł i mieć tylko 6 miesięcy gw, to już wolałbym dołożyć.

 

Kotin44: regeneracja turbiny, a pompy to 2 różne rzeczy. Dwa wrzucałem je na regenerację, bo już miały 100tys km przebiegu i tak doradził mechanik, że po co ma je wyjmować za np. 20-40tys km i robić jeszcze raz to samo, jak ma już je na wierzchu. Ja przed zakupem silnika mogłem sobie go odpalić i posprawdzać przez mechanika - był jeszcze w uszkodzonym aucie to też jest inaczej, niż zakup w ciemno :)

Z jazdą i testowaniem - sprawdza czy wszystko ok, nic się nie odpięło itd. Cena niska bo silnik miał już wyciągnięty - kupiłem bez. Za rozrząd z tego co pamiętam inkasuje 1200-1400zł netto. Aktualnie ma rozkopane 3 BMW na podnosniku na hałasujące rozrządy (roczniki 2011-2012) + 1 Audi V6 też łańcuch.

 

Bosch ma to wspólne, że daje autoryzację różnym serwisom mechanicznym - nie zawsze kompetentnym.

Opublikowano
Jutro sprawdzę cene pompy w ASo bo mamy duzy rabat. Składam ten złom i wstawiam w komis.

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
3 tys zł raczej nie wystarczą :(

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nową oryginalną pompę do 123d kupisz za 3-3,3tys zł i masz 2 lata gwarancji.

Popros o karte gwarancyjna i przeczytaj co obejmuje gwarancja

Jak miałbym regenerować za 2100zł i mieć tylko 6 miesięcy gw, to już wolałbym dołożyć.

Ten temat jest przed toba-zobaczymy co Ci doradzi mechanik...

regeneracja turbiny, a pompy to 2 różne rzeczy

To nie sa dwie rozne rzeczy.Maja inne zadania ale do prawidlowej pracy tych czesci po regeneracji potrzebujemy;

precyzji

wiedzy pracownika

specjalistycznych przyzadow pomiarowych

Dwa wrzucałem je na regenerację, bo już miały 100tys km przebiegu i tak doradził mechanik, że po co ma je wyjmować za np. 20-40tys km i robić jeszcze raz to samo, jak ma już je na wierzchu.

Turbina , Pompa CR oraz kolo dwumasowe maja wspolna ceche - w okolicach 200 tys maja prawo skonczyc swoj zywot czyli te czesci do ktorych trzeba rozkopac czesc auta ocenil na oko a to co jest w miare na wierzchu wyslal na regeneracje...- nie rozumiem tego

Ja przed zakupem silnika mogłem sobie go odpalić i posprawdzać przez mechanika - był jeszcze w uszkodzonym aucie to też jest inaczej, niż zakup w ciemno

To jest najlepsze co Cie spotkalo na drodze od kupna do uruchomienia auta

Sam moglbym Ci opisac przypadki gdzie klient kupil silnik w internecie ktory jechal przesylka z drugiego konca Polski a po zamontowaniu rozlatywal sie podczas proby

Z jazdą i testowaniem - sprawdza czy wszystko ok, nic się nie odpięło itd.

Wystarczy na to godzina- za dwa dni i tak sie nic nie zmieni

Jak wtyczke wepniesz to kable mozesz urwac a sama sie nie wypnie

Jak srube przykrecisz odpowiednio to sama sie nie odkreci a jak sa duze sily dzialajace na srube to sa do tego kleje

 

Gdybys sam wykonal ta naprawe to nie chlonalbys bajek o odpieciach ,hamowniach itd. dlatego nie trafiaja do Ciebie moje slowa i tu mam do Ciebie zyczenie zebys nie nazywal zadnego mechanika DRUCIARZEM poniewaz jest to bardzo ciezki zawod a auta sa caraz bardziej skoplikowane coraz bardziej napakowane elektronika ku zadowoleniu posiadacza i podczas projektu nikt nie mysli o tym ile namorduje sie mechanik jak trzeba bedzie naprawic auto gdy juz nie bedzie gwarancji

Mechanik musi stale aktualizowac swoja wiedze tak jak lekarz czy adwokat

 

Fajnie ze miales duzo szczescia kupujac silnik oraz ze mechanior stanal na wysokosci zadania osiagajac twoje zadowolenie ale przestanmy juz moze zasmiecac temat bo i tak nic nie wnosimy do problemu ktoremu zostal zalozony

Pozdro

Opublikowano
Nowa pompa 4500 przed rabatem. Widzew kolega tradelux ma talent pisarski ale informacje z d...y

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Nową oryginalną pompę do 123d kupisz za 3-3,3tys zł i masz 2 lata gwarancji. Jak miałbym regenerować za 2100zł i mieć tylko 6 miesięcy gw, to już wolałbym dołożyć.

 

Kotin44: regeneracja turbiny, a pompy to 2 różne rzeczy. Dwa wrzucałem je na regenerację, bo już miały 100tys km przebiegu i tak doradził mechanik, że po co ma je wyjmować za np. 20-40tys km i robić jeszcze raz to samo, jak ma już je na wierzchu. Ja przed zakupem silnika mogłem sobie go odpalić i posprawdzać przez mechanika - był jeszcze w uszkodzonym aucie to też jest inaczej, niż zakup w ciemno :)

Z jazdą i testowaniem - sprawdza czy wszystko ok, nic się nie odpięło itd. Cena niska bo silnik miał już wyciągnięty - kupiłem bez. Za rozrząd z tego co pamiętam inkasuje 1200-1400zł netto. Aktualnie ma rozkopane 3 BMW na podnosniku na hałasujące rozrządy (roczniki 2011-2012) + 1 Audi V6 też łańcuch.

