Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Świetna robota :cool2:

Chociaż brak wycieraczki i sidemarker US są super ja bym się nie odważył, znając moje szczęście dowód miałbym zabierany 3xdzienie.


Ps. Jakbyś został bezdomnym chętnie przyjmę twoją jedyneczkę :D [*]

 

1. brak wycieraczki nie jest nielegalny. Dużo samochodów ich nie ma (coupe czy dostawczaki)

2. sidemarkery chyba też są ok w świetle naszego prawa - nielegalne są kierunkowskazy obrysowe, które na stałe są włączone.

 

Jak auto wyjechało z fabryki z wycieraczką, to musi ją mieć w świetle prawa. Najśmieszniejsze, że możesz tylną szybę zamalować sprayem, będzie legalnie... ale demontaż wycieraczki jest podstawą do zabrania dowodu.

Co do Sidemarkerów to nie miałem problemów. Mijam duże BMW z zakodowanymi kierunkami, także to raczej przejdzie. Na przegląd tylko wykodowuje.

  • Odpowiedzi 485
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Podstawy. Czystość. I kontrola. I dokładność. I masakra cierpliwości. Pilarka da jest idiotoodporna więc jeśli lakier i pad są czyste nie może pójść źle:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Świetna robota :cool2:

Chociaż brak wycieraczki i sidemarker US są super ja bym się nie odważył, znając moje szczęście dowód miałbym zabierany 3xdzienie.


Ps. Jakbyś został bezdomnym chętnie przyjmę twoją jedyneczkę :D [*]

 

1. brak wycieraczki nie jest nielegalny. Dużo samochodów ich nie ma (coupe czy dostawczaki)

2. sidemarkery chyba też są ok w świetle naszego prawa - nielegalne są kierunkowskazy obrysowe, które na stałe są włączone.

 

Jak auto wyjechało z fabryki z wycieraczką, to musi ją mieć w świetle prawa. Najśmieszniejsze, że możesz tylną szybę zamalować sprayem, będzie legalnie... ale demontaż wycieraczki jest podstawą do zabrania dowodu.

Co do Sidemarkerów to nie miałem problemów. Mijam duże BMW z zakodowanymi kierunkami, także to raczej przejdzie. Na przegląd tylko wykodowuje.

W Audi S6 Avant gdzieś pisałem, że też zdemontowałem tylną wycieraczkę. Kilka lat jeździłem (nawet zabrali mi dowód za przyciemniane lampy tylne), później jeszcze kilka lat jeździł mój kolega i nigdy nie miał problemów z policją.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano (edytowane)
Piękna sztuka! Gratulacje. Jaka moc i moment? :)

Dzięki. Póki co auto nie było hamowane. Do wakacji myślę, że uda się dorzucić troszkę i wtedy będzie wykres. Obecnie okolice 210 koni i 420 niutów.


Zawitał letni setup ale też śnieg na dworze :shock:

wyv2tMq.jpg

Edytowane przez mikiE87
Opublikowano
Póki co auto nie było hamowane
Obecnie okolice 210 koni i 420 niutów

 

Kolego, skoro auto nie było hamowane, a ty potrafisz podać moc i moment obrotowy z palca, to po co wydawać pieniążki na hamownie? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :)


e87 118d: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=369493

ex e87 116i: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=297577 :D

Opublikowano
Kolego, skoro auto nie było hamowane, a ty potrafisz podać moc i moment obrotowy z palca, to po co wydawać pieniążki na hamownie? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Michale umiem podać okolice, tak samo jak długość rysy na Twoim tylnym zderzaku na oko bez mierzenia :lol:

Jak ktoś robi kilkadziesiąt n47 20d to nie musi hamować, żeby podać moc +/-

Opublikowano
Ładnie. U mnie 200/420. Już kilka starszych aut 6cylindrowych było w szoku :D

W tych czasach to powinno być takie minimum. Szczerze to jeszcze 50 kucy i ze 100 niutów więcej dopiero by mnie zadowoliło. :x

Opublikowano
Czy ja wiem czy tak urywa.....

 

A to porównujesz do czegoś z bardzo podobnymi parametrami?


Moim zdaniem urywa konkretnie, on ma zrobiony program bardzo agresywny, ładnie wciska od dosyć niskich obrotów.

