Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio jeździlem M4 i jakież moje zaskoczenie bylo, gdy puscilem hamulec, a auto zaczelo zjezdzac do tylu (tryb D, lekko z gorki bylo). Wyglada na to, ze zasprzeglenie nastepuje dopiero po nacisnieciu gazu, a po zatrzymaniu sie nastepuje calkowite wysprzeglenie.

 

Zastanawia mnie, skad pomysl na takie dzialanie automatu i w ogole jaka jest zasada jego dzialania. Szukam materialow technicznych, opisow tej skrzyni, jesli macie wlasne doswiadczenia i uwagi, prosze podzielcie sie.

  • 8 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Zastanawia mnie, skad pomysl na takie dzialanie automatu

 

.... poniewaz nowe modele BMW maja dodatkowo funkcje AUTO HOLD

 

Automatic Hold*

 

Zasada działania

-System wspomaga przez automatyczne zaciąganie i zwalnianie hamulca, np. w ruchu Stop-and-Go.

-Po zatrzymaniu samochód jest automatycznie przytrzymywany.

-Podczas ruszania pod górę samochód nie cofa się.

Pozdrawiam Andrzej
  • 2 lata później...
Opublikowano
witam

 

Zastanawia mnie, skad pomysl na takie dzialanie automatu

 

.... poniewaz nowe modele BMW maja dodatkowo funkcje AUTO HOLD

 

W sumie to też się nad tym zastanawiałem jakiś czas temu.

W mojej M5 z 2016 roku (ostatni wypust) nie ma Auto Hold i samochód się stacza- dość kłopotliwe przy zamiennym użytkowaniu z pojazdem wyposażonym w AH.

Czy dwu sprzęgłowe skrzynie w innych markach też mają taką cechę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.