Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Samochód przy ostatniej wizycie w Niemczech 07.01.13 miał 157 653 km

 

1,5 roku później 27.06.14 odwiedza ASO w Poznaniu i przebieg wynosi już 105 129 km

W aukcji mamy nawet potwierdzenie przebycia tego przeglądu z pieczątką serwisu

http://img38.otomoto.pl/images_otomotopl/826773947_7_1080x720_bmw-e-91-184-km-po-lift-panorama-_rev001.jpg

 

 

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e-91-184-km-po-lift-panorama-ID6yfkxt.html#ab09e79de4

 

20.05.10 - 3 km - przegląd przedsprzedażowy, mapa nawigacji

19.11.10 - 31 147 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu, diagnostyka komputerowa pojazdu

30.05.11 - 60 194 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, filtr paliwa, kontrola pojazdu, wycieraczki przód

21.07.11 - 68 405 km - klocki i tarcze hamulcowe tył, kontrola pojazdu

12.12.11 - 92 845 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu

15.03.12 - 111 247 km - diagnostyka i programowanie pojazdu

23.03.12 - 112 524 km - pompa wysokociśnieniowa, przewody paliwowe, wtryskiwacze, elementy technologiczne, diagnostyka komputerowa pojazdu

16.05.12 - 119 703 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, filtr paliwa, kontrola pojazdu, klocki i tarcze hamulcowe przód

27.08.12 - 135 537 km - opony letnie Michelin x 2, zmiana opon, wyważenie kół, inicjalizacja ciśnienia w oponach, klocki i tarcze hamulcowe tył

28.11.12 - 152 159 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, kontrola pojazdu

07.01.13 - 157 653 km - skrzynia biegów, elementy montażowe, diagnostyka komputerowa pojazdu

27.06.14 - 105 129 km - serwis olejowy - olej, filtr oleju, mikrofiltr, filtr powietrza, filtr paliwa, kontrola pojazdu - PH. Smorawinski i Spolka Sp.j., Poznan (korekta przebiegu)

 

Najwyższy szczyt z kluczyka - 157 653 km

 

Wszystkie akcje serwisowe wykonane, brak akcji aktywnych dla danego pojazdu.

 

 

 

Numer podwozia WBAUY11070A870480

Kod typu UY11

Typ 320D (EUR)

Typoszereg E E91 (MUE)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N47T

Pojemność skokowa 2.00

Moc 135

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SCHWARZ 2 (668)

Tapicerka POLSTER IMPULS M. STOFF/LEDER/ANTHR (FMAT)

Data prod. 2010-05-12

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S3ATA DACHRELING ALUMINIUM SATINIERT Reling dachowy, aluminium satynowane

S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S614A INTERNET VORBEREITUNG Instalacja sieci internet

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

P735A BASICPACKAGE Basic Package

S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

P9BFA NAVIGATIONSPACKAGE Pakiet nawigacji

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2K9A LM RAEDER V-SPEICHE 360 Obr. BMW, st. le., spr. V 360

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S4CGA INT.LEISTEN SATINSILBER MATT Listwy wewnętrzne "satin-silber" matowe

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Edytowane przez DRAY
Opublikowano

Z przodem też coś się działo bo oprócz zmienionego zderzaka został również wymieniony pas przedni.

 

DRAY jak zwykle dobra robota :cool2: :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego pracownik ASO BMW, mając przed oczami historię przebiegu, wpisuje przebieg niższy niż był 1,5 roku temu? :duh:
Opublikowano
No właśnie, ciekawe czy takiemu pracownikowi nie grozi nic za takie postępowanie...?? Kolego Bronx a powiedz z tym pasem to co nie tak jest? Czy chodzi o naklejki czy o coś innego?? I nie pytam dlatego, że uważam, że z autem wszystko ok. Sam rozglądam się za podobnym autkiem no i jakoś gubię się z tymi naklejkami na pasie przednim. Z tego co zauważyłem to gdzieś od 2010r są te małe naklejki na pasie, a czy wcześniej były na pasie większe czy tylko na lampach? A co do tego auta to już cena powinna dawać do myślenia, jest na allegro parę aut wartych zainteresowania przynajmniej z opisu i ich cena jest o kilkanaście tys. wyższa.
Opublikowano

W mojej firmie jakiś prosty człowiek dawno temu wpadł na to, żeby w bazie danych dopisać opcję, która sama pilnuje błędów w dół (może to robić też w górę, pilnując pomyłek typu 100 tys. km przejechane w miesiąc). I przy podawaniu przebiegu automatycznie wyskakuje komunikat, że stan licznika jest nieprawidłowy.

