Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich :)

 

W końcu znalazłem czas by przedstawić Wam mój nowy nabytek, czyli BMW E92 335D. Auto kupione na początku grudnia 2015 roku od II właściciela. Salon Polska, do końca serwisowane w ASO. Szukając auta chciałem tylko i wyłącznie model e92, natomiast silnik miał być zupełnie inny, czyli 306 konna benzyna 335i. Niestety ponad 2 miesiące szukania zadbanej sztuki spełzły na niczym... Czy żałuję? Dzisiaj nie, mało tego cieszę się, że trafił się diesel, jest ciszej, taniej i naprawdę szybko. Już seria 286 km robi robotę, ale w tym przypadku mimo przesiadki z Civica Ufo Type-S (140hp) nie wytrzymałem nawet miesiąca i seria już nie jest serią, a Bunia robi taką robotę, że dzieci widząc ją na ulicy biegną z płaczem do mamy, opowiadając historię o spotkanej bestii:)

 

Mój pogląd na szybką jazdę też się zmienił i w miesiąc Bunia dostarczyła mi więcej adrenaliny i strachu niż przez ostatnie 8 lat, czyli od momentu posiadania prawka. Kozak :D :evil:

 

Narazie wrzucam foty auta, w momencie jak wyjeżdżało ono z salonu. Obecnie wygląda znacznie lepiej, ale foty oraz to co pod maską pokaże dopiero jak jakieś zainteresowanie z Waszej strony będzie i znajdę trochę czasu:)

 

Trzymajcie się i mam nadzieję do zobaczenia na jakimś zlocie fanów BMW:)

 

Numer podwozia WBAWD71098P074930

Kod typu WD71

Typ 335D (EUR)

Typoszereg E E92 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji COUPE

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik M57Y

Pojemność skokowa 3.00

Moc 210

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SPACEGRAU METALLIC (A52)

Tapicerka LEDER DAKOTA/CREAMBEIGE (LCGE)

Data prod. 2008-01-17

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S225A SERIENFAHRWERK Podwozie seryjne

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4ATA INT.LEIST. SCHWARZ HOCHGLAENZEND Listwy wewn., wysoki połysk, czarne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S7NHA SERVICE INCLUSIVE 5/100 Technika serwisowa BMW

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2KEA LM RAEDER V-SPEICHE 188 MISCH. BMW light alloy wheel, V-spoke 188

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

http://images77.fotosik.pl/232/52f4d0e162a60d36.jpg

http://images78.fotosik.pl/231/9cbbf24112c8c7e5.jpg

http://images75.fotosik.pl/231/b2cc15337c63cde4.jpg

 

Auto w trakcie użytkowania przez poprzedniego właściciela nabrało charakteru :D

http://images77.fotosik.pl/232/1c678d246e292831.jpg

http://images78.fotosik.pl/231/7e48f1ebcc6ffac3.jpg

 

A tutaj już moje działania:

 

SERIA 285HP 541NM

http://images77.fotosik.pl/233/a188198f2a5da661.png

 

PO MODACH 365HP 650NM

http://images78.fotosik.pl/233/3c667683668336e9.png

Edytowane przez wojtaszka
  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kolego, samochód bardzo ładny i dość dobrze wyposażony ale wrzuć foty aktualne bo jestem ciekaw tej twojej bestii :) :wink:

Co do silnika to moim skromnym zdaniem po chipie jest to faktycznie bestia a jak osiągniesz 400+ to można rzec to już potwór :D

Wrzuć wykres z hamowni by obadać kreski :) :wink:

Życzę bezawaryjnej jazdy :) :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Kolego, samochód bardzo ładny i dość dobrze wyposażony ale wrzuć foty aktualne bo jestem ciekaw tej twojej bestii :) :wink:

Co do silnika to moim skromnym zdaniem po chipie jest to faktycznie bestia a jak osiągniesz 400+ to można rzec to już potwór :D

Wrzuć wykres z hamowni by obadać kreski :) :wink:

Życzę bezawaryjnej jazdy :) :cool2:

 

x 2. :lol: .

