Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrób test zegarów, jak zaświeci się to rozbieraj kierownicę i sprawdzaj przycisk/przewód.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Sprawdzić bezpieczniki ,kierownice będziesz rozbierał później ,najpierw się zaczyna od bagatelnych żeczy :D

Tempomat nr bezpiecznika 41

Multifunkcja 44

Opublikowano (edytowane)
Dokładnie :) tak jak kolega wyżej napisał zacznij od najprostszych rzeczy. chyba że miałeś dokładaną multifunkcję po domowemu, wtedy próżno szukać bezpieczników bo większość poradników prowadzi przewody bezpośrednio do kompa omijając bezpieczniki. :) w takim wypadku proponuję sprawdzić wszystkie przewody które były dokładane ich połączenia oraz piny. różni szpece mogli przy tym majstrować. ale jeśli masz oryginalnie takie bajery i bezpieczniki okażą się sprawne. można dopiero zaglądać do zwijaka kierownicy, wtyczki multifunkcji, czujniki na pedałach :) Edytowane przez Jakub03071993
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

chyba że bawiłeś się dis lub ista d , ja też przez przypadek usunąłem tempomat u siebie :D i też wszystko działało tylko tempomat nie

(kodowanie do serii zegarów NCS przywraca funkcjonowanie )

jest też szansa że (nie wiem jaką masz kierownice) że z jednej strony cały panel się zepsuł od tempomatu (tylko od radia jest podłączony do tego od tempomat)

INPA i zobacz czy są aktywne przyciski w multifunkcji

Tempomat jest w zegarach , może też być uszkodzona instalacja, jak jesteś z Lubelskiego to wpadnij do mnie mam zapasowe przyciski to można na próbę podłączyć

(wcześniej zdiagnozować oczywiście) najczęściej to panel pada jeden w kierownicy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zobacz również czujnik hamulców i sprzęgła bez nich nie działa tempomat , a z dokładną kierownicą multifunkcyjną tez nie jest problem

jak uszkodzona linia do silnika to tempomat zaświeca się na zegarach , tylko nie ma sterowania i pozostają jeszcze dwie linie do sterownika świateł (zasilanie) i do sterownika zegarów ,uszkodzenie któregoś z nich zaburza pracę całej kierownicy, wiem ponieważ sam robię dokładanie tej funkcji do e46 ,

Opublikowano
Zobacz czy przed pierwszym naciśnięciem hamulca da się go uaktywnić. Jeżeli się da i dopiero pierwsze naciśnięcie hamulca całkowicie go wyłącza, przyczyną może być usterka silnika, w moim przypadku była to przepływka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.