Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jestem dziś po oględzinach 3.0 diesla i gość chciał za niego początkowo 38k, natomiast po wizycie w serwisie wyszło trochę problemów. Czy warto za 34k brać ten samochód z poniższymi problemami :

 

Przebieg rzeczywisty 350 - 400k;

 

diagnostyka : brak komunikacji modułu telefonu, błąd ciśnienia doładowania na turbo, klema IBS, dpf do czyszczenia lub wycięcia (ponad dwukrotnie przekroczona granica)

 

Mechanicznie :

do wymiany tuleje tylne,

Turbo do regeneracji,

Kolektor do czyszczenia,

Uszczelnić pokrywę zaworów,

Uszczelnić skrzynie biegów

 

Poza powyższymi defektami samochód lakierniczo i w ogóle wizualnie w stanie bardzo dobrym. Wszystko w wyposażeniu sprawne.

 

VIN : FG67269

 

Dwóch właścicieli. Jeden właściciel w Niemczech od 2015 roku czerwca drugi w Polsce. Sam go sprowadzał.

Opublikowano
Nie jest ogłoszone oficjalnie. Napisałem wszystko co potrzebne do oceny, tak mi się wydaje. Jest vin, wiec wiadome wyposażenie. Wszystko zachowane w oryginale. Tylko kwestia ceny z takimi defektami. Czy warto?
Opublikowano

Spójrz co się dzieje z kursem EURO, porównaj sobie z mobile.de, dodaj koszty rejestracji, sprowadzenia - wydaje się, że 38 tys zł to nie aż taka wygórowana cena jak za E90 330d.

Druga kwestią jest fakt, że część gratów trzeba wymienić i pytanie jest czy dasz radę to zrobić za 4tys zł czy tez nie. Jak dasz radę to super, jak nie dasz rady to cena wyjściowa idzie w górę.

Przebieg racjonalny do rocznika - raczej większość 330d 2005r z DE ma takie przebiegi

Krótki okres posiadania auta w PL przez właściciela może sugerować chęć pozbycia się auta, które zaczyna się psuć, tudzież handel.

 

P.S. VIN dekodery dziś nie działaja

Opublikowano
Przemyśle sprawę, bo czekam na kosztorys napraw. Jeśli ktoś ma pojęcie o cenach powyższych usterek, to będę wdzięczny za pomoc :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

diagnostyka : brak komunikacji modułu telefonu, błąd ciśnienia doładowania na turbo, klema IBS, dpf do czyszczenia lub wycięcia (ponad dwukrotnie przekroczona granica)

 

Mechanicznie :

do wymiany tuleje tylne,

Turbo do regeneracji,

Kolektor do czyszczenia,

Uszczelnić pokrywę zaworów,

Uszczelnić skrzynie biegów

Kilka ładnych tysiaków do włożenia w auto. Opis usterek pobieżny. Uszczelnienie skrzyni może zmienić się w jej remont. Uszczelnienie pokrywy zaworów = demontaż kolektora wtrysków itd czyli to co w silniku z opla 1.4/1.6 8V kosztuje "flaszkę" tu kosztuje kilka stówek.

Ogólna rada wyceń dobrze naprawy, bo te 4 tyś opuszczone z ceny to może być kropla w morzu. Oprócz tego dojdą zawsze inne eksploatacyjne sprawy typu opony, klocki, oleje, to może być spora skarbonka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Popieram przedmówcę, może braknąć :roll:

 

VIN: WBAVC91050FG67269

Type code: VC91

Model: 330D OL (EUR)

E-F-R series: E90

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M57/T2

Displacement: 3.00

Power: 170 (231 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC

Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH

Prod.date: 2005-11-23

 

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2CY BMW light alloy wheel, spider spoke 158

S4AE Armrest front, retractable

S4AG Interior trim finishers Titanium matt

P7RS Package Comfort

S8SP Control unit COP

S205 Automatic transmission

S240 Steering wheel, leather

S249 Multifunction f steering wheel

S321 Exterior parts in vehicle colour

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S465 Through-loading system

S494 Seat heating driver/passenger

S497 Centre armrest, rear

S502 Headlight cleaning system

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S609 Navigation system, Professional

S620 Voice control

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S676 HiFi speaker system

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S879 Operating instructions German

S896 Daytime driving lights

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dziękuję za pomoc :)