Wiadomo, że pracownik ASO nie będzie sprawdzał, czy to kolega Sławomir właściciel kręcił auto, czy inny Janusz motoryzacji, przez którego łapy auto miało pecha się przewinąć. Ale wg obecnie panujących standardów BMW, można spokojnie liczyć na wszelką pomoc ASO w zakresie wystawiania dokumentów legalizujących oszustwo. Skręcić, pojechać na wymianę oleju, stać się królem otomoto :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano

W ASO zawsze podają STAN LICZNIKA ale jak zapytasz o najwyższy przebieg też go otrzymasz ;)

Jak mieli by podać właściwy przebieg skoro jest już niewiadomą :norty:

Opublikowano

Moim zdaniem to program jest źle napisany, że przyjmuje wartości ujemne ( przebieg wsteczny ). Przy takiej wartości powinno wywalić błąd.

Z drugiej jednak strony po takim zapisie w historii pojazdu wiemy, że było cofane.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie programiści nie brali pod uwagę, że jest taki dziwny kraj jak Polska, gdzie cofanie liczników to sport narodowy. Ale skoro korekta licznika to nie przestępstwo, a informacja o historii pojazdu w ASO jest super ściśle tajna to czemu by nie?
Opublikowano

Jasne, tylko doradca serwisowy Jacek "Kluczwiolinowy" z serwisu Smorawiński w Poznaniu mając do dyspozycji pełną historię serwisową samochodu powinien powiadomić, że taki fakt ma miejsce obecnego właściciela i odmówić wpisania korekcji licznika. W tym momencie jest on współwinny temu procederowi. Taki "paser korekcji licznika". Ktoś cofnął a on bezmyślnie wpisał w okienko kompa.

W tym momencie "Kluczwiolinowy" wyszedł na kretyna :mad2:

Opublikowano
W ASO zawsze podają STAN LICZNIKA ale jak zapytasz o najwyższy przebieg też go otrzymasz ;)

Jak mieli by podać właściwy przebieg skoro jest już niewiadomą :norty:

Nikt nie oczekuje śledztwa i szukania prawdziwego przebiegu. Jeśli system nie pozwoli wpisać mniejszego przebiegu, niż ostatni zarejestrowany, wtedy pole pozostaje puste, lub np. N/A.

I niech się martwi właściciel wehikułu z trafionym blatem. W tej chwili ASO pomaga Sławkowi zalegalizować obecny przebieg i tyle.

Tylko prawdą jest niestety, że każdy system zabezpieczeń stworzony przez człowieka, człowiek będzie w stanie w jakiś sposób obejść.

Nie widzę powodu, dla którego pracownik ASO po stu szkoleniach w Monachium miałby nagle chcieć obejść system. Wbrew polityce jego własnego pracodawcy.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Co za głupoty piszecie :)

Przecież historia pojazdu jest widoczna i chyba nikt z was nie kupuje BMW bez jej sprawdzenia ;)

Trzeba mieć nierówno pod sufitem by kupować w ciemno.

Opublikowano

Ale przecież przebieg w e9x sczytywany jest z kluczyka i automatycznie wpisywany do bazy - wiec co wy chcecie od pracowników serwisu.

Jak ktoś chce sprawdzić historię serwisowa to sprawdza całą, a nie tylko ostatni wpis - wiec każda próba oszukania jest do wychwycenia w momencie

W tym przypadku chodziło tylko o papierek którym chwili się sprzedający - 90% zainteresowanych się nim zadowoli i uzna przebieg za prawdziwy.