Zapodaj wiecej fot , bo narazie seria z zewnatrz wiec nie ma sie czym podniecac - zeby nie powiedziec ze galeria do dupy. :mrgreen:

7d4c19ecfc3db.gif
Opublikowano

x3 :lol:

 

zapodaj kolego wykres i info czy sam program robiłeś czy dodatkowe modyfikacje i zdradź u jakiego tunera bo wyniki hamowni są często rozbieżne z tego co u siebie zauważyłem ,wybór na pewno dobry i będziesz zadowolony bo mało to pali a ładnie lata :cool2:

Opublikowano
A miałem pisać, że duży minus za brak Mpaku w takim aucie, i te słabe felgi :D Teraz minusów brak! :D :D :D :D

 

To fakt inne zderzaki i felga, a auto wygląda zupełnie inaczej. Bez Mpaku trochę dziadkowóz, teraz wygląda conajmniej dobrze:)

 

Zapomniałem dodać, że auto ma założone dystanse K&N oraz nacinane tarcze Taroxa z przodu, także hebel jest przyzwoity:)

 

Mam pewnien problem posiadam zestaw Markerów LED-owych ANGEL EYE firmy MTEC model MT-615 VER. 2.0 i niestety, ale tydzień po zakupie auta oba padły. Cały zestaw kosztuje ponad 250$, ale jak rozumiem przetworniki itp mogą zostać. Pytanie tylko co mam wymienić? Na opakowaniu od właściciela piszę 9W 7000K White LED. Same żarówki?

 

Po zakupie wymieniłem wszystkie filtry - KNECHT i MANN oraz zalałem olej VALVOLINE SynPower Xtreme MST C3 5W30 uprzednio zalewając płukankę, także mam nadzieję, że z Bunią stworzymy idealny związek i nie będzie kaprysić:)

 

Jakie paliwo lejecie u siebie? Ostatnio dwóch mechaników odradzało mi lać VERVĘ ON i powiedzieli, że wystarczy zwykła ON i raz na jakiś czas zalać czymś lepszym...

 

W najbliższym czasie zamierzam zamienić NAVI CCC na CIC z polifta oraz wstawić większy IC Wagnera:)

Opublikowano

Ładna sztuka, i fajne zestawienie kolorystyczne.

Zazdraszaczam felg 313 ;) !

co do paliwa to do swoejgo 335d również leje zwykły ON i raz na jakiś czas coś lepszego, kolega z serwisu ASO BWM oradzał mi ciągłą jazde na vpower i odpowiednikach gdyż podobno paliwo jest "za suche" i może powodować zacieranie się pompy paliwa, ale ile w tym prawdy to nie wiem...

Opublikowano
Dokładnie to samo od mechanika usłyszałem. Mógłby ktoś pomóc z tym marketami LED-owymi? Bo nie mam pojęcia co wymienić. Dzisiaj dostałem wycenę na nawigację CIC z modułem MULF do bluetootha. Combox mi chyba nie potrzebny ze względu na fakt, że do muzyki używam tylko i wyłącznie Spotify...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzisiaj dostałem wycenę na nawigację CIC z modułem MULF do bluetootha.

Z ciekawości, ile powiedzieli?

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytałem o to samo to 3700zl + usb 300zl + tv okolo 2000zl w menupolskie.pl
3A0jS9b.png
Opublikowano

 

Zapomniałem dodać, że auto ma założone dystanse K&N :)

 

Chyba H&R . :wink:

 

Zapodasz Wagnera zrobisz remap to będzie 'beast' na razie ma poprawny , średni i bezpieczny program. :P

7d4c19ecfc3db.gif
Opublikowano
365hp na seryjnych gratach to serio średni program? Jak tak, to chętnie zobacze inne 335d, które mają lepszy program na ori częściach.
Opublikowano

365 to dużo jak na serie. Ja na seryjnych gratach mam 360, kolega czerwony330d ma u siebie 362 aktualnie a znam takich co mają programy na 330-340KM.

Tak samo jak niektórzy mają 680Nm a inni 750Nm i więcej nawet. Pomijając to że konie koniom nierówne i co niektórzy chwalą się wykresami a auto jedzie gorzej niż wynikałoby to z podanej mocy. Bo co innego wykres a co innego rzeczywistość.

 

Tu jest kilka wyników z silnikami 35d mierzonych Racelogic przez wujkawaldusia i często mimo niby większej mocy auto gorzej jedzie

 

e90 335d 360ps/750Nm (auto Vapor )

100-200: 11.6s (był jeszcze wynik 11,0s ale był spadek terenu o 6 metrów)

100-250: 26.5s

 

BMW E92 335d (360ps)

0-100: 5.5s

100-200: 12.3s

1/4: [email protected]/h

 

BMW E91 335d (370ps)

0-100: 5.4s

100-200: 14s (z pasazerem)

1/4: [email protected]/h

 

BMW 635d+ (360ps)

100-200: 13.3s

 

BMW 535d E60 350ps

100-200: 14.7s.

