Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak wiecie mój motorek w białym trupie został wymieniony. Wleciało n47d20d z e88 2011. przy okazji zapodałem poliftowe z końcówką 430-2 wtryski sprawdzone na maszynie itp. wóz przeszedł korektę softu w cs wyszło kompletnie bezdymnie ( klapa po 1000km jazdy jest snieżno biała). wóz gasł czasem ale zapalał. po diagnozie okazało się że jest problem z ciśnieniem paliwa. podmieniłem sensory na listwie wtryskowej dalej kupa. wsadziłem stare i wymieniłem zawór ciśnienia na pompie odpowietrzyłem dziada, zapałil i po kilku km znow to samo tyle ze juz nie zapalił. na lawecie pojechał do warsztatu. zmieniliśmy pompę na tę ze starego silnika, trup zapalił i gadał ale po kilku minutach znów umarł. wtf sie zje....lo

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • Odpowiedzi 95
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
to jakis problem z ecu moze być czy z wiązka ? do nowego motoru wlozylismy wszyskie sensory czujniki ze starego ktos cos

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skoro nikt nic to moze ja cos...

Jesli byla diagnoza i problem z cisnieniem paliwa to wglebilbym sie w tok tematu

sprawdzales czy elektryczna pompa podaje i sie nie wiesza?

skoro wszystkie czujniki poszly ze starego silnika to obdarzylbym je zaufaniem

walnelo jeszcze jakies bledy czy tylko z cisnieniem paliwa?

jak przechowywales stara pompe? byla zalana paliwem? jak dlugo lezala? ile miala przejechane?

Opublikowano
Skoro nikt nic to moze ja cos...

Jesli byla diagnoza i problem z cisnieniem paliwa to wglebilbym sie w tok tematu

sprawdzales czy elektryczna pompa podaje i sie nie wiesza?

skoro wszystkie czujniki poszly ze starego silnika to obdarzylbym je zaufaniem

walnelo jeszcze jakies bledy czy tylko z cisnieniem paliwa?

jak przechowywales stara pompe? byla zalana paliwem? jak dlugo lezala? ile miala przejechane?

 

jeden czujnik na listwie zjebany

pompa w baku kaput

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wcale nie podaje paliwa?

ta pompa nie jest tak kosztowna jak pompa wysokiego cisnienia.../ wiec chyba mniejszy problem /

daj znac jak postepy

Opublikowano
mechanior to robi nie ja. woz nie zapala ma za niskie cienienie z baku zeby zapalic. nie wiem czy dobra opcja nie jest wytarganie baku i wyczyszczenie go ciekawe ile syfu w nim jest bo jakas przyczyna usterki musi byc

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano

Powiedz mechaniorowi żeby sprawdził napęd pompy wysokiego ciśnienia, mi pompa klekla bo ktoś przy wymianie silnika nie dokręcił uchwytu pompy i obrobił sie jej napęd.

Objawy takie same były auto kręciło ale nie odpalalo

Opublikowano
Z tego co pamiętam, to ta pompka pracuje w czasie kręcenie rozrusznikiem i już podczas pracy silnika. Na samym zapłonie (bez rozruchu) nie pompuje. Sprawdźcie pompkę na krótko aby całkowicie ją wykluczyć.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Pompa w baku sprawdzona zegarem nie pompuje ile trzeba. 1 i 2 pompa wtryskowa jest ok w zbiorniku kupa szlamu. Maja go czyścić a jutro niwa pompa do baku przychodzi

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pompa w baku pracuje na zaplonie

najwazniejsze ze wszystko idzie w dobrym kierunku

 

 

krzychuRR1 - O jakim uchwycie ty mowisz???

Opublikowano
pompa w baku pracuje na zaplonie

 

W e81/87 LCI pompka w baku pracuje dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem, no i oczywiście gdy silnik już odpali. Na samym zapłonie jest cisza.To nie e46 czy E39 :wink:

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W e87 pracuje bo tak stracilem paliwo / uklad wtryskowy byl rozebrany /

Jak wlaczasz zaplon? bo moze tu sie nie nie zrozumielismy...

Opublikowano

Zobacz jakie jest ciśnienie na wyjściu z pompy CR, oraz ciśnienie pompki elektrycznej przed pompą CR (wtedy wykluczysz odcinek pomiędzy zbiornikiem a pompą CR; czyli przewody, filtr paliwa, podgrzewacz...)