Temu gościowi od 3.0 powiedziałem, że wezmę ale za 32k. zwleka z odpowiedzią :p

Tymczasem mam na oku bardzo dobrze utrzymana 2.0 z pewnych rąk. Jak się tylko dogadam co do ceny, to wezmę 2.0, bo po głębszym przemyśleniu uważam, że lepiej kupić pewna 320d gdzie nic nie musze na wstępie dokładać z przebiegiem lekko ponad 200k, niż 330d o tajemniczym pochodzeniu z przebiegiem bliskim 400k.;)

Opublikowano (edytowane)
Przepraszam za ten przypadkowo dodany post Edytowane przez tabsik6
Opublikowano
Witam,

 

Jestem dziś po oględzinach 3.0 diesla i gość chciał za niego początkowo 38k, natomiast po wizycie w serwisie wyszło trochę problemów. Czy warto za 34k brać ten samochód z poniższymi problemami :

 

Przebieg rzeczywisty 350 - 400k;

 

diagnostyka : brak komunikacji modułu telefonu, błąd ciśnienia doładowania na turbo, klema IBS, dpf do czyszczenia lub wycięcia (ponad dwukrotnie przekroczona granica)

 

Mechanicznie :

do wymiany tuleje tylne,

Turbo do regeneracji,

Kolektor do czyszczenia,

Uszczelnić pokrywę zaworów,

Uszczelnić skrzynie biegów

 

Poza powyższymi defektami samochód lakierniczo i w ogóle wizualnie w stanie bardzo dobrym. Wszystko w wyposażeniu sprawne.

 

VIN : FG67269

 

Dwóch właścicieli. Jeden właściciel w Niemczech od 2015 roku czerwca drugi w Polsce. Sam go sprowadzał.

 

Ja robilem w swojej czesc tych zeczy i:

Tylne tuleje pływające Lemforder koszt ok 120zł

Czyszczenie kolektora tutaj juz cena mechanika samo czyszczenie to pikuś..

Uszczelka pokrywy zawór Reinz ok 80-90 zł ale robota będzie dość droga...

Pytanie co to znaczy "uszczelnić skrzynie biegów" i co z turbo..

Opublikowano

Dochodzą jeszcze nie wszystkie jasne dla mnie błędy diagnostyczne i ten dpf...

Z turbina to słyszałem, że lepiej nie regenerować. Używana z kolei to ryzyko. Nowa droga :p nie wiadomo co robić

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nie chcesz tyle wydawać na nową to są zakłady, które dobrze regenerują dmuchawki, jak byś miał pewną używkę, podkreślam pewną, to też bardzo dobra opcja.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Primo, potwierdziłbym konieczność naprawy tych elementów, bo aso lubi na widok lekko zapoconego, powtarzam zapaconego elementu odraz zakwalifikować go do wymiany. Po drugie przy tym przebiegu, nie ma aż tak dużo tych rzeczy, choć z drugiej strony licz min. 5-6k, ale jak to zrobisz powinieneś sporo polatać. Możesz kupić 320d pewne i rzeczywiście nic nie robić, ale nigdy nie będziesz miał takiego banana jak w 330d ;) myślę, że za 30-32k pokusiłbym się osobiście o 330d
Opublikowano

Jeśli sprzedałby za 32, to mógłbym się zastanowić, bo po naprawach wyszloby do 40k. Natomiast raczej na to nie ma szans, bo gość poniżej 34 nie chce puścić. natomiast za 37-38 mam możliwość kupic 320d z 2007 z chipem na 200 KM oraz 400Nm, do której nie musze juz nic dokładać. Mając taki wybór jednak wolę drugą opcję :)

To ze większy banan przy 3l dieslu, to nie ma wątpliwości. Tylko ze szybko zniknąłby gdybym musiał ładować cały czas w niego kasę. Gość ewidentnie nie potrafił obchodzić się z tym samochodem i ryzyko jest spore...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W każdym od handlarza ;) ale nie wazne w temacie chodzi m47 a nie m57

Od handlarzy jest niestety większość aut. Panewki w M47 i M57 to te same części, bo to podobne silniki tylko jeden trochę krótszy.

Opublikowano
W każdym od handlarza ;) ale nie wazne w temacie chodzi m47 a nie m57

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

 

To, że raz kupiłeś złom od "handlarza", to nie znaczy że wszyscy złomy sprzedają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.