 

Sam IC i remap dużo ci nie da, potrzeba innych działań żeby wskoczyć na wyższy poziom rzędu 400-405KM i to nie kosztuje kilka złotych niestety :P

Opublikowano
Ja raczej nie planuje gonić za mocą 400+. Dzisiaj jeżdżąc po Poznaniu kilka razy nawet na prostej zarzuciło mi tyłem, nie byłem wstanie z X3 się pościgać bo ciężko o trakcję przy takiej pogodzie, także nie widzę sensu by jeszcze grubiej robić auto. Inna sprawa, że dotychczas jeździłem jak już pisałem autem przednionapędowym o mocy 140km, więc to przepaść.
Opublikowano
przy takiej pogodzie to nic dziwnego ale 8 z 12 miesiecy w roku jest sucho i wtedy można w pełni korzystać z mocy auta
Opublikowano
Siema, przyznam że ostatnimi czasy sam patrzę kilka razy dziennie na BMW e92 coupe i tylko coupe:D, szczególnie celuje na 335i, ten podwójny wydech... ta moc.. ten wygląd.. ta agresja.. ta drapieżność.. najlepiej czarna:) Ale muszę się jeszcze wstrzymać, zbieram na coś innego (nie samochód:P), ale w przyszłym roku powinienem się wyrobić i też mieć swoją wymarzoną 335i 306KM (nie wiem jak wytrzymam tyle czasu:P) no i najlepiej z dobrych rąk a o to meega trudno. Gratuluję nabytku, oby okazała się zadbana, patrząc na ten przebieg trochę zaniemówiłem bo jest podejrzanie niski ale chyba wiesz co robisz i co kupujesz. Pozostaje życzyć przyjemnej jazdy :)
Opublikowano
Dzięki bardzo, 335i robi napewno lepszą robotę ze względu na dźwięk, reszta raczej porównywalna. Co do przebiegu to salon Polska od początku, serwis cały czas w ASO, także przebieg w 100% pewny. Jak na diesla faktyczne jest niski, ale miało to odzwierciedlenie w kwocie wydanej na to auto. Tanio nie było...
Opublikowano

Powiem Ci że osobiście widziałem jak moi znajomi (chamy, pseudo handlarzyki) sami tworzyli książki serwisowe.. A później jak sprzedali samochód to się do siebie śmiali że jakiś "idiota" łyknął ten kit. Na własne oczy przekonałem się na jakich zasadach sprzedaje się w PL.. i weź tu zaufaj komukolwiek kto sprzedaje samochód..Mam głęboką nadzieje że to nie tyczy się Twojej betki

 

Edit: Napisz jeszcze c to za felgi dokupiłeś? przyznam że ładnie się prezentują. Widziałem e92 coupe już na bardzo wielu rodzajach felg ale te na które wymieniłęś są w czołówce wizualnie pasujących

Opublikowano

Przecież pisał że serwisowany non stop w ASO i wszystkie wpisy tam są więc nie wchodzi w gre podrabianie książeczek przez Januszów handlarzyków o których piszesz :duh:

Kolega dał za niego dużo kasy -z tego co kojarze to w ogłoszeniu była wystawiona za coś koło 80tys- więc adekwatnie do dużej ceny otrzymał auto z małym jak na ten silnik prawdziwym przebiegiem. Gdyby miała 250tys a nie 130 to by kosztowała odpowiednio mniej.

Rzadko się to udaje ale wierz lub nie, ja kupiłem w zeszłym roku też 335d z 2007r. tyle że w budzie e90 z potwierdzonym przebiegiem 165tys, a też z początku podchodziłem do tej informacji sceptycznie. Auto ma ostatni wpis w ASO z 2014r. z przebiegiem 134k, poprzednie odczyty też się trzymają "kupy", tak samo stan auta i kondycja silnika itd więc nie zawsze jest tak że ktoś majstrował przy liczniku

wojtaszka bezawaryjności i radości z jazdy taką zacną furą :cool2:

Opublikowano
Przecież pisał że serwisowany non stop w ASO i wszystkie wpisy tam są więc nie wchodzi w gre podrabianie książeczek przez Januszów handlarzyków o których piszesz :duh:

Kolega dał za niego dużo kasy -z tego co kojarze to w ogłoszeniu była wystawiona za coś koło 80tys- więc adekwatnie do dużej ceny otrzymał auto z małym jak na ten silnik prawdziwym przebiegiem. Gdyby miała 250tys a nie 130 to by kosztowała odpowiednio mniej.

