Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Z racji tego, że w końcu pociekł mi amortyzator, mam okazję do wymiany paru gratów w zawieszeniu. Na seryjnym zawiasie stoi trochę moim zdaniem za wysoko, ale nie chcę od razu zrzucać jej na glebę, raczej wystarczy mi obniżka -30/ -20. Przeczytałem kupę forów i opinii, i większość z nich się wzajemnie wyklucza. Jedni twierdzą, że gwinty załatwią sprawę, a inni że to nie ma sensu i wystarczą same krótsze sprężyny. Do tego dochodzi dobór części. Wiadomo że chińszczyzna odpada, ale nie mam też zamiaru ładować od razu kilku tysięcy. Jakby ktoś mógł coś podpowiedzieć o częściach ze średniej półki to byłbym wdzięczny.
  • 3 lata później...
Opublikowano
Cześć, czy przez 3 lata dostałeś może jakaś odpowiedz w temacie? Jestem w szoku, e39 i nikt nie zakładu tu gwintu? Zero porad? Nic nie mogę namierzyć. ☹️
Pozdrawiam.
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak nie masz zawieszenia pakietowego, załóż oryginalne zawieszenie pakietowe. Jak masz H&R lub Eibach + nowy amor (nawet nowa bilstein b4 będzie lepsze od oryginalnego 20 letniego) i będzie najlepsze wyjście. Tanie gwinty to tylko do obniżania i toczenia się a nie sportowej jazdy.

Każdy kto miał zestaw b6 + eibach mówił, że najlepsze do jazdy na co dzień. Jednak taki zestaw kosztuje już tyle co markowy chiński gwint (d2) który coś tam będzie już pracował.

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.