Ja kupiłem E81 z uszkodzonym silnikiem (N47). U mnie padła pompa CR, została wymieniona, ciśnienie wróciło, ale nadal nie odpalał. Miałem jeszcze zatarcie na panewkach i nie mógł odpalić, do tego jeszcze pompa olejowa nie pracowała. Skończyło się na wymianie silnika.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na moje oko jesli pompa wysokiego jest sprawna / a pewnie jest / to jest bogato zapowietrzony

Zasugeruj mechaniorowi - kluczyk w stacyjke i bez sprzegla wciskasz start / masz tzw. zaplon pompa pracuje / zostaw go tak na ok 3 minuty niech przewali powietrze , nastepnie pal go normalnie / w kilkanascie sekund powinien zalapac...

jesli zalapie - przegon go jeszcze po autostradzie na obrotach zeby wygonic pozostale drobinki powietrza

jesli nie zalapie to na krecacym rozruszniku popusc nakretke na wtrysku zobacz czy paliwo dochodzi -jesli nie dochodzi sprubuj odpalic testowo na samostarcie jak odpali to pompa wysokiego do sprawdzenia

jasli paliwo trysnie ci spod nakretki to zbadaj kompresje jesli niebedzie komprechy malo prawdopodobne / to sprawa jasna /

jasli bedzie kopreja to prawdopodobnie wtryski uszkodzone /ale miales sprawdzane /

zaluz wtryski nie montujac ich w glowicy , odpowietrz i zobacz na krecacym rozruszniku czy rozpylaja paliwo

do odpalenia diesla potrzene jest paliwo ,powietrze i kompresja

komputer Ci nie zglaszal problemu z przepywuwka wiec zakladamy ze tu jest OK

Kompresji nie wywali w bledach wiec trzeba ewentualnie pomierzyc

z ukladem zasilania byl blad / usterka znaleziona i usunieta /

mysle ze ta recepta pomoze CI uruchomic silnik

Opublikowano

Pompka w LCI nie pracuje na samym zapłonie! (tak jest u mnie, przerabiałem ten temat). Tylko rozruch i odpalony silnik.

Można co najwyżej podłączyć ją na "krótko" aby pompowała.

 

Sprawdź czy silnik pracuje na tzw Plaka, wtedy wykluczysz problem z ciśnieniem na cylindrach.

Ja obstawiam raczej układ paliwowy (pompa, wtryski, czujniki, zawory...).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przeczytalem jeszcze raz wszystkie posty i zastanawiam sie czy miales sitko na pompie???

jesli nie to jest prawdopodobienstwo ze pompa zabrala gnój / filter go nie zatrzymal / i zatkalo pompe wysokiego lub jesli ta to przepuscila to co gorsze wtryski / ale predzej pompe bo ja podmieniles auto jezdzilo i za chwile to samo.../

Lub czy filter paliwa nie byl juz za stary... / robilem kiedys auto w ktorym papier filtrujacy zaczal sie rozkladac /i wlasnie zatkalo pompe

odpowiedz da Ci przeprowadzenie operacji z mojego ostatniego postu ale pisze to zebys nie zapomnial o wymianie tego filtra

 

 

Kolego CHRIS 99

Stinger123d zalozyl temat bo potrzebuje pomocy wiec jesli mamy jakies koncepcje czy sugestie to podpowiedzmy mu i zróbmy dobry użytek z wiedzy

Zapytalem jak wlączasz zaplon bo myslalem ze sie nie dogadalismy a ty zignorowales mnie

W twoim aucie na tzw.zaplonie pompa nie dziala i OK - zgadzam sie ale WYJĄTEK NIE STANOWI ZASADY

Zasada jest taka ze w kazdym aucie na zaplonie pompa dziala / czy to jest LCI , TDCI czy SDI jesli tylko ma pompe w zbiorniku paliwa to dziala /

Wynika to z tego ze pompa ma sterowanie z ECU poprzez czujnik cisnienia paliwa oraz przekaznik i moze nie pracowac tylko wtedy gdy nabije cisnienie a to wszystko wynika ze schematu elektrycznego a ja potwierdzam to praktyką

Jesli masz zatem jakies wiadomosci w tym temacie to ja chetnie wysłucham i uzupelnie wiedze bo zmiany w motoryzacji nastepuja tak szybko ze czasami jest ciezko nadążyc...

Pozdro

Opublikowano

Wydaje mi się, że wcześniej zatka się filtr paliwa, niż pójdzie syf na pompę CR.

Z Tego co widzę, to Stinger ma auto LCI. Nie wiem jakie masz Ty Kotlin44, ale ja przerabiałem u siebie problem z układem paliwowym w E81 LCI i pompka nie pracuje na zapłonie nawet wtedy, gdy ciśnienie na listwie CR jest za niskie.

Jaki masz silnik u siebie; M czy N? Może pompka w silniku M47 pracuje non stop.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

STINGER mam pytanko - w twoim autku jest jeszcze DPF???

 

 

 

Wlasnie...

Zalezy co rozymiemy przez slowo SYF

Wtedy byl mróz z tego co pamietam a sa to sprzyjajace warunki do odkladania sie PARAFINY a ona przecisnie sie przez filtr i pozatyka wszystko na swojej drodze / cieplo silnika jej nie roztopi /

Nie wiemy tez jak stary byl filtr...jest zalecane wymieniac raz w roku najlepiej po zimie bez wzgledu na kilometry

Ja mam N47 / rozrzad od strony skrzyni i aluminiowy blok / to sa dwa różne silniki...

