Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wapniakiem !

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Odpowiedzi 186
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
przepraszam cie przypomnij mi prawdoôdobnie mi umknelo

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie rolowane, Przy 255 mija nadkole idealnie, ledwo palec idzie wcisnąć ;)

To są felgi od M3 czy 1M ? Chyba jest różnica w ET w nich.

Z tego co się kiedyś dowiadywałem to w e93 i założeniu felg z M3 (tu byla konkretnie mowa o WZ220) przy obciążeniu auta pasażerami może coś trzeć. Prawda to ?

Jakie Twoje felgi mają ET ?

Opublikowano

Nie rolowane, Przy 255 mija nadkole idealnie, ledwo palec idzie wcisnąć ;)

To są felgi od M3 czy 1M ? Chyba jest różnica w ET w nich.

Z tego co się kiedyś dowiadywałem to w e93 i założeniu felg z M3 (tu byla konkretnie mowa o WZ220) przy obciążeniu auta pasażerami może coś trzeć. Prawda to ?

Jakie Twoje felgi mają ET ?

To jest style (replika) M359 - Avant Garde. et 35 przód i 38 tył, odpowiednio j9 i j10. Kolega na M3 e92 ma je z dystansem 5mm na tyle. Gdzieś też czytałem, że ori ocierałyby w e93, nie pamiętam jakie maja et. ponoć nie są też za mocne

Opublikowano
przepraszam cie przypomnij mi prawdoôdobnie mi umknelo

spox, nie ma sraczki

Chodzi o te listwy w carbonie. Kto to robi, czy dobrze i dlaczego tak drogo :roll:

 

Jak chodzi o listwy carbon jak orginal BMW performance to sie robi samemu

ponizej jak :

viewtopic.php?f=15&t=277529

 

jak chodzi o listwy w skorze carbon to idzie sie do tapicera w zaleznosci od uzytej skory i wykonczenia na mieko lub twardo to cena za komplet wacha sie od 1200 do 3000 zl.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
ja bede robil sobie w nastepnym tygodniu, pokaze jak wyjdzie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
jak bedzie perfekt to sie podejme ci zrobic za odpowiednia danine :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
  • Moderatorzy
Opublikowano
Czy tam też był ten poroniony pomysł z up i down po obu stronach?

Wcale to nie jest poroniony pomysł. Może stricte "sportowo/wyglądowo" nie jest najlepiej, natomiast jest to bardzo praktyczne rozwiązanie. W 335i gdy miałem jedną rękę zajętą można było drugą w pełni korzystać ze skrzyni, w tej chwili gdy jest to oddzielnie czasem tego brakuje ;)

Opublikowano
Czy tam też był ten poroniony pomysł z up i down po obu stronach?

Wcale to nie jest poroniony pomysł. Może stricte "sportowo/wyglądowo" nie jest najlepiej, natomiast jest to bardzo praktyczne rozwiązanie. W 335i gdy miałem jedną rękę zajętą można było drugą w pełni korzystać ze skrzyni, w tej chwili gdy jest to oddzielnie czasem tego brakuje ;)

To chyba jesteś jedyną osobą, która tak sądzi ;) Pytanie: co robi kierowca kiedy ma jedna rękę zajętą?? :twisted: :lol: :P

Załóżmy, że wcinasz pączka, ok ;) Dlaczego nie jechać trybem D czy S? Ja zwykle używam manuala jadąc na wklepanym, siakiś wyścig itp. Prędkość nie musiała być wcześniej duża żebym pomylił up z down. Może to tylko ja, choć z jakiegoś powodu inżynierowie wrócili do normalności ;)

Opublikowano
Ojciec w E55 amg ma guziczki i zarówno po lewej jak i prawej możesz zmienić bieg na wyższy albo niższy. Przyciskasz dalej od siebie redukcja bliżej siebie bieg wyższy. Nie ma żadnych oznaczeń plusów minusów po prostu trzeba wyczuć sprawę, chociaż nie raz można się pomylić :|
Opublikowano
Kiedyś na e90post.com widziałem mod'a do stockowych łopatek (tych z + i - na raz), gdzie można przełożyć w lewej manetce kabelki i wtedy działa ona odwrotnie do prawej. Czyli ciągnąc do siebie ma się z lewej redukcję, z prawej bieg wyżej, a w razie czego wciskając kciukiem z lewej masz bieg wyżej a z prawej redukcję. Działa to podobnie jak w niektórych "supercar'ach" gdzie manetki są montowane na tzw. kołyskę (np. w Mclarenach)
Opublikowano

Do Bożego Narodzenia daleko a u mnie choinka :mad2:

 

http://i66.tinypic.com/14kfhc6.jpg

 

Zacząłem od sprawdzenia ciśnienia w oponach, które jest poprawne. Zauważyłem natomiast przy okazji, że prawy tył jest niemal łysy, zjeżdżony do punktów kontrolnych. W dniu zakupu widziałem, że lewy był niemal nowy, więc chciałem je dojeździć i zanabyć non runflats.

Nie wiem jak czujny jest ABS, czy problemem jest różna średnica ogumienia. Mam nadzieję, że tak.

Opony doszły, postaram się jutro wymienić i skasować błąd, zobaczymy. Może ktoś z Was ma jakieś sugestie o co kaman?

 

http://i64.tinypic.com/2vry885.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.