Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie ma się co dołować, zawsze można odrobinę podnieść moc w 320d. :wink:

 

325d w tej wersji nie jest zbyt popularny, w sumie nawet roku nie ma go na rynku a do tego nie jest dostępny z Xdrive co dla wielu klientów dyskwalifikuje tą jednostkę.

 

Dla mojej żony RWD było "must have" więc ta opcja się poskładała i jak dotąd wybór się okazuje trafiony. :twisted:

 

Wczoraj pozamiatała napiętego Pana w Forku XT co jej bardzo poprawiło humor na powrocie do domu :twisted:

Opublikowano

Myślę że 220 w 20d jest do zrobienia. Ja może na wiosnę pocisnę u siebie coś.

 

Mam wersję 325d ale ta 218 km - tutaj w 5tce dali radę trochę

 

http://ecu-performance.com.pl/wp-content/uploads/2014/12/525d_218km.jpg

  • 2 lata później...
Opublikowano

Zauważam po tych wykresach że silniki bmw nie są szokujaco podatne na cziptuning, średnio przyrost jest w okolicach 22%

Tak jak tu w 2l biturbo z 220 zrobić 250 to mimo wszystko malo

VAG z 2.0tdi z biturbo po chipie maja pod 300kucy


Ja z 2.0d 190KM mam blisko 240@530 i jest dość słabo czuje ze brakuje mu kilkudziesięciu km i nm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.