Juz wiem czemu u mnie pracuje i w autach które naprawiam pracuja i w twoim tez pewnie pracuje a STINGER zauwazyl tylko dzieki usterce bo normalnie ona faktycznie nie pracuje

Umnie pracowala ale uklad byl zupelnie pusty i auta które naprawiam zazwyczaj tez sa bogato rozbebeszone

Uciebie nie pracuje nawet gdy cisnienie na listwie jest za niskie...

pompa CR pakuje 1500 BAR / wyczytalem na forum ze N47 ma 1800 BAR na listwie / czyli 1000 BAR uznamy za bardzo niskie a 800BAR za tragiczne a pompka w baku daje 4 BARY

Zatem pompka w baku wlaczy sie gdy prawie nie ma cisnienia bo ona napompuje tylko do tych marnych 4 BAR

Wiec drogą dedukcji wnioskuje iż jest to pompa techniczna sluzaca tylko do odpowietrzania / warunkiem jest spuszczenie cisnienia z listwy/ np po wymianie pompy CR zeby jej nie pozacierac nim dotrze do niej paliwo...

W przyszlym tygodniu potwierdze to na 100%

Opublikowano

Jak kupiłem auto z przytartym silnikiem i nie znałem jeszcze na 100% usterki, to zacząłem od pompki w zbiorniku (silnik N47 118d 143KM). Ta pompka nie pracowała na samym zapłonie. Załączała się dopiero w chwili kręcenia rozrusznika - no chyba że u mnie występowały jakieś anomalie i w innych silnikach N47 pracuje non stop.

Ciśnienie wtrysku w N47 zależy od konkretnego silnika. Zobacz tu:

http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/BMWn47t2814.html

Pompa CR w N47 143 i 177KM jest taka sama (ta sama wydajność).

 

Nie stawiał bym że przyczyną wariii jest parafina, ale podmiana ropy to też rozsądny kierunek.

Aby sprawdzić drożność układu: zbiornik-pompa CR, odkręcił bym wejście przewodu przed pompa CR i kręcił rozrusznikiem. Jeśli ciśnienie będzie ok, to trzeba szukać od pompy CR - dalej; zawór/regulator na pompie, czujnik i regulator na szynie CR, może czujnik wałka czy wału.

Zacznij od rozruchu na plaka.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja tez kupilem z uszkodzonym silnikiem dokladnie takim jak ty / M47 montowali do pazdziernika moja jest koniec listopada /

Kupilem z rozebranym silnikiem / czesci w kartonach / przywloklem do domu naladowalem aku i zaczalem sprawdzac czy wszystko dziala

wlaczylem zaplon paliwowskaz prawie na full a za jakis czas gong i kontrolka rezerwy a pod autem jezioro ropy

U Stingera na 100% jest usterka w ukladzie zasilania

On czujniki podlozyl ze starego silnika

Jak pracowaly do konca to sa pewnie OK

pompe tez ale ale pompa jest pompa - spadek cisnienia , bedzie podawac a wtrysk moze potrzebowac wiecej cisnienia i juz nie odpali ale nie ma auta którego nie da sie naprawic...

Opublikowano

a więc

pompa w baku wymieniona nowa uzywke daje na 4 bary sprawdzone na zegarze.

pompa cr poszła na stól do sprawdzenia wedle mechaników nie ma ciśnienia na listwie

czujniki ze starego silnika byly uszkodzone sa juz sprawne

Filtr paliwa wymieniam co 30 kkm

jutro mam info co z pompą ale powiem wam ze mnie coraz bardziej w...wia to auto.

jutro zasugeruje panom czy sprawdzili filtr paliwa :)

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wierze Ci...

Nie tak dawno zmieniles silnik /czytalem to na biezaco / i czuc bylo twoja radosc a tu nagle zonk

skoro pompka daje a na listwie juz nie ma cisnienia to juz wiadomo ze pompa CR ponosi wine za caly ambaras

Wiesz ja kupilem córce vw z rozwalonym rozrzadem...

Naprawilem ,pojezdzila 800 km i na autostradzie tlok z zaworami sie spotkal bo sruba od napinacza sie urwala i robota od nowa

Dobrze ze dbasz o filtry bo to wbrew pozorom jest.wazne

Opublikowano

Pompka elektryczna w tych modelach (N47) siada rzadko, ale pompa CR już częściej.

U mnie silnik był przytarty na panewkach i do tego siadła pompa CR - dziwny zbieg okoliczności ,że dwie usterki jednocześnie.

 

U siebie nie dawałem pompy CR do sprawdzenia, tylko od razu kupiłem drugą - trafiłem dobrze z diagnozą.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.