Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Usuwał ktoś klapki w tym silniku BMW E91 320D 163KM M47N2 2006r. ? Czy są wadliwe te klapki czy jest to już poprawione? Jakie są plusy i minusy usunięcia owych klapek ?
Opublikowano
Temat rzeka, wystarczy poszukać.


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano

No było poruszane wiele razy ale zazwyczaj 3.0D oraz E46 a o E90 w tym silniku bardzo mało tego jest.

Jest ktoś z forumowiczów kto usuwał te klapki w tym silniku niech się wypowie

Opublikowano

japierdole ten temat był tyle poruszany że aż szkoda słów.

 

Tak milion ludzi usuwało w silniku 2.0 nic sie nie dzieje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja usuwałem... konstrukcja taka jak w m47 i m47n więc "Wadliwe"

 

Czyli konstrukcja M47N2 jest juz poprawiona tak ? I nie ma się czym przejmować ?

Gulczas, a jak myślisz? :norty:

3A0jS9b.png
Opublikowano

Ja w swoim usunąłem dosłownie kilka dni temu przy przebiegu 262 tyś. 1 z nich miała już dość spory luz.

Ja po usunięciu w swojej nie widzę żadnej różnicy, żadnego spadku mocy, może troszkę głośniejszy odgłos wydaje przy gaszeniu silnika.

Teraz jeżdżę bez obaw że klapka wpadnie mi do silnika i rozwali głowice lub turbine :P

Opublikowano
Ja w swoim usunąłem dosłownie kilka dni temu przy przebiegu 262 tyś. 1 z nich miała już dość spory luz.

Ja po usunięciu w swojej nie widzę żadnej różnicy, żadnego spadku mocy, może troszkę głośniejszy odgłos wydaje przy gaszeniu silnika.

Teraz jeżdżę bez obaw że klapka wpadnie mi do silnika i rozwali głowice lub turbine :P

 

Zastanawiam się właśnie czy usuwać czy nie, a posiadasz DPF ? Powiedz mi jeszcze czy przy gaszeniu auta masz taki jakby podmuch powietrza ?

Opublikowano
Ja w swoim usunąłem dosłownie kilka dni temu przy przebiegu 262 tyś. 1 z nich miała już dość spory luz.

Ja po usunięciu w swojej nie widzę żadnej różnicy, żadnego spadku mocy, może troszkę głośniejszy odgłos wydaje przy gaszeniu silnika.

Teraz jeżdżę bez obaw że klapka wpadnie mi do silnika i rozwali głowice lub turbine :P

 

Zastanawiam się właśnie czy usuwać czy nie, a posiadasz DPF ? Powiedz mi jeszcze czy przy gaszeniu auta masz taki jakby podmuch powietrza ?

Auto mam od nie dawna, wydaje mi się że nie było E90 2.0D bez DPF'a, a wątpliwe żeby w belgii poprzedni właściciel go wyciął.

Decyzja należy do Ciebie czy usuwać czy nie, ja się bałem konsekwencji i usunąłem :)

Co do podmuchu to nie zwróciłem uwagi na to, ale jak coś zauważe to napisze Ci na PW :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.