 

Co do pasa przedniego auto jest z ksenonami po lifcie wiec wklejki powinny być na pasie przednim - 05.2010 wiec powinny być już krótkie.

Opublikowano
Co za głupoty piszecie :)

Kolega sprzedawca wie tak samo, jak ja, że nie masz racji. Dlatego między innymi wkleił ten fantastyczny wydruk.

Jeśli sprawa w ASO odbywa się automatycznie, to tym bardziej nie ma się co bać o pracownika i jego intencje. System powinien się wysypać i zostawić puste miejsce. Uznajmy na poczet naszego dobrego samopoczucia, że ASO obecnie odnotowuje, przy jakim stanie licznika odbywa się dana usługa, a nie przebiegu. Wtedy wszystko się zgadza.

 

Z innej beczki, co ze skręconym licznikiem na badaniu technicznym? Tu przecież diagnosta nie może powiedzieć "sorry, tak się zczytało z kluczyka, ja mam nalane". Odmowa podbicia przeglądu?

Opublikowano (edytowane)

Kolego, jak pojedziesz pierwszy raz w życiu na przegląd techniczny, to dowiesz się, że diagnosta musi wpisać w Cepik aktualny przebieg auta. A że nikt na przeglądzie nie czyta kluczyka, to stąd też moje słowa, że diagnosta nie może się zasłonić właśnie taką głupią wymówką, że tak wyszło z kluczyka i jego to nie obchodzi, że się coś nie zgadza.

Mam nadzieję, że to wyjaśnienie odpowiada na twoje pytanie.

 

Natomiast moje pozostaje otwarte. Co w przypadku stwierdzenia przez diagnostę nieprawidłowości z przebiegiem?

Edytowane przez zielo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego, jak pojedziesz pierwszy raz w życiu na przegląd techniczny, to dowiesz się, że tam nikt nie czyta kluczyka.

 

Ohohoho, żartowniś. :roll:

3A0jS9b.png
Opublikowano (edytowane)

Chciałeś zażartować ze mnie, ja zzrobiłem to samo :roll:

Do zobaczenia wszystkim w innych tematach.

Edytowane przez zielo
Opublikowano
Co za głupoty piszecie :)

Przecież historia pojazdu jest widoczna i chyba nikt z was nie kupuje BMW bez jej sprawdzenia ;)

Trzeba mieć nierówno pod sufitem by kupować w ciemno.

Jak to nie kupują, kupują a sprawdzenia ograniczają się w większości na "historii" przygotowanej przez handlarza.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Natomiast moje pozostaje otwarte. Co w przypadku stwierdzenia przez diagnostę nieprawidłowości z przebiegiem?

Gdzieś tu był temat: "Pytania do diagnosty". Może tam je zadać to będzie i odpowiedź?

Opublikowano
Natomiast moje pozostaje otwarte. Co w przypadku stwierdzenia przez diagnostę nieprawidłowości z przebiegiem?

 

Pewnie to samo kolego co w tym przypadku - czyli nic. Przebieg będzie widniał w CEPiK jako spisany z licznika i nikt nie będzie dochodził czemu jest mniejszy niż poprzedni.

Tłumaczenie właściciela - BO MI SIĘ LICZNIK ZEPSUŁ I WYMIENIŁEM NA INNY - można :?:

Niestety w naszym pięknym kraju korekta licznika nie jest ani przestępstwem, ani nawet wykroczeniem. Dopiero zatajenie tejże korekty i sprzedaż takiego pojazdu komuś, kto łyknie przynętę podpina się pod "niekorzystne rozporządzanie mieniem" i

Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

W rzeczywistości przepis nie ma żadnego zastosowania przy sprzedaży pojazdów, gdyż handlarze albo nie figurują w umowach, albo zasłaniają się amnezją. Dopiero udowodnienie czynu może spowodować pociągnięcie do odpowiedzialności....

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak to nie kupują, kupują a sprawdzenia ograniczają się w większości na "historii" przygotowanej przez handlarza.

 

Wiem że głupich nie sieją :)

Niestety zmiana przebiegu w liczniku nie jest nielegalna, nielegalne jest ukrycie tego faktu przed kupującym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.