Rzadko się to udaje ale wierz lub nie, ja kupiłem w zeszłym roku też 335d z 2007r. tyle że w budzie e90 z potwierdzonym przebiegiem 165tys, a też z początku podchodziłem do tej informacji sceptycznie. Auto ma ostatni wpis w ASO z 2014r. z przebiegiem 134k, poprzednie odczyty też się trzymają "kupy", tak samo stan auta i kondycja silnika itd więc nie zawsze jest tak że ktoś majstrował przy liczniku

wojtaszka bezawaryjności i radości z jazdy taką zacną furą :cool2:

 

Dokładnie tak jak mówisz, początkowo wystawiona była za 85 tys. i właściciel max chciał zejść do 83 tys. Stała tak i stała, bo wiadomo jak to w Polsce, każdy chcę igłę za niską cenę i tak każdego dnia wchodziłem na ogłoszenie, czekałem aż obniży cenę i w duchu trzymałem kciuki, żeby nikt jej nie wziął. Potem zszedł do 80 tys, zadzwoniłem dowiedziałem się, że maks tysiąc złotych zejdzie, ale stwierdziłem, że pójdę va bank i założyłem konto tutaj gdzie właściciel wystawił na forum auto i napisałem w sumie tak dla jaj, że 76 tys i biorę. No i co mam powiedzieć, stoi ładnie w garażu:)

 

Btw. ile płacicie za ubezpieczenie OC+AC+NW? Ja przy maks zniżkach zapłaciłem prawie 5k, co wydaję mi się mega drogim ubezpieczeniem.

Opublikowano
Btw. ile płacicie za ubezpieczenie OC+AC+NW? Ja przy maks zniżkach zapłaciłem prawie 5k, co wydaję mi się mega drogim ubezpieczeniem.

Ja w marcu 2015 płaciłem 2974,79 zł. Mam e92, 2009, 330xd, silnik N57,185.000km przebiegu.

Opublikowano
Przecież pisał że serwisowany non stop w ASO i wszystkie wpisy tam są więc nie wchodzi w gre podrabianie książeczek przez Januszów handlarzyków o których piszesz :duh:

Kolega dał za niego dużo kasy -z tego co kojarze to w ogłoszeniu była wystawiona za coś koło 80tys- więc adekwatnie do dużej ceny otrzymał auto z małym jak na ten silnik prawdziwym przebiegiem. Gdyby miała 250tys a nie 130 to by kosztowała odpowiednio mniej.

Rzadko się to udaje ale wierz lub nie, ja kupiłem w zeszłym roku też 335d z 2007r. tyle że w budzie e90 z potwierdzonym przebiegiem 165tys, a też z początku podchodziłem do tej informacji sceptycznie. Auto ma ostatni wpis w ASO z 2014r. z przebiegiem 134k, poprzednie odczyty też się trzymają "kupy", tak samo stan auta i kondycja silnika itd więc nie zawsze jest tak że ktoś majstrował przy liczniku

wojtaszka bezawaryjności i radości z jazdy taką zacną furą :cool2:

 

Dokładnie tak jak mówisz, początkowo wystawiona była za 85 tys. i właściciel max chciał zejść do 83 tys. Stała tak i stała, bo wiadomo jak to w Polsce, każdy chcę igłę za niską cenę i tak każdego dnia wchodziłem na ogłoszenie, czekałem aż obniży cenę i w duchu trzymałem kciuki, żeby nikt jej nie wziął. Potem zszedł do 80 tys, zadzwoniłem dowiedziałem się, że maks tysiąc złotych zejdzie, ale stwierdziłem, że pójdę va bank i założyłem konto tutaj gdzie właściciel wystawił na forum auto i napisałem w sumie tak dla jaj, że 76 tys i biorę. No i co mam powiedzieć, stoi ładnie w garażu:)

 

Przypomniałeś mi podobną historię mojego kolegi, wystawił pewien samochód za 20 tysięcy, pewnego dnia zjawił się klient i powiedział że weźmie za 17. Kolega twardo się upierał że minimum 18 tysięcy, niżej nie da rady. Skończyło się tak że sprzedał pół roku później z trudem za 14..

Takie właśnie trzymanie się twardo swojej ceny i próba "wyciśnięcia" ile się da kończy się bardzo często tym że się traci zamiast zyskać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.