Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 485
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
MikiE87 , masz zayebistą jedynkę więc decyzja ze swapem jest jak najbardziej trafna.Sam mam kilka ściągniętych fotek twojej buni które służą za wzorzec :) Edytowane przez iZzI
iZzI
Opublikowano
swap na 184KM z fx czy e90 to wymiana komputera też !!! twój komputer nie ogarnie, tam są inne wtryski inna pompa , można tyko czy to ma sens ? :oops:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Śmigać będzie jak zaaplikujesz komplet ze 184KM tak jak pisałem łącznie z komputerem :D , albo słupek pod twój osprzęt też się da :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No rozumiem ja teraz się przesiadlem na 6 garow i już nigdy nie wrócę na 4,też dużo jeżdżę do samej pracy w miesiącu 2 tys km, przy pizdowatej jeździe pali mi 6.7 teraz w zimę także czy tak dużo... To już kwestia inwidualna
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

NO i dlatego swapy sa mega nie oplacalne finansowo ,ale za to daj duzo frajdy,elegancko idzie :cool2:

Co do 3.0d co Ci odradzali to chyba niegdy nie jezdzili,nie ma porownania do dwoch garow ,calkiem inna kulutra pracy nie mowiac o dynamice,ale kazdy robi dla siebie :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do 3.0d co Ci odradzali to chyba niegdy nie jezdzili,nie ma porownania do dwoch garow ,calkiem inna kulutra pracy nie mowiac o dynamice,ale kazdy robi dla siebie :cool2:
LOL. Przecież wiadomo, ze nikt mu nie odradzał bo za dużo mocy, za duża frajda. :lol: Myślę, ze odradzali ze względów finansowych, technicznych i skomplikowania.
Opublikowano

120d to z tego co wiem słaba baza pod 3 litrówkę, 123d już co innego; tam sporo osprzętu jest z 330d/335d. Chłopaki kiedyś debatowali w tym temacie, stinger123d zrobił nawet mały research:

 

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=164&t=239743&start=15

 

Choć jest w Polsce 118d przerobione na 130d w TC Performance, a teraz tam nawet biturbo wsadzili, ale to już za ekonomicznym swapem nie ma nic wspólnego ;)

Opublikowano
Choć jest w Polsce 118d przerobione na 130d w TC Performance, a teraz tam nawet biturbo wsadzili, ale to już za ekonomicznym swapem nie ma nic wspólnego ;)

TC ma 140d robiące 100-200 w 8.3s :twisted:

Nie ma co porównywać w ogóle... :roll:

No ale tak jak mówisz 3.0d troche więcej zabawy byłoby także z osprzętem.

Opublikowano (edytowane)
Oj taka jedyneczka z tyloma końmi i bez nadwagi będzie się kleić do zakrętów , a bokiem wychodzić z nich :D

No jest przyjemnie całkiem. :twisted:

Edytowane przez mikiE87
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Z miłych akcentów udało się zakupić lewą lampę od E82 LCI USA. Całkiem ciekawy kąsek, zawsze mi się podobała. Xenon to nie jest ale i tak jaram się. Szukam cały czas prawą. Jakby ktoś coś widział to będę wdzięczny za cynk.

Zamówiłem także mały detal na przód, tzw. EZ LIP.

 

5Imk9Dw.jpg

Edytowane przez mikiE87
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zauważyłeś jakąś różnicę po zamontowanu tej rozpórki ?


Też chcę zamontować, wolałbym staffa ale ona zasłania wejście do zbiornika spryskiwaczy

Opublikowano
Zauważyłeś jakąś różnicę po zamontowanu tej rozpórki ?


Też chcę zamontować, wolałbym staffa ale ona zasłania wejście do zbiornika spryskiwaczy

 

Różnica odczuwalna na plus, tym bardziej na gwintowanym zawieszeniu. Fajnie, że ze Swagra możesz zdemontować sam środek jak grzebiesz pod maską. :D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Trochę mnie tutaj nie było. Auto cały czas śmiga, nie ma odpoczynku...

Letni setup już na aucie, gwint w tyle wyczyszczony, przygotowany do sezonu oraz skręcony do końca.


Niebawem wpadnie IC 335d przerobiony pod n47 od forumowego kolegi cypisek21.


Kilka fotek z prac oraz efekt końcowy.


t3V3Qoj.jpg

N0PIirG.jpg

4katMaf.jpg

8UJfwmx.jpg

LbS5aL7.jpg

B2PeBDE.jpg

FNteZML.jpg

uwBHtLS.jpg

PuYpTgH.jpg

Edytowane przez mikiE87
Opublikowano (edytowane)
I coraz bardziej przekonuję się do wyrzucenia tylnej wycieraczki, poprawia to duuużo wygląd.

 

Nie ma co się zastanawiać! Cieszę się, że się podoba. :twisted:


Przygotowania do majówki w Toruniu oraz mała sesja. Ktoś leci?



81OCVDR.jpg

OXsnITU.jpg

k3RZG0H.jpg

qrYwH0b.jpg

kvHJHTb.jpg

aO2o20p.jpg

O513SCX.jpg

KXHx8Cn.jpg

fClV33l.jpg

L641BUi.jpg

a8eD7r9.jpg

FiA8YL4.jpg

Edytowane przez mikiE87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.