Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam f11 i mam przelacznik do swiatel na pozycji automatycznej i przy zapalaniu samochodu swiatla poruszaja sie w lewo, prawo, gora, dol lecz pozniej podczas jazdy stoja w miejscu jak zabite! W poprzedniej wersji e61 mialem to samo lecz swiatla skrecaly za ruchem kierownicy i nie bylo regulacji wysokosci swiecenia a w nowej f11 jest dwustopniowa regulacja wysokosci. Czy cos nie dziala czy ogolnie na start swiata tak sie ruszaja i nie ma adaptacyjnych wogole?

Opublikowano

Przy włączaniu na pewno nie poruszają się horyzontalnie. Każde ksenony poziomują się po włączeniu. Jeśli nie skręcają i nie doświetlają się zakręty przy małych prędkościach to zapewne nie masz świateł adaptacyjnych.

Nie sprawdzałeś co kupujesz? :) Skrętne ksenony to kod: 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht. Sprawdź po vin.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wystarczy obejrzeć lampę...

Skrętne mają pionowe paski na szkle wewnątrz wewnętrznych ringów, nieskrętne mają gładkie szkła.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy ksenonie nie powinno być ręcznej regulacji wysokości,przecież one same się poziomują. :shock:
Opublikowano
Sprawdzile po vinie i nie ma nic o adaptacyjnych swiatlach niestety ale i tak sprawdze lampy jeszcze ale patrzac na te wszystkie opcje znalazlem kod 8TF active protection for pedestrian ja to dziala?
Opublikowano
Auto monitoruje droge i podczas wtargniecia pieszego informuje kierownika, w skrajnych sytuacjach potrafi sam zahamowac awaryjnie. Jak masz zaawansowany uklad kierowniczy to ponoc jezeli nie wykryke suta z przeciwka potrafi bez ingerencji kierowcy o ominac. Jak masz xenon to ewidentnie musi byc system automatycznej regulacji i nie ma mowy o pokretle no chyba ze jakas rzexba.
Opublikowano
Dokladnie jak mowisz w poprzedniej e61 nie mialem regulacji recznej wysokosci i adaptacyjne swiata byly tutaj niestety jest reczna regulacja i wszystko wskazuje ze nie ma:/ a co dotego asystenta pieszych kamera jest kolo czujnika deszczu w lusterku czy to ta w zderzaku? Tej w zderzaku napewno nie mam :/
Opublikowano

Jeśli jest pokrętło do regulacji wysokości a masz palniki ksenonowe to podejrzewam, że samochód miał pierwotnie zwykłe lampy, a ksenony zostały dołożone "przy okazji". Podaj ostatnie 7 cyfr vin.

 

Auto monitoruje droge i podczas wtargniecia pieszego informuje kierownika, w skrajnych sytuacjach potrafi sam zahamowac awaryjnie. Jak masz zaawansowany uklad kierowniczy to ponoc jezeli nie wykryke suta z przeciwka potrafi bez ingerencji kierowcy o ominac. Jak masz xenon to ewidentnie musi byc system automatycznej regulacji i nie ma mowy o pokretle no chyba ze jakas rzexba.

Przepraszam cię kolego ale napisałeś same bzdury :)

Nie ma systemu który cokolwiek potrafi ominąć, przynajmniej nie w bmw. Aktywny tempomat z radarem potrafi zahamować z prędkości do 30km/h przed samochodem, ale nie przed pieszym lub motocyklem.

