Skocz do zawartości

320 - brak iskry, napięcia na pompie, to nie wina czujnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Ostatnim czasy trafił do mnie BMW 320, E36 coupe, 2.0 110kW benzyna 1992 rocznik. Jest to mój pierwszy samochód marki BMW. Poprzedni właściciel chciał rozsprzedać na części, pomyślałem że trochę szkoda i przygarnąłem :)

Tylko jest z nim problem podobno z dnia na dzień coś się walnęło i nie odpala, objawy: brak iskry, napięcia na pompie paliwa, brak sterowania wtryskami, przejąłem go już w takim stanie.

Przejrzałem internet i wyczytałem żeby sprawdzić czujniki położenia wału i wałka, wygląda na to że są sprawne. udało się zdobyć komputer na podmianę ale po podmianie efekt ten sam, jedyne co stwierdziłem to że komputer (na drugim komputerze to samo) nie puszcza napięcia na przekaźnik pompy paliwa. Pompa sprawdzona „na krótko” jest sprawna. Cewki sprawdzone. Wygląda na to że nie ma tez nigdzie przebicia. Nie widać nigdzie żadnego alarmu ani pozostałości po jakimś alarmie.

Podpowie ktoś jak go dalej reanimować?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przekaznik sterownika po przekręceniu kluczyka załącza się?Masz napięcie i masę na sterowniku?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.