Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

W grudniu kupiłem nową trójkę kombi (F31) z m.in. pakietem Connected Drive Plus. Nie przychodzi mi do auta wiadomość aktywacyjna, którą generuję z portalu Connected Drive.

W serwisie (Bawaria Motors na Czerniakowskiej) twierdzą, że to wina portalu web, a nie auta. Z kolei przez telefon facet z biura obsługi twierdził, że sprawę trzeba załatwić w serwisie.

Wg elektryka w serwisie taki ping-pong potrwa parę dni, a auto tam będzie stało (super...).

 

Czy ktoś może miał podobny problem z dodaniem auta do profilu na portalu ConnectedDrive? Jak to najlepiej rozwiązać?

Opublikowano
U mnie poszło za pierwszym razem ale robiłem to we wrześniu. Ostatnio mam wrażenie usługa CD zaczęła niedomagać wg mnie, raz że na zakładce update map usb trwają od dawna pracę administracyjne a BMW każe sobie płacić za aktualizację map w serwisie.... dwa nie działa wogóle update map przez kartę SIM w PL. Generalnie żenada. Zapłaciłem za coś co niedziala. Doprawdy nie wiem do czego ten portal służy...
Opublikowano
Może nie powinienem tego pisać, ale sprzedawca w salonie BMW odradzał mi w 2014 r. przy zakupie nowego auta opcję ConnectedDrive (nie wprost, ale odradzał).
Opublikowano
Dzięki za odpowiedzi. Ja kupowałem auto ze sporym rabatem, na koniec roku i CD był w pakiecie. Z tego, co piszecie, to pic na wodę, przynajmniej w Polsce...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.