Prędkości jakie teraz rozwija też baaaaaardzo zacne :mrgreen:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
Najlepsza E87 :8)

Pięknie działasz i oby Ci się odpłaciła bezawaryjnością za to wszystko co dla niej robisz :cool2:

Ooo Filip sobie przypomniał o forum widzę. Dzięki byku! :8)


#stayhome update:

:arrow: standardowe odkurzanie, ogarnięcie wnętrza, już 2 tygodnie bez mycia :cry:

:arrow: aplikacja Glaco na wszystkie szyby

:arrow: gwint skręcony, znów cieszy oko

:arrow: wygłuszenie nadkoli


Mod podejrzany u matig92 w dziale E9x.

Póki co ogarnąłem prawe nadkole, bo nie starczyło mi butylu. Trzeba zamówić więcej, wykończyć z drugiej strony i będzie można ocenić efekt.



hDARp0X.jpg

mIDPbuO.jpg

geOIbPK.jpg

F7kMZrW.jpg

4IfoxnD.jpg

Edytowane przez mikiE87
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdza się to Glaco?

Aplikowałem 1 raz w grudniu, a teraz odnowienie. Fajnie kropelkuje, woda po myjce szybko ucieka, super chroni przed osadzaniem się syfu, dużo łatwiej domyć szyby. Spodziewałem się trochę lepszego efektu jeśli chodzi o odprowadzanie podczas deszczu... mimo wszystko wycieraczki trzeba używać ale może za wolno jeżdżę. Dużo ludzi narzeka na skakanie wycieraczki, u mnie akurat ok. Podsumowując polecam ale kupie coś innego na testy.

Opublikowano
Sprawdza się to Glaco?

Aplikowałem 1 raz w grudniu, a teraz odnowienie. Fajnie kropelkuje, woda po myjce szybko ucieka, super chroni przed osadzaniem się syfu, dużo łatwiej domyć szyby. Spodziewałem się trochę lepszego efektu jeśli chodzi o odprowadzanie podczas deszczu... mimo wszystko wycieraczki trzeba używać ale może za wolno jeżdżę. Dużo ludzi narzeka na skakanie wycieraczki, u mnie akurat ok. Podsumowując polecam ale kupie coś innego na testy.

 

Mam podobne zdanie. Odprowadzanie deszczu tragedia, w mieście czy na autostradzie podobne działanie. Dużym plusem jest to, że owady nie kleją się tak bardzo do szyby i łatwiej je zmyć.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Weekendowy update:

:arrow: mycie na 2 wiadra

:arrow: deironizer

:arrow: tar&glue

:arrow: glinka

:arrow: Carpro Essence nałożone rollerem adbl'a

:arrow: wosk Soft99 "king of gloss"


Pogoda dopisała, więc w końcu udało się pobawić nowym nabytkiem. Jak na pierwszą polerkę w życiu jestem zadowolony. Jeszcze trochę wprawy i będzie trzeba spróbować jakiegoś cięcia, a może i nałożenia powłoki.

Generalnie jestem zadowolony. Fajne odświeżenie, jednak prosi się o bardziej konkretną korektę.


aIFkNPS.jpg

fzcHb1w.jpg

GqY0urZ.jpg

Edytowane przez mikiE87
Opublikowano

nie polecam Ci mega cięcia


chyba lepiej co dwa trzy sezony dotknąć polerką niż ostro rżnąć lakier i po dwóch zabiegach witać się z lakiernikiem


dziwi mnie ta moda na wycinanie do zera ale jak kto woli


piach w powietrzu cyrkulacja powietrza i tak zrysuje lakier wiec chyba szkoda

wyszło spoko


też się przymierzam w swoim czasie

BOKIEM ALBO WCALE...
Opublikowano
Również jestem zdania że lepiej raz do roku zrobić 1step by wyokraglic rysy nie zdejmujac praktycznie lakieru, niz ciąć mocno... I tak powstaną pewne niedoskonałości... A jak lakier jest wycięty na lustro będą jeszcze bardziej widoczne, niż na tym z lekka fabryczna struktura.
Opublikowano
Przesadziłem z tym tekstem o cięciu. Chodzi mi o coś bardziej usuwającego lekkie rysy od Essence. Showcar to nigdy nie będzie, bo lakier ma już 13 lat na karku, chociaż patrząc na te nowe kilkuletnie auta myte byle jak to i tak spoko się trzyma.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Minął rok, więc czas na kolejny upgrade hamulców :twisted:

Jak 4 tłoki z F serii to wiadomo od kogo... dzięki cypisek21


BgtPi3J.jpg

BCL1Qz0.jpg

XEOHq7o.jpg

Edytowane przez mikiE87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.