 

Bosch ma to wspólne, że daje autoryzację różnym serwisom mechanicznym - nie zawsze kompetentnym.

Kolego po 1 12 miesięcy po 2 zaśmiecasz temat po 3 to moja kasa po 4 ja mam uszkodzony dodatkowo zawór na pompie który kosztuje 400 netto a po 5 jak ci napisałem twoj talent pisarski mozesz rozwinąć na kierunku dziennikarstwo

Jezeli ktos szuka 123 to w przyszłym tyg wstawiam te auto w komis

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wow.

Dobrze ze siedzialem...

Przy tej cenie juz chyba nikt nie bedzie mial zludzen czy warto regenerowac...

Rozwiales wszystkie watpliwosci i cieszmy ze jest to mozliwe bo czesci sa dostepne...

Opublikowano

Wystarczy na to godzina- za dwa dni i tak sie nic nie zmieni

Jak wtyczke wepniesz to kable mozesz urwac a sama sie nie wypnie

Jak srube przykrecisz odpowiednio to sama sie nie odkreci a jak sa duze sily dzialajace na srube to sa do tego kleje

 

Taa, widać jakie masz pojęcie :) Dla przykładu powiem Ci, że siostrze w warsztacie zwalili przypięcie w Golfie węża do intercoolera. Po ok. 2-3 dniach zsunął się, bo opaska była za słabo zapięta. Wyszło przy dużym obciążeniu jak wyjeżdżała pod dużą górę.

Znam się trochę na mechanice, więc bajek nie musisz wciskać, że wystarczy test na chwilę. Na chwilę to się możesz przejechać po wymianie hamulców, a nie wrzuceniu całego silnika...

Później jest taka fachowość serwisów i mechaników. Zrobione, przejadę się 3km i do klienta, bo kasa musi się zgadzać, a robota czeka :cool2: :mad2:

 

Co do pompy:

Bajki?

Proszę:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7812053-pompa-wysokocisnieniowa

 

Bosch w IC bez rabatów dla warsztatów:

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3218181631141-0_445_010_581-pompa-cr.html

 

Po szybkim telefonie do IC po rabacie 3tys zł, czas oczekiwania 5dni - do ściągnięcia z Boscha

 

Nie ma to jak objechać kogoś bajkopisarzem i oczernić, a mieć małe pojęcie w danym temacie...

 

Edit:

stinger123d jak mam taki talent pisarski to po co skomplałeś o szczegóły na pw pod koniec 2014r? :D zabawni jesteście - kółeczko wzajemniej adoracji w 2 osoby :)

Opublikowano
w bmw store jest inna cena a inna jest jak pojdziesz i złozysz zamówienie. tak czy tak wole zapłacic 1500 niż 3000. mam gwarancje na rok czasu. reasumujac kolega tradelux kupilby nową ja zregeneruje stara i final

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znam się trochę na mechanice

Zauwazylem to nie tylko tu ale i w innych tematach...

Kazdy kto ma jakies pojecie po przeczytaniu tego sam to oceni

A Ja juz Ci nie bede odpisywal bo nie bede kopal sie z koniem...

 

tak czy tak wole zapłacic 1500 niż 3000. mam gwarancje na rok czasu

Nic na tym nie tracisz a tylko zyskujesz

Po naprawie podaj nam wartosci cisnien paliwa na pracujacym silniku - zobaczymy czy beda odbiegac od nowej pompy / ja jestem przekonany ze nie beda.../

Opublikowano

a zaczęło się od tego, że zwróciłem uwagę gdzie oddaje, bo są warsztaty, które regenerują pompę z kilku lub paplają przy regeneracji i są wieczne problemy.

 

Szkoda, że nikt nie przyznał się do błędu, że jednak pompa jest do dostania za trochę ponad 3k tak jak pisałem :)

Telefon do IC jest publiczny, tak samo jak namiary na sklep interenetowy w detalu...

Opublikowano

Tu jest pompa z serwisu z 4% rabatem:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/13_1224-pompa-wysokiego-cisnienia/i50486/kL/sN/r2008/m06

Myślę że jeszcze kilka procent jest to utargowania...no ale to i tak dużo kasy.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Dzwoniłem do sikory i podali mi cene 4500. Btw sprzedam wydech komplet z do Cooler kotkę aero. Woz idzie do Żyda.

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano

Jednak potwierdziły sie moje przypuszczenia ze to wina pompy wtryskowej, jak juz pisałem miałem tak samo w swojej silnik wymieniony samochodem pojezdzilem tydzień i wysypała sie pompa.

Co do tego co piszesz stinger z komisem mi juz udało sie pogonić jedynkę.

Dzięki n47d20 całkowicie odechciało mi sie diesla i teraz w garażu 750Li a lada moment f21 m135

Opublikowano
Krzychu to witam w klubie. Kocham sound wolnossacych 6 garów. Przechowywanie pompy poza autem ma spore znaczenie na to jak sie ona zachowa.

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Ja przechowywałem pompę CR zalaną ropą i pozatykałem korkami wejście i wyjście, ale długo to nie trwało, bo została szybko sprzedana na forum.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.