8TF active protection for pedestrian - działa tak, że jak zgarniesz pieszego to klapa lekko się unosi żeby było mu wygodniej, o tak:

 

http://www.thetruthaboutcars.com/wp-content/uploads/2007/12/revised_pyrotechnics_bonnet.jpg

Opublikowano
Dokładnie jak pisze Mono. Z doświadczenia moge tylko powiedziec ze u mnie czesto przyhamowuje przy motocyklu lub rowerze, wiec wykrywa tez takich uczestników ruchu...
Opublikowano

Wybaczcie za wprowadzenie w błąd ale czytałem gdzieś kiedyś o tym i może coś pomyliłem, postaram się odszukać link

tylko tyle na moje usprawiedliwienie, zaczerpnięte z auto-swiat

http://www.auto-swiat.pl/porady/jak-dzialaja-systemy-bezpieczenstwa-auto-bezpieczne-dla-pieszych/zfshe

Przeczytałem na nowo i rzeczywiście to jakby następna generacja a wy macie racje.sorki

Opublikowano
Jeśli jest pokrętło do regulacji wysokości a masz palniki ksenonowe to podejrzewam, że samochód miał pierwotnie zwykłe lampy, a ksenony zostały dołożone "przy okazji". Podaj ostatnie 7 cyfr vin.

 

C935442

Opublikowano

Przykro mi kolego, twój wóz seryjnie nie miał ksenonów:

 

Type code MX12

Type 520D (EUR)

Dev. series F11 ()

Line 5

Body type TOUR

Steering RL

Door count 5

Engine N47T

Cubical capacity 2.00

Power 135

Transmision HECK

Gearbox MECH

 

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Prod. date 2011-04-21

 

 

Order options

No. Description

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

1CB CO2 CONTENT

1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION

2PA LOCKING WHEEL BOLTS

230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT

258 RUNFLAT TYRES

3AT ROOF RAILS ALUMINIUM SATINATED

302 ALARM SYSTEM

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

441 SMOKERS PACKAGE

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

6AA BMW TELESERVICES

6AB CONTROL TELESERVICES

6FL USB-/AUDIO INTERFACE

6VC CONTROL COMBOX

644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF.

698 AREA-CODE 2

8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

8SM VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE

8S2 CODING OF ALARM SIGNAL

8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY

8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS

8TG ANTI-THEFT SYSTEM

8TL DAYTIME LIGHTS FRONT AND REAR AKTIV

8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B

8V1 NCAP LABEL

812 ENGLAND VERSION

850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT

877 DELETION CROSS-OVER OPERATION

880 ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

Series options

No. Description

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

2K1 ALLOY WHEELS V-SPOKE 236

4AT INT.TR.FINI. BLACK HIGH-GLOSS

853 LANGUAGE VERSION ENGLISH

 

Powinien wyglądać tak:

 

http://bimmer.work/config/c935442_ext.png

 

http://bimmer.work/config/c935442_int.png

Opublikowano

Dokladnie tak wyglada :) coz jakos przezyje bez kesnonow chodz wolal bym zeby byly.

Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie zawieszenia to znaczy czasem jak parkuje pod domem podjazd jest troche nie rowny i patrzac na tylne prawe kolo zawieszenie jest tak nisko ze ledwo widac czubek opony ciezko wlozyc palce zeby dotknac bieznika ale gdy parkuje pod praca piekny ladny nowy parking tylne zawiesznie lewe jak i prawe rowno ladny przeswit. Podczas jazdy nie ma zadnych stukow i nie jest odczuwalna zadna usterka w zawieszeniu wiec jest to jakos automatyczne regulowane zeby wypoziomowac samochod bo mimo tego ze parkujac pod domem i z jednej strony tj z prawej przeswitu nie ma to linia auta jest prosta bez przechylow. Wiec jak to jest?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli z zapytania czy ksenony są adaptacyjne doszliśmy do pytania czy w ogóle są ksenony....?!?
Opublikowano
nie sa ksenony i nie sa adaptacyjne

 

hmm, a w pierwszym poście napisałeś :

 

Witam

Posiadam f11 ..... i przy zapalaniu samochodu swiatla poruszaja sie w lewo, prawo, gora, dol

 

to w F10/F11 zwykłe światła też się poruszają ??

Opublikowano

A tak swoją drogą to jak można kupić auto i nie znać (sprawdzić w ASO) wyposażenia ???

Ksenony i zwykle światła rozpoznaje się rzuciwszy okiem....co nie oznacza, że zwykle świecą dużo gorzej :D

Podaj nr vin to prześle Ci listę wyp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.